1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De 'Dirty or damaged disc' thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 23 nov 2004.

  1. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    ow oz weer wat geleerd eens kijken weet dat je het aan de vorm kan zien er zitten geen gaten in.

    Hij is overigens 100% orgineel zoals het hoort:D
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wacht ff, is de uitsparing een staaf met bol erop (geen thompson), of een afgeronde staaf(thompson) (kon geen andere manier vinden om dit te brengen ;) )
     
  3. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    heb je geen plaatje?
     
  4. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk eigenlijks dat ik weet wat je bedoel het is een afgeronde staag en dan daarom heeb een cirkel met een doorsnee van ongeveer 8 cm
     
  5. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox geeft deze foutmelding bij vice city
    Wat kan ik doen? Ik heb geen garantie meer op mn xbox (gekocht in 2002).
     
  6. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo ik heb een klein probleem met Dead Or Alive Ultimate op Live, als ik op Live speel met DOA:U dan hapert die steeds ((Ik weet niet zekker of dat met meer spellen zijn maar bij Doom 3 had ik het zelfde probleem)). Weet iemand wat het probleem kan zijn?
     
  7. pitbullspikey

    pitbullspikey Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    wat hulp

    Hey hallo iedereen kwou even mijn kennis kwijt over de xbox en de dirty disk probleem.Wel ik was dus een gekend pgr2 speler maar idd je leest het goed "was" wa gebeurde er wel zoals zovelen onder jullie kreeg ik soms de dirty disk error ok gn probleem even heropstarten en het was opgelost.Na verloop van tijd werd dit vaker en vaker tot dat ik niet meer kon het spel booten.Mijn xbox was juist uit garantie dus besloot ik van het net af te lopen voor hulp.Ik heb het ding ( phillips drive ) gekuist gecleand uitgeblazen enz maar het resultaat bleef "dirty disk error" ok gn probleem ik kon een andere drive vinden via via .Ik monteer die drive die dus bijna nog nagelnieuw was en ik start vol moed mijn xbox op en rara idd dirty disk blabla.Ik begreep het echt niet meer en voor de slimmerds onder ons ja ik heb verschillende cd's gebruikt nu WAT DUS WEL DE OPLOSSING IS VOOR DE DIRTY DISK ERROR is volgens mij ( ging toch direct bij mij ) en dat is dat je alle gegevens op je hd moet wissen idd dat was mijn laatste poging maar werkte dus wel ik heb alles gewist op mijn hd buiten mijn liveacount en de rotte appel zit bij die update die xboxlive eist daar zit het probleem jongens dus WIS DE GEGEVENS OP JULLIE HD EN DE DIRTY DISK IS OPGELOST zo ik hoop hiermee mensen wat te helpen om terug te gamen.Ik heb nu wel een ander vraagje en dat is hoe kan ik een error 21 fixen met een niet gechipte xbox alvast bedankt
     
  8. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Eventjes omhoog kicken :)

    Mijn Drive van mn oude xbox begint steeds minder te presteren, maar ik wil nog niet beginnen met de 360 want de meeste spelen heb ik nog niet uitgespeeld en BC werkt toch niet op de 360 ...

    Nu is mijn vraag waar ik nog een dvd drive kan halen, het liefst een nederlandse site, want yoxbox heeft ze niet meer :'-(
     
  9. Gynn Rei

    Gynn Rei Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik ook een vraag...

    Ik heb me Xbox laten maken en nou kom ik erachter dat hij een dikke minuut misschien 2 over het laden van Halo 2. Ook heb ik het idee dat de xbox me games soms aanrand... heb een beetje het idee dat de dvdtjes niet goed spinnen waardoor je soms een soort scratch hoort. Iemand antwoorden hierop?

    Ik dacht er misschien aan om een tweede xbox te kopen als hij 100 euro kost en dan een xtra kopie van doom 3 en forza motorsport om eens flink te multiplayen.

    Geld te veel... ja :p. Kun je Xbox ook aan een Xbox 360 linken?
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    check deze link maar eens even www.playstationdealer.nl
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  11. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoezo zijn dat groote naaiers dan???
     
  13. Darkgnome

    Darkgnome Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is (weer?) zover, mijn xbox wil de spelletjes en dvd's niet meer lezen. Nu ga ik er vanuit dat de lens op één of andere manier beschadigd is. Ik verdenk mijn zus namelijk van iets te wild geweest te zijn met de xbox te verplaatsen. Nu is mijn vraag hoeveel het zou kosten als die xbox in herstelling zou moeten gaan? Hij moet hersteld worden anders kan hij niet meer spelen, maar hoe duur zou deze grap zijn als hij niet in garantie meer is. (Hij is ooit al eens binnengegaan en toen kreeg ik een nieuw machien)
     
  14. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
  15. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop best veel via internet en bij hun heb ik een keer 2 controlers besteld waarvan er al een kapot was toe hij aankwam en de ander was na een korte tijd al kapot
     
  16. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mijn xbox doet het sinds vanmorgen allleen als hij zelf zin heeft:confused: Ik doe forza motorsport erin en hij doet niks. Een uur later ga ik spelen en hij doet het,ik meteen vet blij. Zit ik lekker te spelen (kwartier) komt de mededeling dat de disc damaged is of dirty. Nu zie ik niks op de cd zitten. Ook heb k me xbox helemaal stof vrij staan. Iemand een idee?
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zal dus aan je speler liggen. Hoe oud is je doos???
     
  19. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Dvd speler is stervende, koop een nieuwe dvd speler of zit hij nog in de garantie periode, bel Microsoft :)
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hij is net uit de garantie Periode....misschien moet ik gaan sparen voor een 360*)
     

Deel Deze Pagina