De consoles naast een!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr.blond, 1 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godsend

Godsend Guest

Oh ja rich in dat laatste stukje heb je hem mooi te pakken.
    :D:D:D Het was niet mijn bedoeling om jou af te kraken ik zei alleen dat je een echte fanboy bent. dat zeg je zelf ook al jaren...toch???

2. rich11224

rich11224 Guest

ja ben ik ook maar maakt niet uit godsend en dank je wouter xbox

3. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen zin hebt om telkens hoofdletters etc te gebruiken, dan moet je misschien helemaal niet schrijven, halve-analfabeet.

Als je roept dat GTA de beste titel is, en dan persoonlijk weer SH3, voor wie post je op dit forum dan, heb je een dubbele persoonlijkheid?

De GC en Ps2 heeft meer toppers dan alleen respectievelijk Zelda en GTA.

Het laatste wat je zegt is wel erg grappig, heb je je eigen stukjes wel eens gelezen? Je mag blij zijn dat wij jouw stukjes nog een beetje kunnen ontcijferen :D

4. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je mister UITGELULD weer. Kan je weer niet hebben dat je in die andere topic door mij ben uitgeluld?

Even een korte reactie op die onzin van jou:

Ten eerste: Iedereen maakt weleens type-, schrijf, en grammaticafouten (incl. mijzelf). Maar de hoeveelheid van Rich11224 was gewoon belachelijk. Ook moderators (incl. dit forum) wijzen erop als iemand veel schrijffouten maakt.

'Dat soort dingen doe je altijd als je niks meer weet te zeggen'. Nee, dat ben JIJ.

Ik een Xbox-fanboy, haha, jij lult echt uit je nek. Waar baseer je dat dan op he? Zoals ik al zei, zonder goede argumenten kan elke debiel iets roepen.

Weet je wat echt zwak en laf is, dat is iemand aanvallen met domme argumenten, omdat je in een andere topic ongelijk had en uitgeluld werd, dat is pas zwak en laf.

5. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Tommy, het is me meteen opgevallen, net als al die fanboys (lees:confused:ukkels) die op het GC-forum Xboxlover of zoiets heten, haha.
    En verder leuk dat we weer eens zijn met elkaar :D

6. rich11224

rich11224 Guest

zo ongeveer de helft doet dat niet mierenneukertje

van gta zijn er de meeste van verkocht dus is het de beste game op ps2 en nogmaals ik vind (let je op . . ik VIND) silent hill 3 beter dan gta

ja maar dat zijn de meest verkochte

ja die heb ik gelezen en iedereen kan die makelijk lezen anders moet je een bril kopen of gewoon niet reageren als je iets niet kunt lezen

7. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry, bijna iedereen hier schrijft in het Nederlands. Goed Nederlands, niet Nederlands gemengd met wat bosjesmannetjes spreken :D

Toppunt van oppervlakkigheid: het best verkochte is het beste product.

Ik wil niet eens meer reageren op jouw posts, het doet pijn aan mijn ogen om ze te lezen. Doei en trouwens hoe ging je examen Nederlands? }:]

Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  8. rich11224

rich11224 Guest

ik heb mischien overdreven maar zeker een kwart van deze site doet dat niet en gelukig zijn er niet aleen mensen die mieren neukertjes taal spreken

als ie het meest verkocht is (dus het meest gewild is) en het de populairste game is is het de beste ja

mooi zijn we ook van jou zielige en herhalende gezeik af uitgeluld mierenneukertje

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Welke topic bedoel je dan?

Nee jij bent perfect!! En jij maakt gelukkig geen fouten!

Dan wat jij nu roept is pas laf!!
    Dat heeft er geen ene donder mee te maken!! Dit is gewoon een normale thread, waar jij iemand gaat pakken op spelfouten wat geen ene donder met die thread heeft te maken!!

Dit is iets wat ik volkomen met je eens ben!
    Neem een voorbeeld aan Enter the Matrix.
    Het is momenteel het spel wat overal boven aan de charts staat, maar het is echt niet het beste spel op de PS2, GC en xbox.

Maar wat ik probeer te zeggen is dat als iemand spelfouten maakt, meld hem dat dan in een email of een pm ofzo.
    Want anders krijg je zoals nu van dit soort posts die niks aan de thread toevoegen.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Dit ben ik met jullie beide eens! Te veel overgehypte spellen, teveel ports en te weinig originele en vernieuwende games.
    En ik kan niet wachten op die betere tijden.

11. rich11224

rich11224 Guest

ik vind the matrix vet tegenvallen . julie???

12. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed gelezen hebt, zijn de spelfouten slechts 1 van mijn kritieken. Maar goed, ik heb ook geen zin meer in discussies met fanboys als die Rich.

13. rich11224

rich11224 Guest

blijf je nou de hele tijd door gaan of gaan we gewoon verder met de tread

14. Godsend

Godsend Guest

Killerknight jij bent gewoon een mierenneukende kakbal!!!!

15. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat dus nergens meer over! Slotje!!!!!

16. rich11224

rich11224 Guest

ja austin . . . ga jij ook nog effe meedoen . . . . ga verder met de tread (waar eigenlijk niks aan toe te voegen is)

17. Godsend

Godsend Guest

18. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus een schoolvoorbeeldje van ''de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet''

Eigenlijk doe ik met m'n post nu net zo hard mee.......... sorry:{

19. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0

20. Godsend

Godsend Guest

Hou gewoon je bek achterlijke mongool. volgens mij weet je niet eens wat een fanboy is. En hoe weet jij dat rich dom en kinderachtig is??? volgens mij ben je gewoon jaloers omdat je zelf zo'n ongeloofelijke mierenneuker/kakbal/afkraker bent.
    Ik kan hier niet tegen en zolang jij doorgaat tegen rich11224 blijf ik doorgaan tegen jou dus hou gewoon je achterlijke uitspraken bij je want je hebt geeneens een goede reden om rich11224 te pakken (ZWAKKELING):mad: :mad: :mad:

Sorry allemaal maar de killerknight moet nou echt kappe.
    okee terug naar de tread!!!:cool: :cool: :cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina