De alles over R: Racing Evolution thread (GT3 Killer?)

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielsracing, 17 mei 2003.

1. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan al wat filmpje's bekijken van het spel, ook ingame (gamespot of ign). Je ziet wel op 1 of andere manier dat het wel aardig wat weg heeft van GT3 maar ik krijg nog niet echt het idee dat het net zo goed of beter wordt dan GT.

Mijn mening waarom GT juist zo goed is en veel games dat juist missen zijn de volgende dingen:

- Simulatie racen (mensen die het hier niet mee eens zijn houden gewoon niet van simulatie race games)

- Veel auto's (in de nieuwe GT gaan geruchten dat er tussen de 1000/2000 auto's in komen terwel ik geen 1 game ken die boven de 100 auto's heeft?)

- De vele soorten banen (die je na 100 keer rijden nog steeds niet irriteren, op 1 na en dat is die lange ronde baan waarvan ik de naam niet zo snel van weet)

- Het opvoeren van de auto's en uitbouwen van de auto's (dit vond ik in GT3 wel een beetje tegen vallen)

- Het neemt heel wat tijd in beslag wil je GT3 uitspelen (dit zit in meerdere spellen maar daar wordt het op ten duur worden de meeste games toch wat saaier als je verder zit)

Dit zijn allemaal van die kleinde dingetje's wat GT tot een wereldspel maakt en tot nu nog geen 1 spel maar ook een beetje in de buurt is mee gekomen. Je kan bijv. PGR hiermee wel vergelijken maar daarintegen is het meer op arcade gericht dan op simulatie. En laten we over de rest al helemaal niet praten8)

Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  2. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft Sega GT dan niet meer dan 100 auto's?:)

3. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of Sega GT meer dan 100 auto's heeft, maar dat is nog steeds iets heel anders dan 1000/2000 auto's!!!

4. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ja klopt, maar 't lijkt me erggggg stug dat er zoveel auto's komen voor GT. Dat kan die PS2 niet eens aan :)

5. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    misschien wel.. als je bijv. bmw 316, 318, 320, 323, 330 etc. neemt kom je al een heel eind ;) en heb je in principe maar één model van de auto nodig.. je moet dan alleen per model de performance veranderen, maar dat zal wel niet zoveel geheugen innemen..

6. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, dat zou wel kunnen zoals jij dat zegt.
    Ik wacht in ieder geval vol spanning af wat R: Racing Evolution gaat brengen :)

7. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, of het een GT3 killer wordt is nog afwachten maar de spanningen zijn bij mij hoog :) Ik ben zelf zo'n figuur die bijna de PS2 aanschaft voor enkel en alleen GT3 (of GT4 tzt). Waarom ? Tja, grafisch is het al achterhaalt misschien maar het gehele concept spreekt mij erg aan. De PSX ook al gekocht om GT2 te spelen :) Sega GT2002 komt wel in de buurt, maar toch mis je daar wat. Nu dus de hoop op R: Racing Evolution gezet en me proberen in te houden om toch geen PS2 te kopen. Wordt wel lastig nu er ook alweer een prijsdaling is ;)

8. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Met jou kan ik verder praten! :cool:

9. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :)

Ik denk dat GT3 ook gezien kan worden als zoals bv Quake: voorbeeld voor anderen en moeilijk te verslaan ;) En ook al zijn er betere games op de markt, de vergelijking zal altijd gemaakt worden.

Laatst bewerkt: 22 mei 2003
  10. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op IGN zijn er ook filmpjes te downloaden van 't spel. Weliswaar van de PS2 versie, maar zeker de moeite waard, lijkt me.

11. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik gedaan :D

Ik had vroeger een PSX, waar ik altijd GT2 op speelde. Op een gegeven moment wilde ik toch naar de next-gen consoles overschakelen...beetje georrienteerd, en toen een Xbox gekocht.....Project gotham erbij.....leuk spel..maar miste het Gran turismo gevoel.....en nu dus na een tijdje er toch maar een PS2 erbij gekocht om GT3 te kunnen spelen :eek: .

En ik heb hem nu 4 maanden ofzo, en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. GT3 is zoooo uitgebreid, en het is echt super om elke keer als een vriend bij mij komt onze garages te laden, en met onze nieuwste aanwinsten tegen elkaar te gaan racen! Ook is het zo dat als je in GT3 allebei in dezelfde auto rijd, je hem allebei ander hebt afgesteld, zodat je erg spannende races kan krijgen.

GT3 is gewoon racing heaven. _O_

En in GT4 komen waarschijnlijk niet de eerder genoemde 2000 auto's, maar iets meer dan 500.......lijkt mij als nog ruim voldoende. En GT4 moet ook on-line gaan (eerst zien, dan geloven). Maar als het soepel draait is dat helemaal het beste wat je op race gebied kan hebben........

Maar ik ben benieuwd wat R:Racing evolution te bieden heeft...moet wel met hele goede dingen komen wilt hij tegen de aankomende gran turismo op kunnen

Laatst bewerkt: 24 mei 2003
  12. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    GT3 was de reden die me heeft overgehaald in 2001 een ps2 te kopen.. heb 'm ruim 9 maanden lang bijna elke dag gespeeld :D

13. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    2000 auto's in GT4 ?
    Mazda MX-5,groen,blauw,rood,geel,zwart,grijs,special edition,1.3,1.6,1.6 16v,2.0 16v .
    Zo tellen die gasten daar, was bij de vorige delen ook al.
    Er waren mischien 25 tot 30 'echt' verschillende auto's.

Laatst bewerkt: 24 mei 2003
  14. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei al.....het worden er rond de 500....

15. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook bijna de PS2 gekocht (slechts 188 Euro), maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Ik wacht wel op R:Racing Evolution of een ander soortgelijke spel voor de Xbox en wanneer dat niks is kan ik altijd nog de PS2 kopen.

16. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ook dat valt nog te bezien

17. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De maker van Gran turismo heeft gezegt dat GT4 meer auto's dan welke gran turismo ooit zou bevatten.

In GT2 zaten er rond de 500.........dus GT4 in iedergeval ook rond de 500

18. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    In de PU stond dat er ongeveer 1000 in zouden zitten.

19. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OP de E3 is dat getal naar beneden afgesteld naar +/- 500

20. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    als GT4 echt de bomb is ga ik er serieus over nadenken een ps2 te kopen :eek: check ook eens www.playseats.nl zo'n ding wil ik ook wel.. kost alleen wel 269 euro 8)

en dan moet je er nog een stuurtje+pedalen bij kopen..

Laatst bewerkt: 25 mei 2003

Deel Deze Pagina