Misschien leuk om te voorspellen wat men verwacht hoe de pricedrop eruit gaat zien?? Mijn theorie: Core: €199,- Premium: €299,- Elite: €399,-
Holy fuck, ik heb hem al in het vs gedeelte gepost, maar hier is hij nog eens: Madre madonna! Dat ziet er vet uit, hopelijk ziet het er allemaal zo uit in de singleplayer!!!!
Da ziet er wel goed uit ja Ergens hoop ik dat ze ook een aankondiging maken met een Europese video marketplace. Wat ik misschien ook verwacht is dat ze IPTV-functie in combinatie met de Elite gaan toelichten, ben daar namelijk wel redelijk nieuwsgierig achter
@ rorast Dat is Amerikaanse tijd, die lopen heel wat uurtjes op ons voor dus daar begint hij rond s'middags (weet de precieze tijd niet).
Ik hoop op wat meer info over.... platform : X360 Game: Huxley & Project offset Naar mijn weten is het al een tijdje stil riondom deze games
Yup hoop ook op Project Offset, aangezien de site met screens nu wel erg langzaam gaat. Daarnaast hoop ik op Fable 2, wat gameplay, ingame screens etc. Saints Row 2 zal nog niks bekend over gemaakt worden dit jaar, maar het zou wel relaxt zijn mocht het zo zijn.
Tecmo bekend van de Dead Or Alive series en Ninja Gaiden zal niet aanwezig zijn op de E3. Mijn god wat baal ik hier van zeg! Ik had gehoopt op wat trailers van Ninja Gaiden 2 of de nieuwe Dead Or Alive. Lees; Bron; 360only.nl
Ojee, nu missen we een Ninja game met een tof concept maar slechte camerapunten en het vervolg op een game voor mislukte geile Japanners... Ik hoop persoonlijk ook op wat meer info over Dark Sector, die game lijkt me echt tof worden.
Daar heb je wel een punt, maar toch is Ninja Gaiden één van de beste games op de Xbox. Ik wacht dan ook met smart op informatie over het vervolg, al hoeft die Rachel van mij niet terug te komen. Nou terugkomen maar wel, maar dan mag ze van mij wel doodgaan in de game.
Ik hoop op meer info over : Race drive one Gtr 360 Demo : BIA 3 Ook hoop ik op een aankondiging voor een inruilactie van de 360 premium tegen een Elite .
^Zit echt op die Blue Dragon demo te wachten Geloof niet dat ze een single player demo van Halo 3 uitbrengen, lijkt me erug niet geloofwaardig, maar who knows right.