1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De consoles naast een!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr.blond, 1 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: goed gezegd godsend!

on-topic: ja er is geneens een multiplayer!

2. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eenmaal andermaal, Godsend geband

Nu enkel nog serieuze reacties graag.
    Dank je wel

hier wordt niet gescholden!

3. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo hé, moet je jezelf eens horen, en dan nog commentaar hebben tegen killerknight??:confused: Nee, jij laat een erg volwassen indruk achter:{ (sarcasme voor als je me niet begrijpt).
    Killerknight komt nog met goeie opmerkingen tegenover rich, maar jij...
    Jij bent mijn aandacht geeneens waard..:{

edit: Had de post van mr. blond niet gezien, sorry|:- :p

Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  4. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is ondertussen geband. Dus we gaan niet natrappen, zulk kinderachtig gedrag wordt niet getolereerd.
    Nu terug over de consoles.

Nogmaals, ik vind dat het draait om smaak. Geen enkele console is beter of slechter. Technisch misschien wel. Maar het gaat er niet om hoe krachtig een console is, maar wat et met die kracht doet, gekoppeld aan gameplay etc.

Dus ik wil niets meer horen over Godsend

5. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry, zie m'n edit van vorige post.:)

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Wel jammer dat hier niet gescholden wordt. Bannen heeft niet zo veel zin in mijn ogen. Maar goed. Ik vindt dat elkaar uitmaken voor mierenneuker een beetje suf. Maar Rich uitschelden omdat hij de geestelijke capaciteiten mist om een normale reactie te geven gaat mij ook wat te ver.

7. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hier ga ik niet over in discusie. Hij had al reeds een waarschuwing beet en dan iemand uitschelden voor achterlijke mongool vind ik té ver gaan hoor. Het moet hier gezellig blijven, je gaat toch niet lopen schelden als je jouw gelijk niet kan halen. Hier ga ik niet verder op in. Daar dient deze thread overigens niet voor. Ik zou het dus waarderen mocht je nu eindelijk op het onderwerp antwoorden hoor.

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Waarom hernoemen we het forum niet en geven we het de naam : Nieuw Anarchistisch Xbox verbond en laten we mensen die veel schelden met de scepter zwaaien.

Ik vind achterlijke mongool zelf ook wel een foute woordkeus. Ik zou kiezen voor lidloze reetcowboy. Maat goed, back on to the topic.

9. rich11224

rich11224 Guest

hey mr.blond:confused: moet ik dit leuk vinden wat die $&@#%*walrus allemaal zegt??? hij maakt mij uit voor een soort geestelijk gehandycapte:mad: en daar zeg je niks van en je zegt ook niks van killerknigt die maar door blijft pesten tot de maat vol is bij godsend (en dus begint te schelden) als moderator is het volgens mij jou taak (of moet ik u zeggen?)om dit te voorkomen maar inplaats het te voorkomen band je hem met al het gemak en daar ben ik het dus niet mee eens:mad:

10. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niks natuurlijk.......

Nu maakt hij jouw voor iets uit, en een aantal posts geleden maakte je vriend Godsend KillerKnight uit voor rotte vis. Dus mis ik nu iets? P.s. op verzoek van mr.Blond zouden we het hier niet meer over Godsend hebben dus.............:{

Kijk ik stoor me er niet aan hoor, maar nog steeds klopt er werkelijk geen zak van je grammatica, spelling en zinsbouw. Ik maak ook foutjes hoor iedereen trouwens, t'is menselijk tenslotte........ Maar er zijn hier wel mensen die zich er aan storen.

II
    \/

ONTOPIC

Inderdaad, een developer bepaalt uiteindelijk hoe ze de kracht van een console gaan benutten. Helaas zie ik naar mijn mening steeds meer games met strakke graphics en goed geluid, maar een gameplay van een schele aardbei en om over replay nog maar te zwijgen. Dus ik koop steeds minder games omdat ik €70,-
    voor 5 a 6 uur spelplezier toch echt weggegooid geld vind.

11. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gefelictiteerdrich, dit was de druppel. Deze thread gaat onherroepelijk dicht. Als moderator heb ik geheel toevallig WEL mijn plict gedaan, ik heb per pm Thewalrus verzocht ontopic te gaan ect. Omdat ik deze thread niet verder wou verzieken, maar ach nu heb jij het al gedaan
    Hoop dat je blij bent met het slotje. Jammer, blijkbaar ben jij uit op eerherstel, terwijl ik alles per pm had geregeld. Omdat andere members er NIETS mlee te maken hebben. Maar jij gaat nog wat natrappen en hebt bij deze de thread verzegelt. Pas als jullie je kunnen gedragen mag zo'n thread weer. Je zal mijn vertrouwen terug moeten winnen, want dat is nu zwaar beschadigd. Ik ben geen moeilijke jongen, maar als je per se moeilijk wil doen...

Trouwens rich, dit is geen persoonlijke aanval op jouw, veralgemeen dit maar naar alle off topicers en al de jongens en meisjes die het hier willen uitvechten, ik prefereer pm. Een jongen als thewalrus begrijpt dat tenminste WEL, die verstaat tenminste mijn aanmaningen tot ontopic, want die heeft het uitgepraat per pm, waarvoor dank. Ook dank aan tommy Vercetti en alle anderen die wel ONtopic antwoorden, rich, ik weet dat je oorspronkelijk ONtopic antwoordde, dus ik til er niet te zwaar aan. Maar toch...
    Ik praat niemands gedrag goed, ik had jullie iets volwassener ingeschat, onterecht zo blijkt nu. Ik ben zwaar teleurgesteld. Om dan elkaar wat fanoyisme te gaan verwijten, ach ja, het is vakantie, jullie moeten vast ook wat te doen hebben, ik wil dit gezeik niet verder aanhoren. Ik heb mijn plicht gedaan ( per pm) mij valt niets te verwijten. Ik heb geprobeerd de discussie levend te houden, maar blijkbaar vinden anderen hier wat een moderator tegenwoordig zegt niet belangrijk. Ik wil niemand dwingen mijn gedachtegoed over te nemen, maar op zulke manier kan niet gediscusieerd worden, want ik word hier beschuldigd terwijl ik NIET laks was. En over dat gemakzucht, in de zeven maand dat ik moderator ben heb ik nog nooit iemand geband, dit is de eerste keer !
    1. hij had reeds een waarschuwing
    2. off-topic
    3. schelden

Lijkt me duidelijk dat een ban op zijn plaats was, aan walrus had nog geen waarschuwing achter zijn naam...
    Maar ach Rich, als iemand iets tegen jou doet moet er iets gebeuren hè, liefst publiekelijk met de grote trommel dat iedereen het weet. Walrus en ik ehbben een discussie gehad via pm, als 2 volwassen mensen. Dat kan ik tenminste zeggen.
    Zaak gesloten.

Ik dacht dat jullie klaar waren voor zo'n thread, blijkbaar niet, bijzonder jammer.
    Mijn vertrouwen heeft een flinke deuk gehad. Tijd dat jullie die repareren.

Ik vind het overigens bijzonder jammer voor Tommy dat deze thread wordt gesloten. Als je wil, mag je nog eens proberen een thread als deze op te starten, maar...op eigen risico.

Als iemand het niet eens is kan die mij pmen, want publiekelijk iemand aan de schandpaal nagelen doe ik niet graag, laat me duidelijk wezen, het slot is niet de schuld van rich, het was slechts de druppel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina