De Brote Big "Bigger Bang" Thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Die Pimpmaster, 17 sep 2005.

1. Wie heeft het nieuwe Stones album Bigger Bang al gehoord? Post hier je mening!

De huidige single vind ik kut (nou ja, gelikte productie maar niet echt sterk, zo standaard dat het zelfs lijkt op zo'n bautnummer van de Granberries). De recensies zijn echter lovend. Dus de rest van de nummers zullen wel iets moeten hebben. Ik vermoed een herhalingsoefening. Wie heeft hem al gehaald?

Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2005
  2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    geef mij mara hun nummer Hot Stuff! :cool:

ik heb btw het album vandaag gekocht en hij is zwaar dope man!
    ben ook een hele erge rolling stones fan. heb alle lp's van ze:)

Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  3. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm fout in de titel? Brote thread? is dat nieuw ofzo?.

4. Ja een combinatie van brute en grootse. Net als Micvks vette soulblues sound groot sen bruut! :)

5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je helemaal gelijk in:)

6. Ik zit nu het briljante nummer: Stray Cat blues van het album beggars Banquet op de piano te spelen, vraag is: wordt hij overtroffen op Bigger Bang?

7. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind van wel. ik heb um en het nummer klinkt veel voller en warmer dan stray cat blues:) en dat nummer was al biljant laat staan die ene nummer:)

Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  8. Bedoel je nu die nieuwe single of die bluesrocker?

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    de nieuwe single van "de rollende stenen" :) de klanken en de melodieen zijn zeer zuiver. en geweldige geluidskwaliteit:) geloof dat ze hun 1ste album opnieuw gaan uitbrengen in nederland. met de titel "het beste van de rollende stenen" ik kan iig niet wachten!:)

10. Ik heb hun oud emeesterstukjes op SACD maar die nieuwe CD heb ik dus nog niet. Is hij de moeite waard?

11. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    kijk de naam van hun is al een rede om hun album te kopen natuurlijk:) het meeste is nostalgie maar het kan niet tippen aan de pareltjes van vroeger:)

12. ADat verwachte ik al, ik vind zelf beggers Banquet één van hun beste albums. Met ene prachjtige Symapthie for teh Devil. En een paar steengoede teksten a la Bob Dylan (Jig Saw Puzzle). Lekkere ouderwetse blues.

Ik dnek dat ik Bigger Bang morgen ga kopen (koopzondag) en dan schrijf ikmijn bevindingen op. Maar dan haal ik ook meteen Paul MCCartneys Chaos and creation in the backyard. Waarom heeft dat album nog geen topic?

13. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Beggares Banquet de bom. Vooral Factory Girl dat nummer is zo vreselijk spang:) vind jij ook niet?

14. Factory Girl is wel lekker, beetje country achtig. Dat nummer hebben ze ook uitgebracht als country honk geloof ik.

15. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    klopt:)

ik vind Exile on Main Street een hele dope album. ik denk dat daar heel wat klassiek shit tussen zit:)

16. Dat album wordt vaka als briljant genoemd, maar ik vind hem minder puur dan Beggars Banquet. Toen hadden ze de lekkere blues teruggevonden. Let overigens ene sop die ritmesectie van Sympathie for the devil, die is niet echt gespeeld door muzikanten maar door ene mellotron. Het is gewoon te perfect.

17. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    mensen kijk eens wat een genot er tussen zit krijg het er al warm van om deze namen te zien:)

Sympathy for the Devil
    No Expectations
    Dear Doctor
    Parachute Woman
    Jigsaw Puzzle
    Street Fighting Man
    Prodigal Son
    Stray Cat Blues
    Factory Girl
    Salt of the Earth

dit is de ijselijke track list van Beggars Banquet alleen jammer dat ie maar 39:43 minuten duurt heb um net nog in me platenspeller gedaan:)

18. Hij is inderdaad kort, maar krachtig! Salt of teh earth is overigens ene nummer dat ook onderschat wordt. Het vormt qua arangement de bvlauwdruk voor you cant always get what you want, maar heeft een mooiere tekst en een vetter schema. Een soort Hey Jude van de Stones! (niet te vergelijken qua muziek, maar wel qua kwaliteit, alhoewelBeatles stana bij mij bovenaan:))

19. Ik vind Jig Saw puzzle toch echt wel een lekker nummertje, vooral die melotron en slide gitaar in combinatie met die vette tekst. En dat met maar vier akkoorden :)

20. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    kan alleen maar zeggen. ben ik het helemaal mee eens:)

Deel Deze Pagina