1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DE Decerto Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GillesD12, 10 jan 2011.

  1. Raedos

    Raedos Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er unskilled aan een semtex?
    Persoonlijk haat ik decerto rules echt, begint een beetje overdreven te worden wat ze allemaal bannen. Maarja dats slechts de mening van een noob :p
     
  2. OneShot

    OneShot Co-Founder CnC

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn mening is het gewoon niet zeuren, gewoon al je classes aan decerto regels aanpassen en spelen.. Tuurlijk speel ik ook liever met extended of dual mag, maar ja doe je niks aan.. En mp5 met red dot is ook niet verschrikkelijk :) imo
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Maar, Dual mag en extended mag zijn eruit... Extended Mag snap ik dan misschien nog wel, je kunt dan niet zolang door sproeien als zonder extended mag. Maar waarom Dual Mag banned en Scavenger niet? komt op hetzelfde neer alleen met scavenger krijg je ook weer granaten en dergelijke?

    En Pine nog even op die maar:

    ze moeten het imo wel leuk houden. Dat de AK74u, FAMAS en al die troep gebanned is begrijp ik, zwaar OP wapens en dan zou je of wel 4 x AK74u of 4 x FAMAS matches krijgen. Maar bij sommige dingen vind ik het een beetje overdreven. Ik zal gewoon Decerto blijven spelen want ga ook mee spelen aan LANS maar wil niet zeggen dat ik het er altijd mee eens moet zijn ;).
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er is wel wat voor te zeggen dat Dual en Extended 'unskilled' zijn . Vooral ook omdat Dual zowel Scavenger als Sleight of Hand eigenschappen heeft maar ik wou er alleen maar mee zeggen dat je onder 'competitief' verstaat dat iedereen evenveel ammo , zelfde aim-assist, zelfde reload snelheid etc heeft dat je dan net zo goed klasses kunt gaan voorschrijven ipv langzaam alle opties die daarin een verschil maken te verbieden.

    Ik vind het persoonlijk bij CoD leuk dat er veel speelstijlen mogelijk zijn door alle opties die he hebt en hoe minder opties je krijgt hoe meer je iedereen dezelfde speelstijl opdringt
     
  5. OneShot

    OneShot Co-Founder CnC

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    dual mag zal er ook wel uit zijn gehaald omdat het gewoon een iets slechtere versie van een perk (sleigth of hand) is?

    eerst kon je dat nog mooi combineren met hardenend, maar die is nu ook gebanned..

    weet nu niet meer echt wat de inhoud van me post is?
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Het is ook nog vroeg voor je he :p? Ga maar weer lekker slapen :D
     
  7. OneShot

    OneShot Co-Founder CnC

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    jonguh, ben ook al sinds 6 uur op :p
    ben je al op werk of wa?
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Jups... elke dag he:p
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Gaat snel af en is best sterk denk ik?! Tja je hoeft het niet te spelen.

    Als je scavenger pakt heb je geen lightweight. Btw misschien moet je lightweight pakken, weet ik niet want iedereen doet het toch al :p

    DE regels gaan er niet om of het leuk is, maar dat de random / unskilled factoren eruit worden gehaald om zo het spel zo skilled mogelijk te maken.

    Maar ik snap wat je bedoeld.

    Zoals ik eerder zei gaat het om het spel zo skilled mogelijk te maken. Als dat betekent dat er opties uitgehaald moeten worden of dat er standaard classes komen dan gebeurd dat.
     
  10. Raedos

    Raedos Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Semtex is juist zwakker, en er zit een grote random/unskilled factor in een frag, omdat die door rolt.

    Bovendien zei iemand ook nog dat iedereen dezelfde aim-assist moet hebben: Dan kunnen red dot sight, acog scope en die vage thermal scope ook gebanned worden xD. Hou je silencer over lol.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dat zal niet gebeuren denk ik.... Red Dot is wat je zelf fijner vind. en acog en thermal worden denk ik niet of vrij weinig gebruikt in een decerto match :p
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Semtex gaat te snel af. Het rollen maakt het moeilijker om het doelwit te raken. Daarom cooken mensen hun granaat.

    Die sights gaan niet gebanned worden.
     
  13. Raedos

    Raedos Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet, doordat frags rollen (en het 5 sec duurt voordat ze ontploffen) kan je ze verder gooien, en kunnen ze op daken stuiteren waardoor het juist makkelijker wordt bepaalde prenades te maken. Als je dat met een semtex zou doen zouden ze in de lucht ontploffen.

    Die sights waren meer symbolisch bedoeld.
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Semtex op bom, GG. Wat is er luck of unskilled aan spawn frags?
     
  15. Raedos

    Raedos Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt meer luck bij kijken dan bij een semtex, dat lijkt me duidelijk. Ik zeg ook niet dat frags gebanned moeten worden, ik zeg dat ik het onzin vind om semtex te bannen. Maarja, godzijdank speel ik geen decerto ;)
     
  16. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Semtex zijn gebanned omdat het 100x moeilijker is om een goede granaat te gooien op een bombside of vlag als een semtex die in een rechte lijn vliegt en gewoon blijft plakken op zijn plek.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    En de nieuwe map pack... al iets van maps bekend of dergelijke of Decerto er 1 of 2 zal toe laten?
     
  18. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude als jij een bomb probeert de defusen krijg je 4x semtex op je hoofd? dan heb je dus geen kans om die bomb te defusen.. ooh dat is toch moeilijker, liever een nade.. nade is moeilijker te gooien en als je fout gooit is de bomb gedefused en ben je de lul = meer skill voor nodig om goed uit te spelen..
     
  19. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens vind ik toch dat ze Flak Jacket toe moeten staan.....
     
  20. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Dat maakt Grenades useless.
     

Deel Deze Pagina