1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ja of Op deze map, bij 100% completion staat het ergens... zelfs de locatie :D
     
  2. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie dat ook dat wanneer je aan het spelen bent dat alles een beetje vervaagd, verstreept of hoe je het ook wil noemen! echt heel iritant! ik heb het alleen bij GTA double pack alle andere spellen die ik bezit doen het allemaal goed! zonder dat vage..
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het spel nu ook, maar het gaat echt niet goed. als ikeen politie gast overhoop knal (vinden ze dat gek :+) en probeer de andere politie agent neer te knallen dan lukt dat gewoon niet.. echt klote met die camera..
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, ik heb daar gelukkig geen last van. :)
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja ik heb het ook, ik had het pas door nadat ik het spel voor de eerste keer had uitgespeelt (alleen de missies dan). Echt storend vind ik het niet.
    En als ik met een heli door de lucht vlieg, merk ik het ok niet, alleen in first person.
     
  6. F3000

    F3000 Exceptional Dude

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de optie 'trails' ook uitzetten :p
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Die staat uit, ik zou nog eens spelen met die lelijke trails, bwa! :+
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik snap echt niet hoe je iemand kan killen met een handgun..
    die cheats werken ook voor geen meter :p dus redelijk moeilijk spel voor mij :)

    Hoe moetje ookalweer die helicopter krijgen? (veel missies zeker?)
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hoe makkelijk is iemand killen met een handgun.. Gewoon richt trigger en schiet trigger en dan bam bam bam en de tegenstander ligt op het grondje
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kijk, in je hoesje, zit een handleiding. Hierin staat meteen in het begin dat je eerst met de linker trigger moet richten en dan met de rechter moet schieten. Dat is gewoon een kwestie van lezen. ;)
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    En je moet absoluut geen cheats gebruiken, want dan kan je hem niet meer 100% uitspelen. Gewoon even doorzetten, na een paar weken ben je er aan gewend.;)
     
  12. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik heb geen zin om 132 pagina's door te lezen ;) . Dus is het Double Pack net zo cool als Vice City en GTA 3 op de PC. Hoe bevalt de game, hebben ze de besturing goed uitgewerkt? Ik heb de game gister besteld bij gcshop:).
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, ik vind het misschien wel beter, alleen het schieten is niet goed uitgewerkt, maar daar moet je even aan wennen. Voor de rest is de besturing heel fijn. Ik vind het in ieder geval een super pack_O_.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Yeah vind ik ook. Ik speel nog steeds Vice City want nog steeds niet uitgespeeld. Gewoon leuke, afwisselende gameplay. Best Value for Money Everrrrr!
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog belangrijke dingen die ik moet weten voor ik de game ga spelen? Ik kan me nog altijd goed de vrijheid herinneren die je had in de GTA serie. Heerlijk, al had je geen zin in missie's dan ging je gewoon in het rond knallen zodat je zoveel mogelijk politie op je nek krijgt, rond toeren met een auto of motor, jumps zoeken, de stad verkennen. Ik krijg er helemaal zin in:). GTA bestaat toch uit verschillende eilanden? Is dit zo bij GTA 3 en GTA Vice City, hoeveel eilanden bezit ieder deel? Kun je gewoon van het ene naar het andere eiland? Zijn deze totaal verschillend? Wat is jullie favoriet: GTA 3 of GTA Vice City? Zijn er beperkingen ten opzichte van de losse delen? Of zijn het de gehele versie's maar dan op de xbox in 1 pack?

    Best veel vragen:).
     
  16. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    bij deze 2 is de vrijheid zekers wel groot. er zijn meer dingen dan voorheen die je naast de missies kan doen. heb ze allebei al uitgespeeld (verhaallijn dan) en nog ga ik af en toe gewoon ff cruisen door de stad.

    in GTA III heb je 3 losse eilanden. je begint op het eerste eiland waar je misseis kan dien, als je die uit heb gespeeld ga je naar eiland 2 enzovoort. vanaf dan kan je met je auto of met de boot tussen deze eilanden switchen.
    bij Vice City heb je 2 elanden, maar die zijn wel een stuk groter. vice city is sowieso groter als GTA III.

    als je het double pack koopt krijg je gewoon de 2 hele spellen op aparte schijfjes en er is voor de rest niks verschillend t.o.v. de ps2/pc versie. het enige verschil ios betere graphics op de xbox :D

    zeker het kopen waard en al helemaal voor een lage prijs!
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    @masterapu:kleine tip speel eerst gta3 en dan pas Vice City
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, echt veel maakt het niet uit, misschien speel je drie dan niet meer. Maar alleen maar vice city, maar vice city alleen is dat geld het ook wel waard. Maar ik speelde eerst vice city en daarna 3, heb ik allebei uitgespeeld. Dus voor mij maakte het niks uit.

    MasterApu: Nog een handige tip, gebruik nooit cheats als het niet lukt, want als je dan saved kun je geen 100% meer halen.
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo geen 100% meer? Ik krijg echt weer zin in deze game. GTA 3 was destijds heel vernieuwend doordat de game voor het eerst 3D was, maar GTA Vice City was nog vetter met de motors enzo:). Dus ik speel eerst Vice City denk ik.
     
  20. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je cheats gebruikt kun je hem niet meer 100% uitspelen. Dan blijft hij steken op 99%. Volgens mij omdat er 1 hidden package verdwijnt dan ofzo.
     

Deel Deze Pagina