De alles over R: Racing Evolution thread (GT3 Killer?)

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielsracing, 17 mei 2003.

1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Voor 1 spel een PS2 kopen, beetje krom en zonde van je geld. Wacht nou eerst maar af wat R:Racing Evolution gaat brengen. Enne, 188 Euro, is wel meer als 400 ballen!

2. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar nou krom aan?

Het is misschien een beetje een actie voor een racefreak, maar verder...........

3. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    ach.. als ik een maand niet uitga scheelt dat alweer eurootje of 80 :D en ik ben morgen klaar met examens en dan ga ik werken dus aan 't geld kan ik wel komen.. maar het is idd een beetje zonde.. kijk wel.. misschien kan ik er nog wel een 2e hands op de kop tikken ofzo

4. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Bullshit. Heeft puur met opslag te maken. Bovendien zie je die 2000 auto's niet tegelijk op beeld, dussssssss.........

5. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die Playseat wel eens gezien en ook al eens een gesprek gehad met één van die mensen van dat bedrijf. Is id een gaaf ding, maar die wil mijn vriendin vast niet in de huiskamer hebben ;)

6. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is id zo, maar ik heb nu toch geld zat (vakantie-geld, belasting-geld etc.) ;) Ik kan me voorstellen dat het voor sommige raar overkomt, but i don't care :+ Hetzelfde heb ik ook met de PSX gedaan en nooit spijt van gehad. En of je nu 10 games op de PS2 speelt in een bepaalde tijd of in dezelfde tijd één spel maakt natuurlijk niet uit. Sterker nog: is zelf goedkoper (wanneer je slechts één spel speelt) ;)

En ik ben id een racefreak, dus dan mag het O-)

Laatst bewerkt: 26 mei 2003
  7. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: was jij niet diegene met die impreza?

8. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet was, nog steeds ;)

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een Impreza??

En ik kan best voorstellen dat mensen speciaal voor GT3/4 een PS2 kopen, Het spel bied gewoon zoveel gameplay dat je dat als Racefan niet mag missen. (Maar als ik een PS2 erbij ozu kopen, dan zou ik ook zeker GTA 3 (:Vice City) er bij kopen)

10. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Impreza is een model van Subaru (Impreza GTT).

11. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt PGR en je weet niet wat een inpreza is???

Deze game lijkt me wel vet uit maar ja heb een keer een 2 weekjes ofzo een ps2 van iemand geleent met GT3 maar aan die controller kon ik niet echt wennen, de graphics zijn wel ongeveer gelijk aan sega gt 2002. GT3 heeft gewoon iets speciaals oa. de vele tuningsmogelijkheden, veel Rims, al die cups die ik bij sega gewoon mis en die max. 5 rondjes bij sega Gt 2002 is gewoon jammer, endurance races vindt ik wel cool ook bij pgr.

12. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik let nooit op de namen van de wagens, Ik heb vooral gereden in de Skyline GTR!!

13. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Even weer omhoog met deze thread, was hem bijna alweer vergeten.:+

Dit spel lijkt me erg vet, heb ook net gelezen dat je in 8 verschillenden raceklassen kunt rijden. (rally, drag racing enz.)

Weet iemand of dit spel Live support?

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    vage psx mensen hiero :B

Deel Deze Pagina