De doop van Catharina-Amalia

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ak-47(P), 12 jun 2004.

1. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    De doop van Catharina-Amalia en de hype rond het Koningshuis

Op dit moment is/was de doop bezig van het kindje van Maxima en Willem Alexander. Wat vinden/vonden jullie hiervan. Was het indrukwekkend of was het alleen maar saai.

Persoonlijk vind ik heel het doopgedoe allemaal onzin. Dat komt waarschijnlijk omdat ik niet christelijk ben. OOk die lange stiltes tussendoor waren vreselijk. Ik vind ook heel die hype om de doop heen belachelijk. Alleen maar omdat het het koningshuis is moet het buiten gelijk helemaal volstaan om een glimp op te vatten van de baby. Ik vind het allemaal maar veelste overdreven. Er zat ook bij de dienst heel veel kinderen van ca. 8 tot 14 jaar. Ik vond het persoonlijk nou niet echt nodig dat ze erbij moesten zijn. Wat vinden jullie hiervan?

Edit/: En wat vinden jullie van al die 'aandacht' rond het koningshuis. Ik vind dat mensen zich veel te veel met ze bemoeien ermee. Ik bedoel, het zijn ook maar mensen en wat is er nou zo bijzonder aan hun. Oké, het is een traditie hier in NL geworden maar moet je dan zo overdreven doen? Er was zelfs 's een dorpje dat een speciale feestdag heeft gemaakt omdat de koningin langs was geweest op koninginnedag. En al die aandacht als er een baby is geboren. Je hoefde maar te zappen toen of het was op elk kanaal. Het is een bijzondere gebeurtenis maar moet het nou zo overdreven?

Laatst bewerkt: 12 jun 2004
  2. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Kvond het zelf saai en heb er 1 minuut naar gekeken maar ut boeide me niet echt...

3. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik vond het kinderkoor vreselijk ( ze zongen best mooi maar ze zongen te vaak). Bij het aansteken van de doopkaars hoorde je de pastoor zeggen dat ie te vroeg was. De doopjurk vond ik prachtig, net als de kleding van maxima.(alleen die hoed niet) voor de rest was het best saai.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb het niet gekeken/kijk het niet. Was aan het zappen. zag een kerk, en zapte door. Ik ben ook wel gedoopt en communie en vormsel gedaan maar dat was zo gewoon en als je jong bent weet je toch niet of je wel of niet gelovig bent. Zodra je ouder bent krijg je er pas een oordeel over, die ik nu een tijd heb, waardoor ik ongelovig ben. Ik zal mn kind later ook nooit laten dopen. Als ze zeker weten dat ze gelovig zijn kunnen ze er zelf voor kiezen.

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dit is niet loos genoeg voor de Mile hoor! :+ Hij gaat naar ASEL.

>> Moved.

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik las "De dooD van Catharina-Blablabla"...

Maar is er vandaag niet een veel belangrijkere gebeurtenis? Het Ek ofo.

7. mars15

mars15 Guest

me ma was kijken BORING

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik groei ook op in een christelijke gemeenschap, en ben het eerste nageslacht van m'n familie dat (nog) niet is gedoopt :+

9. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Haha. De dood dies wel goed gevonden.

Maarjah, wat vind jij dan van al die hype rond het koningshuis?

10. Ik vind de doop van Amalia niet anders dan andere dopen. Het hele koningshuis interreseert mij niet. Laat ze maar lekker doen alsof ze God zijn ofzow. Het hele volk trapt erin! Zij leiden een luxe leven van onze belastingcenten! Terwijl er nu gewoon op gehandicapten word bezuinigd! Als de koningin een mens was, dan had zij zich schuldig moeten voelen. Samen met de hele familie die niks doen maar een paar miljoen verdienen.

Het koningshuis is een slecht voorbeeld voor Nederland!

Doe mij maar een republiek!

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2004
  11. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Zoals Amerika?

12. Ja

Maar ga niet uitleggen waarom want anders ga ik off- topic

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Grote onzin, mij interesseert het niks. Maar bejaard Nederland moet ook wat te doen hebben heh.

1 persoon vindt dit leuk.
  14. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Maar het is niet alleen bejaard Nederland. Het is jong en oud. Vreselijk vind ik het.

15. Punt voor jou!

1 persoon vindt dit leuk.
  16. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    volgens mij is dat kind niet helemaal 100, of ze heeft iets tegen dur gezicht gehad :eek:

17. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb er niet naar gekeken. het hele koningshuis boeit me niet. en ik vind die mensen ook lomp die allemaal paar uurtjes buiten gaan staan voor een doping. en dat alle wegen worden afgesloten. laat ze maar gewoon met de tram naar dat kerk komen. is nog beter voor het milieu ook.

18. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    was weer geil

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Die doop was dope......

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4