Way to go Ramin. Nu zijn we lekker goedkoper dan de Japanners . En ik krijg 2 niewe games. En nu ga ik ff wat Gamecubesites uitchecken...
[alphatheorie] Box verkoopt in het begin haar console voor de verwachtte prijs, nu de Gamecube in zicht komt wordt de prijs van de box 299, 30 euro hoger als die van de Gamecube. Menig mensen zullen denken als ik dan toch 30 euro bij leg dan heb ik nog een iets betere ( ) console ook nog. MS verliest niet ten opzichte van nintendo en wint de war voorlopig. [/alphatheorie]
Ik vind de Gamecube en PS2 anders ook wel koele consoles hoor. PS2 en Xbox heb ik, en de Cube zal er ergens deze zomer nog wel bijkomen. Maybe ben ik wel een hardcore-gamer of hoe ze dat ook mogen noemen, maar ik wil gewoon alles hebben, elke console heeft zijn eigen games.
Dit las ik net op IGN, wist ik niet eens, goed nieuws Voor xbox dan I'd have to agree that Nintendo's had a very disappointing first quarter in the US. There were some great titles at launch, but the follow-through is just not there. Whatever the reasons may be, Nintendo moved less hardware than MS since the GameCube's release -- despite the fact that the console is a whopping $100 cheaper than the PS2 and Xbox. That's a significant point right there. The price advantage did not work out, and Xbox owners actually snapped up more software per console than GameCube owners. Go Bill )
jaja... zo gaat het toch zeker wel de goeie kant op met de kruisdoos. En tevens probs voor ms over de 2 games + controller actie.