De cirkel is rond

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RoBu, 20 okt 2004.

1. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gedicht Louis van Gaal, 20 oktober 2004

Hier, bij ajax lag mijn hart
    Een club zonder echte voetbalcultuur, altijd apart
    Binnen drie jaar zouden we de Champions League weer pakken
    Maar met koeman staan we na München overal te kakken
    Mijn herinneringen gaan terug naar Barcelona
    Ook daar kreeg ik na mijn grote bek een voortijdig basta
    Bij Oranje zou ik mijn kunstje nog een keer doen
    Maar ondanks mijn belofte werden we geen wereldkampioen
    Nu krijg ik dus voor de zoveelste keer mijn ontslag
    En kan ik weer uitleggen hoe slim ik ben en dat het niet aan mijn persoontje lag
    En daarom klinkt het vol overgave uit mijn grote mond
    Vandaag is de cirkel ècht weer rond

2. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    nee man, een cirkel is vierkant.

we zullen je missen van gaal O-)

Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  3. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Yes Louis van Gaal gaat eindelijk weg bij Ajax maar gaat weer training geven in het Buitenland |:- dat is beter voor hem laat hem maar vertrekken _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben blij dat die gast eindelijk weg is, kan er nu een keer een goede technisch directeur komen?

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    balen.......ajax speelde ne zo slecht toen hij bij de club zat meschien gaat mijn feyenoord het nu weer moeilijk krijgen tegen ajax :mad:

6. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    vind het geen ramp dat ie weg is. het leek allemaal heel mooi enzo maar van gaal zat zelf te geilen op de plaats van koeman, en zo werkt dat natuurlijk niet :)

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ajax heeft het ook heel goed gedaan hoor :confused: Als landskampioen zijnde ben je nou ook weer niet zó slecht lijkt me.

En vertel mij nou is...wrom is het zo vaak Ajax vs. Feyenoord. PSV IS ER OOK NOG!!! Ze staan al 3 punten los en maken nog kans op de volgende ronde in de CL. Ze zijn de laatste jaren denk ik zat kampioen geweest om ze ook bij het rijtje te tellen. :)

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, maar toch heeft PSV altijd minder aanzien gehad... zal wel komen omdat het een 'provinciaaltje' is.....

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    van Gaal laat me koud...hopelijk vind ie een clubje ergens in het Midden-Oosten tussen de rijke sheiks.

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ach ik vind het ook niet zo`n ramp zijn aankoop beleid was nou niet wat je zegt juh van het

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, het was veel beter geweest voor Ajax als Koeman weg was gegaan, ik denk dat Van Gaal gewoon een goede aanbieding van een club uit het buitenland heeft gehad en daarom is weggegaan.

Koeman heeft nog bijna niks gepresteerd met Ajax en z'n aankoopbeleid was belabberd.
    Van Gaal zit er nu pas een jaartje en dat is volgens mij Ajax een soort van inwerkjaar, meestal worden mensen pas echt afgerekend op de prestaties die ze na dat jaar leveren.
    Zeer jammer voor Ajax iig.

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    het aankoop beleid is afhankelijk van het geld dat vangaal wil uitgeven.En koeman heeft vaak genoeg gevraagt voor een echt goede verdedeger en een echte spits.Hij heeft daar geen response op gekregen.En dat koeman weinig heeft bereikt met ajax is onzin

13. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee van Gaal heeft het lekker gedaan. Hij verkoopt de beste speler vlak voor het sluiten van de transfermarkt

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens Koeman kan er niks aan doen dat Zlatan weg is gegaan. Daar heeft het spelersbeleid voor gezorgd.
    Koeman heeft het tot nu toe perfect gedaan bij Ajax. Van de 3 seizoen 2x landskampioen, waarvan 1x amstel cup. Dat lukken er niet veel;)
    Van Gaal had een meningsverschil met Koeman en dat heeft slecht uitgepakt. Helaas voor sommige, maar misschien kan er nu iemand komen die er voor zorgt dat Ajax verder komt dan alleen de landstitel *hoor ik CL winnen?*.
    :pWe Shall See!!:p

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tot ziens van Gaal, stuur nog eens een kaartje kom een keertje langs, ik weet wel waar je woont _O_ Van Gaal was een drama bij de Godenzonen. Hij had volgens mij als doelstelling halve finale Sjempjens league :mad:

16. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat Ajax moet doen! Koeman ontslaan (hij kan niets meer uit deze selectie halen) en van Gaal aannemen! Echt waar dat is de oplossing! De spelers hebben absoluut geen respect (meer) voor Koeman. Voor van Gaal hebben ze wel respect! En respect is een van de beginselen van succes. Kortom als Ajax van Gaal aanneemt zal Ajax weer successen beleven zoals halverwege de jaren negentig.

17. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    oke, hier komt mijn visie als een echte voetbaln00b...

waarom is de trainer altijd de sjaak als het team gewoon staat te prutsen in het veld?

verder maak ik geen opmerkingen want zoals ik al zei heb ik er echt geen verstand van en kan nog niet eens 1 speler van ajax noemen.

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    [Johan Derksen]Het is altijd makkelijk om de trainer er uit te zetten als een team niet draait. Je kunt moeilijk een heel elftal ontslaan en omdat de trainer altijd alleen is, blijft het de makkelijkste weg om hem eruit te zetten ipv de spelers.
    En als een team goed speelt wordt er ook gezegd dat de trainer het goed doet, dus waarom kan er dan niet worden gezegd dat een trainer het slecht doet als het team slecht speelt.[/Johan Derksen]

De wijze woorden van Johan Derksen, maar ik ben het wel met hem eens O-) :+

19. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies... Koeman heeft het juist goed gedaan... =S Ik ben blij dat Van Gaal weg is. =)

20. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder Zlatan is Ajax niets. Ze zullen snel een echte spits moeten kopen anders wordt het niets dit jaar! (geen CL, geen EUFA CUP, geen dubbel, NIETS!) Koeman is klaar met deze groep. Hij krijgt er niets meer uit. Het is tijd voor een nieuw gezicht. Van Gaal is dan wel niet nieuw voor Ajax, maar wel voor de spelersgroep. Die kennen de echte VAN GAAL niet.

Deel Deze Pagina