JSRF vond ik een topspel. Veel stijl, mooie graphics, waanzinnige muziek en het speelde gewoon erg lekker. Toen ik mijn xbox kocht had ik sega gt en jsrf als bundel samen met halo. Echt, ik heb meer jetset gespeeld toen dan Halo, dus dat zegt voor mij wel wat Heb ook nog een nummer van kazaa gedownload, birthday cake van Cibo Mato... Zo'n grappig nummer. SHUT UP AND EEEAAAAT, TO BAD NO BON APPATIIIIIIIITE. Yes, I'm cooking for my son. Lachen!!!
Bloodwake, das echt een veredelde vorm van grachtenracer. Nu nieuwe in de winkels: Bloodwake 2: Grachtenrace peif paf boem bats versie.
Mechassault is echt geen reet aan heb demo gespeeld..... ZzzZzzzZzzzZZzz p.s weet iemand of war of the monsters naar xbox komt dat spel ruled zwaar!!! (nu nog ps2)
KUT!!!!!! Weet je dat zeker?? Nou dan schaf ik snel een PS2 aan als dat spel uitkomt! Want dat spel moet en zal ik hebben Battlestar Gallactica komt volgens mij helaas ook alleen op de PS2? Ontopic: Ah ik ben dus niet de enige die Metal gear solid substance en JSRF kut vond zie ik
Voor mij was het sega GT 2002, man wat was dat bagger! je mag geeneens andere auto's van de weg beuken, laat staan aanraken! Ik ben dus meer een arcade racer denk ik
Ik begrijp best dat veel van jullie JSRF vinden zuigen, het is een echte`" You love it, or you hate it" spel. Ik vind hetr geweldig, maar begrijp best dat sommigen de cell shaded graphics, de muziek en de graffiti wars zwaar kut vinden.
net weer ff gespeeld, in het begin is het super als je gaat spelen, maar zodra je weer merkt dat t niet meer lukt is het kut, echt zo frustrerend dat auto grinden, vooral in dat riolen level, toen het niet meer lukken wou heb ik m maar snel uitgezet voordat ik helemaal gek werd
JSRF vind ik ook niet echt super maar éen ding kan je niet ontkennen, hij is super origineel en ziet er super uit.
ja dat zeker, het heeft hele goede kanten maar ook mindere, ze hadden optie erin moeten doen dat je dat autogrinden uit kon zetten, en de camera gewoon achter je character laten staan ipv erom heen draaiend, dan was het echt een ubergame
blabla mechaussalt en bloodwake zuigen! neenee In vergelijking met lord of the rings en star wars obi-wan zijn mechaussalt en bloodwake 20 keer beter!