Is gewoon een discussie over wat men verwacht volgende week, tenminste, daar zal het deze week over gaan. Volgende week zal hier gesproken worden over de persconferenties, de aankondigingen, de feiten, nieuwe games, trailers etc. Het is nu gewoon alvast een opwarmertje.
Platform: Microsoft Aankondinging: Ik verwacht veel over het moois wat nog allemaal komen gaat. Trailers: Tja, trailers zeggen me nooit zoveel. Demo: Hopelijk is Halo 3, GTA IV en voor mij het belangrijkste Burnout Paradise speelbaar! Verder verwacht ik dat er Faceplates wordt uitgegeven en ik hoop echt dat die op een of andere manier te pakken kan krijgen. Wellicht is er iemand zo vriendelijk om ze voor me mee te nemen. Dat zou pas een hoogtepunt zijn! *)
De reden dat ik deze thread gemaakt heb is, omdat ik meestal correcte voorspellingen doe . Ik post donderdag/vrijdag mijn visie. Dan kan ik na mijn vakantie lezen of ik het correct had. Ik ben er dit keer niet bij als de e3 gehouden wordt De perspas van MS uit het pers bericht weten we dat voor deze games content komt (themes, trailers of zelfs demo's)! · Microsoft’s E3 2007 press conference — beginning at 8:30 p.m. PDT on Tuesday, July 10 — will be available on Xbox LIVE Marketplace in high definition later in the week · Video updates direct from the show · A selection of game trailers, themes, gamer pictures and demos will be available from the hottest E3 titles such as these: · “Ace Combat 6: Fires of Liberation” (NAMCO BANDAI Games America Inc.) · “Assassin’s Creed” (Ubisoft) · “BioShock” (2K) · “Blue Dragon” (Microsoft Game Studios) · “Burnout Paradise” (Electronic Arts Inc.) · “CALL OF DUTY® 4: MODERN WARFARE™” (Activision) · “FIFA Soccer 08” (Electronic Arts) · “Guitar Hero III” (Activision/RedOctane) · “Lost Odyssey™” (Microsoft Game Studios) · “Madden NFL 08” (Electronic Arts) · “NCAA Football 08” (Electronic Arts) · “Need for Speed: ProStreet” (Electronic Arts) · “Project Gotham Racing® 4” (Microsoft Game Studios) · “The Simpsons Game” (Electronic Arts) · “Tiger Woods PGA Tour 08” (Electronic Arts) · “WWE® SmackDown® vs. Raw® 2008” (THQ)
Guitar Hero III materiaal, ben benieuwd Verder hoop ik trouwens ook op meer PC games met Windows Live ondersteuning.
coool “Project Gotham Racing® 4” (Microsoft Game Studios) staat er bij in het lijstje hopelijk laten ze nu van die motoren zien en wat in-game beelden . Ik vraag me af waarom Halo 3 en Halo Wars er niet bij staan in het lijstje ? Stel je voor een Halo Wars demo op Xbox Live Marketplace!
Ik las ergens dat rare 2 nieuwe games gaat bekent maken. Dus ik hoop zo op: conker live and reloaded 2 en las ook dat ninja gaiden 2 komt
Om de drang naar E3 op te peppen, wat screenshots door elkaar. Damn ik kijk hard uit naar E3(alleen spijtig dat FFXIII op TGS getoond gaat worden, en niet E3...): Edit: oke, nu werken de screens. Wordt een mooie strijd op E3 .
Nintendo Wii? Anyway, Alan Wake ben ik wel benieuwd naar. Die game was een van de eerste next-gen games die ik heb gezien, zoniet de eerste
Ik hoop dat ze wat nieuwe beelden ook laten zien van Soldier of Fortune 3 Platform: PC, Xbox360, Playstation 3
Hier zijn de tijden van de belangrijkste conferences van de E3, voor de mensen die het live willen volgen. Dit zijn de Nederlandse tijden dus! Microsoft 05:30 uur s' ochtends Woensdag 11 july Nintendo 18.00 uur s'avonds Woensdag 11 july Sony 20.30 uur s'avonds Woensdag 11 july Te volgen op: http://e3.gamespot.com/