Ik heb een vraag over Colin Mcrae Rally 2005. Ik heb een probleem. Ik kan niet normaal door m'n friendslist scrollen. Elke keer als ik probeer helemaal naar beneden te gaan, scrolt ie automatisch naar boven. Kan dit liggen aan de disc (beschadigd?) of ligt het gewoon aan het spel?
GRFTF$%%&#%&$# Xbox. Ik gisteren Jade Empire gekocht. Vanmiddag ging ik hem spelen. Alleeeeeen maar Dirty Disc errors. Knettergek wordt ik ervan. Ik heb een half uurtje gespeeld, en ik heb 2 uur lopen kloten om dat ding aan de praat te krijgen Het is een heerlijk spel, alleen wordt mijn plezier nu bederft door dat grft%^$%$#-ding. Nu ben ik even aan het emailen met iemand die Xboxen repareerd. En als ik dat dan niet doe, koop ik wel een nieuwe Xbox van mn volgende loon.
mm, geld voor de 360 heb ik sowieso wel voor eind van het jaar Dus het maakt me niet zoveel uit, als een reparatie bijna net zoveel kost, dan koop ik wel een nieuwe Xbox.
O.a. bij deze shop kun je een nieuwe drive bestellen. Ik kan me echter met geen mogelijkheid aanmelden daar...krijg een of andere icon fout bij het aanmaken van een account. Wilde namelijk ook een nieuwe drive bestellen aangezien hij ook zo goed als kapot is.
Bij Yoxboxie kan je een LG drive kopen, is dit niet toevallig de Philips drive ? Ik wordt namelijk gek van conker. Zelfs bij de voorstukjes gaat het beeld vertragen en komt het geluid pas 8 sec later. Best grappig trouwens als hij dan gaat kosten Ik heb hem maar een keer normaal kunnen spelen, misschien kwam dat omdat ik eerst een ander spel had gekocht moet het maar eens uitproberen Maar als ik dat doe moet ik dan ook 15 minuten een spel spelen of kan ik hem ook gewoon 15 minuutje aan laten staan ?
Nou, ik had dus ook steeds last van dirty disc errors, en mn dvd-drive was al redelijk oud. Dus heb een nieuwe aangeschaft, maar nu geeft hij deze errors nog steeds (zelfs bij een spel dat ik net nieuw heb gekocht) enig idee waar t dan nog aan kan liggen?
Zo hele topic doorgelezen en op pagina 4 kwam ik deze post tegen.. Ik ben dus kort geleden ook begonnen met Fable en ook ik moet in Oakdale een grot in voor mijn volgende "quest" of opdracht en ook daar loopt hij vast tijdens het laden van het volgende level. Ik heb 1 of 2 keer gehad dat het lukte om het level te laden, maar dan loopt hij na een paar minuten vast. - Als ik dit topic goed heb begrepen komt dit dus door de nieuwe dual-layer schijfjes waar de spellen op staan? - ik heb mijn xbox in oktober 2002 gekocht en de garantie is dus verlopen. Heb ik het goed begrepen dat ik nu moet hopen dat een cleaningsetje de lens schoonmaakt van de dvd-drive en dat als dat niet werkt het gewoon aan de dvd-drive ligt? - en dat als het aan de dvd drive ligt ik voor 50 euro zelf een nieuwe in kan bouwen of voor 110 euro MS een nieuwe in kan laten bouwen? Heeft het trouwens wel nut om om een cleaningsetje te kopen als het spel bij 2 mensen op precies hetzelfde punt vastloopt? (ik heb trouwens een thomson drive *snik* )
Ik heb hetzelfde probleem gehad, precies dezelfde omstandigheden (Thompson drive ) en ook bij die grot in Oakdale. Maar voordat ik hem wilde laten repareren ben ik eerst langs de Music Store gereden en heb daar een Schoonmaak set voor de dvd speler en console opgehaald (1 ding) en na de Visuele test gedraaid te hebben loopt mijn Xbox weer als een zonnetje.
Hmm, ik ga ook eerst maar eens een cleaningsetje proberen dan. Al kan er volgens mij vrij weinig stof in dat ding zitten. Wel fijn dat MS gewoon een product levert dat van zichzelf niet in staat is om te doen waar je het voor koopt.. juridisch volgens mij een duidelijk gebrek in de conformiteit. En volgens mij heb ik dan weinig te maken met het feit dat de garantietermijn al is verlopen (garantie is in tegenstelling tot wat mensen denken, een negatief gegeven voor consumenten, want het is een beperking van de aansprakelijkheid). Ik heb alleen niet de tijd en zin om daar energie in te gaan steken. Misschien dat ik MS eens bel als het cleanen niet helpt.
Damn, dit heb ik dus ook. Net een vervangende Thomson ingebouwd...alle spellen doen het goed behalve dus PGR2.... Is zeker geen oplossing voor (behalve weer een ander merk DVD-drive)?
Jongens ik heb een cd cleaning setje gekocht werkt dat wel op de dvd speler van de box heb namelijk nog geen verschil gemerkt Merk is btw van den doel bij frs gekocht
Het werkt wel maar niet als je drive helemaal naar de tering is he!!! (zoals bij mij het geval dus is)
Wat voor een drive heb je erin zitten??? Hoe oud is je box en bij welke spellen heb je het??? Nieuwe spellen of oude waar ook wat krassen op zitten. Je weet wel van die krassen door je drive.
Ik had laast iets heel vaags ik had een nieuwe dvd (Volle Maan) compleet nieuw uit de winkel druk hem erin en toen gaf hij die melding maar toen deed ik hem in de dvd speler en toen deed hij het gewoon. De disc had niks geen schade o.i.d. en was harstikke legaal verder nog nooit gehad alleen toen. En dat terwijl ik altijd zeg dat de Xbox net een alles vreter is