Moest ff kijken op de bon want ik wist het niet meer. 1 november 2002 Schrok wel van de prijs op de bon. XBOX + Halo voor €318,95 Maar ja wel heel veel plezier van gehad. Bijna dagelijks gebruikt.
Noujah ik ben ook heel zuinig ermee geweest en toch dirty disc errors... maar ik hoop dat ze m gefixed hebben als ik m over anderhalve week weer terug krijg..
Als niks helpt en je hebt geen garantie kun je ook gewoon de drive openschroeven en hem even schoonmaken, wel voorzichtig uiteraard. Vooral met de lens.
burnout 3 loopt echt om de 5 min vast met een dirty disk error. Ik ga echt een nieuwe xbox kopen, wordt er echt gek van
Hey hallo ik ben hier nieuw,ik heb nu zo ongeveer 1,5 jaar xbox en 1 jaar live zo ongeveer,Maar ik heb nu een probleem met de xbox,hij pakt de nieuwe spellen niet,en loopt vaak vast met laden,en soms moet je wel 10 keer de knop indrukken voordat hij het doet.en als je de xbox aan doet en je laat hem een tijdje aanstaan dat ie heel warm wordt doet ie het wel,heel raar allemaal. En ik heb laatst Ghost Recon 2 gekocht en als je dan bezig bent met spelen stopt ie een keer en geeft hij aan van damage disc,please restart your xbox. Nou wil ik graag weten van jullie wat ik hier tegen kan doen,maar ik denk haast wel zeker dat ik een nieuwe xbox moet kopen. Greetz Michel
Je kunt de fabrikage datum zien, maar dan weet je nog niet wanneer je hem verkocht hebt. Je kunt het beste gewoon even bellen naar Microsoft, zij zullen je graag helpen . Nummer staat op www.xbox.com
Idd gewoon ff 0800 023 3894 bellen (moet je even serienummer en adres enzo opgeven), t bonnetje hoef je iig niet mee te sturen of te laten zien, bij mij waren ze 2 dagen later al aan de deur en t duurt dan ongeveer 10 dagen voordat je m weer terug krijgt...
Ik had laatst 2 dirty or disced problems, beide waren met brothers in arms en beide op het level ambush at enterbien en ook nog eens beide in de eindfase.
De samsung is het best, heb alleen nog maar vrienden met klachten gehad over de andere drives. Omdat die sommige CD/DVD formaten niet lezen enzo...