1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De discussie: Welk cijfer geef je Fable?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elendill2003, 8 okt 2004.

?

Welk cijfer geef je Fable?

  1. 10

    46 stem(men)
    16,8%
  2. 9

    130 stem(men)
    47,4%
  3. 8

    64 stem(men)
    23,4%
  4. 7

    19 stem(men)
    6,9%
  5. 6

    7 stem(men)
    2,6%
  6. 5

    1 stem(men)
    0,4%
  7. 4

    1 stem(men)
    0,4%
  8. 3

    1 stem(men)
    0,4%
  9. 2

    2 stem(men)
    0,7%
  10. 1

    3 stem(men)
    1,1%
  1. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het nog maar net en kan dus nog niet echt een goed cijfer geven, maar wat me wel opvalt is hoe snel het in het begin gaat.
    In minder dan een uur ben je al volwassen...
    Ik had gedacht dat je veel meer opdrachten als kind zou moeten doen en dat je stilletjes aan zou opgroeien maar nu is het heel snel & in fases.
    Nuja, blijft leuk spel hoor.
     
  2. Lionel

    Lionel Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    het verdient egt een 9. vooral nu je weer hoort over dragon cliffs. dus er komt een content aan
     
  3. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik hou helemaal niet van RPG's. Maar Fable heeft me de heletijd al getrokken.
    Ook nu ik hem heb vind ik hem nog cool. Ik speel eerst op Good zodat ik daarna nog lekker kan kloten op evil dus de replay zit wel goed in elkaar.
    Het spel krijgt van mij een 9.2 en dus een negen.
     
  4. Battle.lord

    Battle.lord ass wooper

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het egt een dope spel ja het is een kort spel voor een rpg maar morrowind naah
    dat begind na 2 uur spelen saai te worden ik kies voor fable een krappe 10
     
  5. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel Fable een sprookjesachtig spel is met leuke vernieuwingen, duurt het toch wat te kort. Een rpg hoor je niet in 15 uur uit te kunnen spelen. Verder vind ik de moeilijkheidsgraad wat laag liggen.

    Cijfer: 9-
     
  6. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    IK vind dit de mooiste graphics die ik ooit heb gezien.
    Ga naar de heroes guild garden en open daar de demon door, loop daarbinnen in het water. wat een sfeer, wat een kunst :p
     
  7. Southern Way

    Southern Way Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een 9?
    - Naar mijn mening een van de beste spellen op de X-BOX, was een beetje teleurgesteld dat ik hem na 18 uitgespeeld had. Maar ik zit nu toch al weer op 25 uur en heb volgens mij nog niet alles ontdekt. Ook ben ik overnieuw begonnen om kei evil te worden. Die ene minpunt is dus eigenlijk alleen maar dat je meer wilt maar helaas niet krijgt.....
    - Muziek en graphics. Grafhics doen mij in het algemeen niks maar dit zit er toch volop mooi uit! Samen met Sudeki een van de mooiste RPG's (in hoevere je het een rpg mag noemen) die op het moment te spelen zijn. Muziek is wel belangrijk voor mij, en dat is super. Kan trouwens niet anders natuurlijk als dat van Danny Elfman komt (hoor je vaak in Burton films)!
    - Verhaal. Tja is eigenlijk helemaal niet zo goed maar dat maakt hier dus eigenlijk weinig uit naar mijn mening. Je maakt in feite je eigen verhaal, dat van je moeder en zuster hoef je niet voorop te stellen als je wilt!
    - Je bent weer 2 weken van de straat, scheelt je ook geld dat je normalerwijze uit moet geven in het cafe! Ja toch, haal een tree pils en ga lopen kloten in het cafe in welk dorpje je maar ook wilt!
    - Dus op Star Wars KOTOR is dit het beste X-BOX spel wat ik ooit gespeeld heb!
     
  8. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij krijgt het een 9.

    Minpunten:
    - Irritante laadtijden, soms ronduit vreselijk.
    - Aan de korte kant
    - Te makkelijk
    - Van kind naar volwassene gaan gaat te snel
    - Niet het totale gevoel van vrijheid, verhaal niet al te boeiend.

    Pluspunten:
    - Tonnen en tonnen sfeer.
    - De bizarre hoeveelheid aan details, (check de wapens eens van dichtbij)
    - Beslis nu eens echt helemaal zelf hoe je er uit wilt zien.
    - De muziek, beter hoor je het niet vaak.
    - Nadat het spel afgelopen is valt er nog genoeg te beleven.
    - Eindelijk een RPG waarmee je een echte replay value hebt. I.p.v. een noble wizard te spelen, daarna eens een brute vechtersbaas maken.
    - Goed combat-systeem, ik had er echt geen probleem mee.

    Waarom dan een 9, ondanks de vele minpunten? Vanwege de momenten waarop het spel zicht echt in al haar glorie weet te tonen, als je net een queeste volbracht hebt, en in een nieuw gebied komt, en je dan beseft wat je nog allemaal te wachten staat in dat gebied.... Dat heb ik nog nooit zo sterk gehad met een rpg.
     
  9. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wat avatars gemaakt voor de mensen die wat wil gebruiken. ;) (wist nie waar ik dit moets plaatsen)

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  10. Stoorzender

    Stoorzender van de chillsessies

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooi, details zijn goed uitgewerkt, veel mogelijkheden.

    Jammer dat het zo kort is inderdaad... had ik niet steeds dezelfde savegame overschreven had ik nog terug gekund om de andere dingen te doen, maar helaas kan ik dan nergens anders meer heen dan naar het einde.

    Ik heb geen zin om weer overnieuw te beginnen, al kostte het de eerste keer ook maar 16 uur (waarvan ik er nog een aantal heb lopen lummelen met side-quests en mijn ega's bevredigen... je moet toch wat als je een joint aan het bouwen bent ;))

    Al met al een mooi spel waar je als je het goed doet een hele hoop plezier uit kan halen.

    Alleen jammer dat het zo snel mogelijk is om het spel uit te spelen, en dat je niet online kan spelen met je opgebouwde mannetje... lekkere live-ondersteuning, alleen awareness.
    Hij maakt de hype die eraan vooraf gegaan is in mijn ogen niet helemaal waar.
     
  11. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: wat kan je precies doen op live? zelf heb ik het nie en ben wel benieuwd dan.
     
  12. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    cijfer 9-
    Ik vind het een van de betere spellen die ik heb gespeeld (op de xbox dan he). Het is een hele goede AKTIE-RPG, want je kan het geen pure RPG noemen zoals morrowind, KOTOR of Baldur's Gate (1&2 op de pc). Daar is het upgrade-, item- en bewegingsvrijheid-systeem gewoon niet uitgebreidt genoeg voor. Maar het sfeertje dat Albion uitstraalt is gewoon heel erg lekker. De details zijn erg goed uitgewerkt, zoals de commentaren van de dorpelingen, de dagpatronen van de mensen (ga eens bij een winkeltje staan kijken als ie open/dicht gaat) en de expressies die je kunt gebruiken. Verder vind ik de manier waarop je je uiterlijk kunt veranderen en de implicaties die je keuzes hebben erg goed en leuk. Het combatsysteem is ook erg sterk, ff wennen maar als je het onder de knie hebt werkt het prima! Minpuntje (maar klein) vind ik de speelduur, maar daar had ik dan ook niet zulke hoge verwachtingen van. Als je het gewoon rustig aan doet en bijna alles wilt ondekken ben je toch wel 30 uurtjes bezig, en dan kan je het spel nog op de andere manier (good/evil) uitspelen. Ben je zeg 50 uur bezig geweest, vind ik een acceptabele speelduur. De laadtijden heb ik me totaal niet aan gestoord in tegenstelling tot velen hier (snap niet waarom, maar ok). Verder heb ik me goed vermaakt met de pubgames, niet om geld te verdienen, maar puur om een goede tijd/score neer te zetten (20.6 sec voor memory, zonder spreuken -> ben ik erg trots op!) Overal heeft het gewoon goed voldaan aan mijn verwachtingen en ben ook nog vaak aangenaam verrast, de perfecte game bestaat niet dus 9,5 is mijn hoogst mogelijke score. Het kon allemaal nog iets beter/uitgebreider dus uiteindelijk uitgekomen op een 9-, staatie nogsteeds bij mij in de top5 van mijn xboxgames, en heb er toch wel al veeeeel gespeeld/gezien.

    Ohja en voor ik het vergeet, de humor in het spel is natuurlijk subliem!
     
  13. U Black Emperor

    U Black Emperor Obscured

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    een 10

    ben er helemaal aan verslaafd, speel t bijna 24/7
    hou helemaal niet v dit soort spellen eigenlijk
    maar fable is kuli

    beetje ronddwalen, vechten, leuke quests
    vermaak me er prima mee
    ziet er wonderschoon uit, veel humor in de game
    de vijanden zien er kuli uit
    ben nu 20 uur bezig en nog lang niet klaar

    voor mij geen minpunten
     
  14. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin wees mij op die reclame :D:D:D

    Eindelijk een game die ik zonder gemekker van haar mocht kopen, omdat het concept haar zo leuk leek :D:D

    leven is soms erg mooi haha
     
  15. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Plus
    - De sfeer
    - Subquest
    - Kleding
    - Good / Evil

    Slecht
    - Kort
    - Laadtijden
    - Makkelijk
    - Te snel te oud

    Cijfer: 8
     
  16. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb net FABLE gekocht, maar ik durf nu niet op START te drukken omdat ik overal lees dat als je een scheet laat dat je hem hebt uitgespeeld.... zit nu dus al een uur naar de intro te kijken.

    Maarja, toch maar is beginnen :D
     
  17. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik durfde niet op start te drukken omdat ik wist dat ik dan slapeloze nachten vol met vierkante ogen tegemoet ging zien :)
     
  18. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    graphics: 85
    geluid: 95
    controls: 100
    gameplay: 90
    replay: 90

    gem.: 92

    dus ik heb het een 9 gegeven
     
  19. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Een 9. Het is goed, ook goed uitgewerkt. Jammer enkeld dat hij wat kort is.
    Verder valt hij ook wat tegen vergeleken met de verwachtigen.
     
  20. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb um ook een 9 gegeven. Zoals eerder gezegd in dit topic, het is een vrij korte game, zelfs als je alle guild & NPC side quests doet. Maar dat heeft voor mij totaal geen invloed op de game zelf, ik ben een groter RPG hater, vooral turn-based krijg ik de kots van, maar deze game is gewoon ontzettend leuk en greep me zowat meteen bij me nek toen ik de 1e keer uit de guild liep. De persoon waar ik het spel van kreeg heeft hem volgensmij maar 1x uitgespeeld, ik heb hem gisteren voor de 2e keer uitgespeeld en ga nu voor de 3e keer beginnen. Buiten de kern van de game om zit nog zo gigantisch veel verstopt in Fable, als je het "Mysteries" topic eens leest zul je zien wat ik bedoel. Het lijkt alsof hier geen einde aan komt. Qua graphics hoef ik weinig te zeggen, ik vind het gewoon wreed uitzien, vooral het verschil in armor/wapens/character etc etc etc. De muziek en het geluid zijn ook super, dus daar valt ook weinig over te zeggen.

    Mja, ik ben heel enthousiast over Fable, maar dat komt misschien omdat dit de 1e RPG is die ik kan waarderen (Buiten Diablo2 & Sacred).
     

Deel Deze Pagina