Wel, ik ben niet bereid om 60€ of meer neer te dokken voor een game met enkele subtiele aanpassingen. Publishers investeren liever in sequels (aka risicoloze projecten
) dan in volledig nieuwe en meer gedurfde titels. Hoe groter een publisher wordt, hoe meer IP's van developpers hij inhouse kan halen en hoe meer sequels wij voorgeschoteld krijgen.
Op zich heb ik niets tegen sequels, maar ik vind het te belachelijk voor woorden om binnekort Splinter Cell 6
andora Cowmilking in de rekken te zien liggen. Het ziet er meestal beter uit dan zijn voorgangers, maar het is pure uitmelkerij van het eerste succesverhaal in de reeks.
Als antwoord op die kerel die hier zei dat we de sequels dan niet moeten kopen:
1. verziek forums niet met dergelijke domme reply's , dank u
2. het budget dat vrijgemaakt wordt voor de ontwikkeling van sequels kan evengoed dienen om een nieuwe titel te maken. Ja, bij een nieuwe titel moet je zware marketing voeren, mss meer R&D kosten, maar dat haal je er uiteindelijk wel uit. Als ik een nieuwe, creatieve, verfrissende en goede titel in de rekken zie liggen, dan ben ik devs dankbaar en koop de game.
Het gaat gewoon om de relatie dev-publisher en de vete rond IP's (Intellectual Property)
Death 2 SC
andora Cowmilking _0/
Klik om te vergroten...