1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De discussie: Welk cijfer geef je Fable?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elendill2003, 8 okt 2004.

?

Welk cijfer geef je Fable?

  1. 10

    46 stem(men)
    16,8%
  2. 9

    130 stem(men)
    47,4%
  3. 8

    64 stem(men)
    23,4%
  4. 7

    19 stem(men)
    6,9%
  5. 6

    7 stem(men)
    2,6%
  6. 5

    1 stem(men)
    0,4%
  7. 4

    1 stem(men)
    0,4%
  8. 3

    1 stem(men)
    0,4%
  9. 2

    2 stem(men)
    0,7%
  10. 1

    3 stem(men)
    1,1%
  1. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je behoud de sleutels gewoon
     
  2. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, das wel wat sneller.:p
    maarja, ook geen minpunt.
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    de kist met het hoogste aantal sleutels staat in de HG tussen de plek waar je trainde met stok/zwaard en will
     
  4. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Pluspunten:

    Besturing: Ondanks de vele functies die je kunt/moet doen is alles redelijk gemakkelijk te vinden en te hanteren. Ik heb nog geen moeilijkheden gehad met de camera. (iets waar ik vaak last van heb, bij dit soort spellen)

    Sfeer: Muziek, verhaal, licht, karakters, alles past bij elkaar, geen enkel aspect valt uit de toon. De wereld is als geheel zeer overtuigend.

    Graphics: De wereld is zo overtuigend door de graphics, alles loopt ook zeer vloeiend en dat kunnen we niet zeggen van alle vergelijkbare spellen (morrowind)

    Unieke hoofdrolspelers: Je karakter kwam nog nooit zo dichtbij in de buurt van 'je karakter'

    Minpunten:

    Moraal: Hier had ik meer van verwacht. Natuurlijk, het uberhaubt kunnen kiezen van een moraal is al heel wat, maar toch; het heeft wel de diepgang van een knikkerputje. Het is niet de keuze die jouw moraal bepaald maar de door jou gewenste moraal die je keuze bepaald. De keuze's zijn overduidelijk goed of slecht. Er is geen tussenweg, geen complexe morele dillema's zoals in het echte leven. Je weet het: 'als ik dit doe word ik slecht en als ik dit doe word ik goed'. Maar goed, misschien verwacht ik teveel van een videogame.

    Hokjes: De fablewereld is opgedeeld in hokjes. Buiten of binnen dat maakt niet uit, steeds een gebiedje, dan weer een gebiedje en weer een gebied.Dat geeft niet dat gevoel van uitgestrektheid dat je bij - bijvoorbeeld - morrowind wel hebt.

    Ondanks deze minpuntjes toch een negen, dankzij de overtuigende wereld die fable biedt.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    IK ben al 10 uur bezig met 1 character en heb pas 3 golden quest gedaan. Dus die replay zt goed. En nee ik heb niet 10 uur naar een boom staan kijken maar echt met plezier gespeeld.
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo hoort het :D
     
  7. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    9+ geweldige game, houd je vast tot het eind. Er waren dingen in fable die ik graag ietsje anders had gezien. maar dat staat los van de geweldige gameplay waarde!
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Komop mensen laat die mening horen, en btw de "anti" fable mensen zijn wel erg stil he. We hebben ze overtuigt :p
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Threadtitel aangepast en poll toegevoegd :)
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik geef hem een dikke 9! Sinds gisteren kan ik bijna niet meer van mijn controller afblijven; ik heb van 14:00 tot 21:00 Fable gespeeld. Het is dat ik naar school moet, anders zat ik nu ook weer te spelen. :cool:
     
  11. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef fable ook een 9.
    De gameplay is goed alleen het laden soms maar heb er verder niet veel last van je krijgt er ook veel voor terug _O_
     
  12. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik geef de game een negen. Het spel is gewoon super.

    De kritiek op de laadtijden vind ik zelf niet terecht, die vallen best mee. Dit in tegenstelling tot wat in sommige reviews stond. Er moet bv niet langer of vaker geladen worden dan KOTOR. Terwijl Fable er veel beter uitziet.
     
  13. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    er zijn maar weinig spellen waar ik kippenvel van krijg en van dit spel kreeg ik het meteen, de muziek die erbij zit is geweldig en sfeer is super. je blijft gewoon doorspelen. gelukkig geen superlange laadtijden zoals bij morrowind. ik geef het een 9.5
     
  14. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    binnenkort stemmen, moet nog ff wachten.
     
  15. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Trouwens, zijn er verschillende endings, a la Kotor? Want dat zou wel tof zijn, een verschrikkelijk goed einde, of juist niet.
     
  16. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Las op gamefaqs dat er 4 verschillende einde's zijn, zelf nog maar 2 gevonden
     
  17. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ FABLE _O_

    Een 9 erg mooi en goed uitgewerkt spel maar gaat gewoon niet diep genoeg en duurt niet lang genoeg voor een 10.

    ik had graag gezien dat je bijna zoveel verschillende dingen kon doen als in morrowind.
    Niet dezelfde dingen, maar wel zo uitgebreid dat je overal heen kunt lopen en met zoveel verschillende spulletjes. Jammer van morrowind vond ik dat de lijn van het verhaal niet heel duidelijk was en dat is hier wel er zit wel een duidelijk en meeslepend verhaal in. Wat ik ook erg mooi vind is je character !!WOW!!
     
  18. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fable net teruggebracht, ik moet toegeven dat ik het niet zo lang gespeeld heb (een uur of 4), maar het kon mij niet zo super veel boeien.

    Zo vond ik de bewegingsvrijheid erg beperkt (veel van die paden waar je niet af kon), en het was gewoon heel makkelijk.

    Ik had eigenlijk meer een soort van spel a la morrowind of world of warcraft verwacht alleen dan 10 maal zo klein. En natuurlijk in een andere setting, ik vond morrowind niks, omdat ik de grauwe sfeer van het spel niks vond (ik ben meer van het traditionele fantasie sfeertje).

    Helaas was dat het niet, ik vond het meer op zelda lijken alleen dan slechter, en een stuk makkelijker.

    Maar de pluspunten waren natuurlijk de graphics, het geluid en de goed/slecht keuze.

    Nou ja ik heb hem nu geruild voor een xbox live set ;)

    Ik geef het spel een: 6, ik denk dat mensen die kotor leuk vonden dit ook wel leuk zullen vinden (dat spel vond ik ook niet zo leuk ;) )
     
  19. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fable net teruggebracht, ik moet toegeven dat ik het niet zo lang gespeeld heb (een uur of 4), maar het kon mij niet zo super veel boeien.

    Zo vond ik de bewegingsvrijheid erg beperkt (veel van die paden waar je niet af kon), en het was gewoon heel makkelijk.

    Ik had eigenlijk meer een soort van spel a la morrowind of world of warcraft verwacht alleen dan 10 maal zo klein. En natuurlijk in een andere setting, ik vond morrowind niks, omdat ik de grauwe sfeer van het spel niks vond (ik ben meer van het traditionele fantasie sfeertje).

    Helaas was dat het niet, ik vond het meer op zelda lijken alleen dan slechter, en een stuk makkelijker.

    Maar de pluspunten waren natuurlijk de graphics, het geluid en de goed/slecht keuze.

    Nou ja ik heb hem nu geruild voor een xbox live set ;)

    Ik geef het spel een: 6, ik denk dat mensen die kotor leuk vonden dit ook wel leuk zullen vinden (dat spel vond ik ook niet zo leuk ;) )
     
  20. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Fable ook tegenvallen. ik mis de beloofde vrijheid, je zou nog meer kunnen doen als in Morrowind maar nu blijkt dat dat dus niet het geval is. Ik vind Fable meer een adventure game, wel een leuk verhaal, mooie graphics alleen lang niet uitgebreid genoeg, en daar hebben ze dan meer dan 3 jaar aan gewerkt? een 6je voor de moeite!
     

Deel Deze Pagina