1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De discussie: Welk cijfer geef je Fable?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elendill2003, 8 okt 2004.

?

Welk cijfer geef je Fable?

  1. 10

    46 stem(men)
    16,8%
  2. 9

    130 stem(men)
    47,4%
  3. 8

    64 stem(men)
    23,4%
  4. 7

    19 stem(men)
    6,9%
  5. 6

    7 stem(men)
    2,6%
  6. 5

    1 stem(men)
    0,4%
  7. 4

    1 stem(men)
    0,4%
  8. 3

    1 stem(men)
    0,4%
  9. 2

    2 stem(men)
    0,7%
  10. 1

    3 stem(men)
    1,1%
  1. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag je het vergelijken met Sudeki? En is ie wel beter, sudeki viel zwaar tegen, en valt deze ook niet tegen?

    En ik moet zeggen dat de mensen hier niet razend enthousiast zijn tot nu toe of zie ik dat verkeerd. Dus ik wacht nog even met het aanschaffen van het spel.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee je mag het niet vergelijken met Sudeki en Fable is ook wel wat beter.
     
  3. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag dus ook Fable aangeschaft. De dagen daarvoor verschillende reacties gehoord, reviews die van 9-ens tot 8-en uiteen lopen. En nu dus eindelijk zelf de kans gehad om de game te spelen.

    Ik heb de game nu 3 uur gespeeld en heb werkelijk genoten! De sfeer, de muziek en de humor hebben mij lang aan de tv doen zitten. Ik hoor ook vaak van mensen waarom de game niet als Morrowind had kunnen zijn. Naar mijn mening heeft de game veel meer pluspunten dan Morrowind.

    Gamespot heeft gelijk dat je bij deze game vooral je eigen fantasie moet gebruiken.

    Als ik voor de eerste 3 uur een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 9 zijn. Maar ik weet niet wat er nog allemaal komen gaat. Dus ik ga weer lekker verder spelen O-)
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit echt zwaar te twijfelen of ik 'm zal halen, heb er de hele fokking middag over gepeinst :'-(

    Ik slaap er nog een nachtje over ;)
     
  5. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem toch behoorlijk kort 13 uurtjes :{
    Maar toen ik van plan was om een nog een keer uit tespelen kwam ik er achter dat er quests zijn die ik nog niet gedaan had.
    Als je begint kan je namelijk al naar Hook coast (geloof ik) dat sneeuw dorpj ein ieder geval.Om een trol te verslaan.
    Maar met mijn eerdere character had ik die overgeslagen door de main quest te doen.Dus toen kwam ik pas in dat stadje toen ik ....(k verklap het verhaal niet :) )moest verslaan om door te kunnen naar J...

    Mijn advies kijk eerst rustig welke quests er zijn en maak ze allemaal af..
    Als jullie door de main quests heen raggen doe je dit spel ecgt tekort _O_
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    16 uur met alle sub-quests vind ik nog kort.
     
  7. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad iedereen echt aan, koop hem. Speel hem een uur, dan kan je nog ruilen en als je dat uur hebt gespeeld ben je hooked. Mocht je dat niet zijn na een uur moet je ff verder spelen todat het spel echt begint. K ken behalve 2 mensen op dit forum niemand die dit niet een enorm vet spel vind. Ik vind het denk k zelfs het beste spel op de next gen consoles (van wat ik dan heb gespeeld).
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Heb de game nu 3 uurtjes gespeeld, en heb
    net een boerderij aangevallen[/spolier] Ben er zeker niet ontevreden over, de combat werkt goed, en de sfeer is prachtig. De graphics op zich zelf zijn niet super, maar alles is overgoten met veel sfeer, en dat maakt veel goed. Het braggen is erg tof, aangezien je er veel extra's mee kan krijgen .(naakt een missie doen, zonder een schammetje op te lopen? KA-TCHING!) Ook is het leuk dat iedereen mij volhardend chicken chaser blijft noemen.

    Enige mindere vind ik de beperkte vrijheid. Het is toch de hele tijd pad op, stadje in, pad op stadje. In tegenstelling tot morrowind, waar je zelf kon bepalen waar je heenging, of Deus ex 2, waar je óf sneakte, of bruut geweld of de tussenweg gebruikte, kun je hier alleen kiezen tussen magie of meppen. Had gehoopt dat je meer naar eigen inzicht kon knokken, maar goed.

    O ja, die stemmen zijn echt verschikkelijk. Zo'n beetje alle engelse dialecten in één dorpje?
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  9. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu 10,5 uur gespeeld en heb net de arena gehad (weet niet of ik nu ver ben dan maar goed)

    over de speelduur kan ik dus nog niks zeggen maar ik vind t echt geweldig... en ik vind het juist goed dat het geen RPG is zoals de andere RPG's... dan zit je alleen maar aan upgraden en aan cijfertjes te denken en hier ben je tenminste met een leuk avontuur bezig waarbij je ook dingen kunt doen die eigenlijk helemaal niet belangrijk zijn (vissen :D stond een keer 20 minuten achter elkaar te vissen, had er 1 van 29 cm te pakken ;))

    cijfer: 9
    kan nog hoger worden als mijn avontuur nog langer voortduurt _O_
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind hem een 8 waard.maar het jammere is dat er zo weinig rpg overblijft want het spel is kort en het is meer hack and slash omdat elke keer als je een opdracht krijgt moet je 1 bepaald soort creatures killen en dan echt 15 minuten achter elkaar(bandits,balverines,daarna die beesten met 2 kanten op hun zwaard)want je loopt een weg die beesten te slayen en dan komt het hoofd beest.en dan kan je aan de volgende opdracht beginnen ook zitten er nauwelijks puzzels in.
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    als je hem binne 13 uurtjes uit speelt moet je misschien niet allene meet op de gold quest concentreren...
    Probeer eens al de 6 poppen te vinden.
    Of alle boeken verzamelen.
    Alle secrets te vinden...
     
  12. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    de gold quests zijn de enige die je MOET spelen of nie? wat houden die andere kleurtjes dan in want ik heb een heleboel verschillende
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Gold zijn de main quests, rode draad door het verhaal
    Silver zijn de quests die je krijg om mensen te helpen
    Bronze zijn de kleine dingetjes zoals Avo, Skorm ,Zwaard uit steen, Poppen verzameln
    dingen die je gewoon voor de lol kan doen en weinig invloed op het verhaal heeft.
     
  14. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    die silver quests die krijg je dan door met mensen te praten of nie??? en de fightclub wordt dat ook als quest gezien of is dat gewoon voor de fun?
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Graphics.85 Soms wat lelijke kartelige rantjes.
    Gameplay.95 Super gameplay!
    Muziek.98 hele sfeervolle muziek.
    Replay.Weet ik nog nietw ant heb hem nog niet uitgespeeld.
     
  16. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Voor zover ik weet gewoon om wat geld te verdienen, en lol te hebben. De tofste bronze quest vind ik Skorm. Lekker mensen lokken naar een kerk, en ze dan offeren. Maar is dat het enige wat je daar kan doen, of komen er nog meer skorm quests?
     
  17. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook poppen verzamelen? :D
    wat nog meer? en wat zijn die keys ofzo die je kan vinden? wat moet je daarmee?
     
  18. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    korte gameplay... wie zei dat... ik ben nog niet zo ver maar zelfs ik ruik nu al dat je het spel meerdere malen kunt spelen... want hoe je het ook went of keert je kunt alles anders doen... dus als je hem na 13 uur hebt uitgespeeld in bijv de evil way wat ik echt ongeloofelijk vind want je kunt meerdere dingen doen dan meteen van quest naar quest te sjorren.... dan kun je um natuurlijk ook nog in de good mode uitspelen maarja ik wil er alleen maar mee zeggen dat ik fable een goede rpg vind... ik bedoel in welk spel kun je nou scheten laten en daar mensen mee weg jagen.. 8) maarja dit is voor mij de meest uitgebreide game die ik ooit gespeeld heb 9.5 scoort ie bij mij *) O-)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  19. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    die keys zijn nodig voor om bepaalde kisten te openen, zeg maar een kist heeft 1 van die keys nodig dan moet je er 15 hebben anders gaat die niet open :) bes wel lang zoeken naar die kleren dingen maar ik heb er al 13!!
     
  20. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als je die kist open hebt dat gebruik je die 15 keys en dan moet je weer opnieuw zoeken? lijkt me best wel leuk aan de enu kant, ben je tebnminste lang bezig.
     

Deel Deze Pagina