DMC demo zou ook chill zijn, en endwar kunne we ingame shit zien en het nog spele ook . Zonde dat van tecmo ma'ja komt nog wel. Is het nu woensdag of dinsdag gamekings zat wat vaag te lullen het is toch woensdag?
Ik las laatst ook ergens dat er misschien een Assassin's Creed demo komt. Jade Raymond had het over half juli.
Silent Hill 5 Silent Hill 5 Silent Hill 5 Silent Hill 5 Silent Hill 5 Silent Hill 5 Silent Hill 5 Silent Hill 5 Silent Hill 5 Silent Hill 5 Silent Hill 5 Silent Hill 5!! http://gameinformer.com/FeaturedNews/mediagrid.htm?CS_platform=ps3
No-way dat er een Halo 3 single player demo komt. Zou wel goed kunnen dat er een DMC 4 demo komt, die van de TGS 2006 dan.
De Halo 3 singleplayer demo komt volgens mij wel. En Halo wars. Bron: http://www.gamekings.nl/ (en dan het filmpje : Pre-E3: vlak voor het losbarst)
Ik hoop dat er veel informatie komt over unreal 3 en over bia 3. En ik vind het heeel vet om te zien dat e3 gebeuren. Die peter moore is da bom.
Een demo van dmc zou echt mega zijn (nieuwe/oude filmpje op mp was ook weer genieten!) Ace Combat heeft trouwens na dat filmpje op mp ook zeker mijn aandacht, ontzettend mooi. Blue Dragon ga ik sowieso halen, dus twijfel over de demo. Bij een rpg moet je vaak dan toch een eerste level spelen en dan bij de fullgame weer opnieuw....vind ik bij een RPG vaak eentonig. Halo 3 demo? Het zou toch niet? Halo heeft helemaal geen demo nodig, de mp was er alleen voor kinderziektes mbt servers ed. Ik wil echt veel media ed zien rondom Bioshock en AC...en een nieuwe Silent Hill......
Xbox 360 Elite in Europa 24 augustus & video marketplace eind dit jaar Ik heb even 'n samenvatting geschreven over 't laatste nieuws vd. E3: Microsoft kondigde op de E3 aan dat de Xbox 360 op 24 Augustus in Europa gelanceerd zal worden. Tevens kondigde Microsoft aan dat Video Marketplace (met Disney HD films) eind dit jaar beschikbaar zal zijn in Europa. Hier 't persbericht dat Microsoft heeft gegeven over de Video Marketplace Disney deal & de aankondiging over de Xbox 360 Elite: Elite & video marketplace with Disney HD movies coming to Europe Hopelijk zal in de nieuwe Elite al de 65nm Falcon chipset verwerkt zijn, zodat de hitteproblemen opgelost zijn.