1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De E3 was een ramp voor MS!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spawn, 12 mei 2004.

1. Kuyperkid

Kuyperkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jonge check de charts gewoon in de overall charts stonden SSBM, Mario Sunshine en Zelda TWW en waarschijnlijk nog meer gamecube spellen lul niet uit je nek plz.

@ Gogeta: ja ben het met je eens maar ik vind Mario Kart, Mario Golf en Tennis zker geen uitmelkerij, 1 deel per console dan zou je Halo meer uitmelkerij gaan noemen met 2 delen per console zelfde voor Metal Gear alleen omdat de Mario naam erin voorkomt hoef je daar niet op te oordelen. En kzie echt wel veel vernieuwingen en veranderingen bij de spellen, bij Mario Golf een hele zooi nieuwe courses, meer mannetjes, veel betere graphics, langere spelduur, meer cups ook, zon beetje alles is daar vernieuwd ook bij de gameplay werden meer dingen toegevoegd: je moest met meer dingen rekening houden en ipv 1 balkje waarmee je je schot bepaalde had je er 2 enz. Mario Tennis belooft ook allemaal vernieuwingen te hebben dat zag ik ook al een beetje op het filmpje van E3 2004. Mario Kart kreeg op de N64 allemaal vernieuwingen tov de SNES net zoals met Mario Golf en Tennis van de cube tov van de N64, op de cube kwam de kart met 2 players: een simpel concept maar toch een grote verandering in de gameplay.

Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  2. Silent Power

Silent Power Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke discussie. Die nergens opslaat. Vind jij een game leuk dan vind je hem leuk. Fanboys lijken wel hun leven te geven voor hun console. Dat mensen daar uberhaupt tijd instoppen om elkaars platform de grond in te stampen. Anyway laat me ff weten wie er gewonnen heeft.

3. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Weer zo'n persoon met humor. Goh zeg, Mario Kart op de N64 had nogal wat verbeteringen tov zijn voorganger op de SNES. Was me ook een wanprestatie geweest als de N64 hetzelfde zou zijn geweest als zijn 16-bit voorganger. Erg raar dat jij al die Mario games verdedigt, omdat die games elke keer weer wat nieuws toevoegen. Misschien moet je, je eens verdiepen in PGR 2. Een game die echt totaal verschillend is tov zijn voorganger...

Als je hier de fanboy wilt uithangen vind ik dat best, maar kom dan met zinnige argumenten.

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Wie lult hier uit zn nek, in de overall charts konden die 3 games niet in staan want ze kwamen niet eens tegelijk uit sukkeltje ....SSBM was een launchtitel, Mario kwam ergens in de zomer en Zelda er na ... denk na voordat je hier komt lullen ... uit je nek ..

Ik ....

5. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Heel veel ontwikkelaar's kondigde hun games al vlak voor de E3 aan, dus we wisten eigenlijk al een beetje wat we konden verwachten, terwijl Nintendo de DS voor het grootste deel nog geheim had gehouden...

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    ja das dan wel waar maar waarom Nintendo nu op eens hip is alleen omdat ze weer een uitgebreidere versie van de gameboy hebben?! dat snap ik nu echt niet dat ding zal wel net zo kiddy worden als de rest van de BIG/SMALL N maar ja ik hou zo ie zo niet van handhelds,maar dat alles neemt niet weg dat ik het nu weer gewoon over de consoles ga hebben:
    Xbox heeft en daar kunnen al die andere fanboys niet tegen op gewoon de 'beste line up' (wat natuurlijk voor iedereen anders is maar waar de meeste het wel over eens zijn!) en waar draait het op de E3 vooral om? nou zeg is.....ja juist de software en voor een klein gedeelte de hardware weet je waarom? nou dat is ook heel simpel net of jullie niet al wisten dat Nintendo weer is een keer een upgrade van hun gameboy zouden maken,en die PSP was al een jaar bekend dus de E3 draait voornamelijk om software en die was voor alle consoles ongeveer het zelfde niets nieuws onder de zon...
    fijn voor Nintendo dat ze Zelda weer krijgen maar iets wat al zovaak is misbruikt noem ik wel uitmelken helzelfde geld gewoon voor Mario hij heeft niet voor niks die 128n d'r achter gekregen!
    en dan de PS2 ja wat had die nou ja die PSP maar goed weer een handheld en Sony wil gewoon kijken of ze tegen Nintendo met hun gameboy op kunnen en van mij hoeft Microsoft niet aan dat spelletje mee te doen laat hun zich maar richten op the future of gaming dan hebben awij Xboxers straks gewoon de alles overheersend console omdat die andere 2 zich dan teveel gaan richten op die war of the handhelds! maar goed ik klink vast omdat ik d'r zo over denk als een fanboy voor sommige maar vergeet niet dat jullie GC en PS2 fanboys hier wel op een Xbox forum zitten! ;)

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Je kunt niet zomaar stellen dat de Xbox de beste line-up heeft, want geen van de games hebben we nog kunnen spelen. Hoogstens kun je concluderen dat de Xbox een veelbelovende line-up heeft, maar dat geldt zeker ook voor de PS2. Gran Turismo 4, Killzone, ICO 2, Metal Gear Solid 3 en een nieuwe GTA staan natuurlijk garant voor hoge verkoopcijfers.

Nintendo doet niet meer mee. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat ze gered gaan worden door Resident Evil 4, Paper Mario en Pikmin 2.

8. Alpha_omega

Alpha_omega Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    1 ding: 4 mario karts in 12 jaar is uitmelkerij? |:- Dan melken zij dus ook hun console uit omdat ze al 4 consoles in 20 jaar hebben gemaakt... Uitmelkerij is toch per definitie dat het spel matig dient te zijn en dat er oneindig veel delen komen die eigenlijk vet bagger zijn? Met welke spellen doet Nintendo dit dan allemaal? Niet met mario kart, niet met zelda, niet met de super mario spellen, mario golf of mario tennis? ja daar zijn natuurlijk ook al zoveel delen van die echt slecht zijn en die niemand eigenlijk wil |:- Oh wacht ff ze melken hun characters natuurlijk ook uit he want die stoppen ze allemaal in super smash brothers want ja dan verkoopt het wel. Het is heus niet een goed spel ofzo. Oh ja misschien de mario party games maar toch zeggen heel veel dat dat wel goede spellen zijn.

Microsoft is gewoon kut bezig en dan doel ik niet op de xbox.

Nintendo doet niet meer mee??? yea right... Ze verkopen net zo goed als de xbox zo niet beter en hun line-up is zeker wat uitgebreider dan dat...

9. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    uit·mel·ken (ov.ww.)
    1 alles, de kleinste details uit iets, iem. halen

Aldus de Dikke van Dale.

Misschien is het wel handig om eerst uit te zoeken wat het woord uitmelken betekent om dan vervolgens deze discussie te gaan opstarten. Met uitmelken bedoelen we dat tot in den treure gebruikt wordt gemaakt van een bepaald concept en/of personage. Als je kijkt naar de stortvloed aan games waarin Mario & Co. acte de presance geven, mag je misschien vaststellen dat Nintendo haar karakters uitmelkt?

Nou, volgend jaar krijgen we alweer de 2de Zelda in 2 jaar tijd voor de prutskubus. Als dat geen uitmelken is. Gelukkig doet Microsoft dat met Halo heel wat beter.

Jaaa...de quote van de maand! We hebben een winnaar dames en heren. Wat probeer je nu duidelijk te maken met die laatste opmerking? Zoals je wellicht ziet, zitten we hier op een Xboxforum en is het voor ons enkel van belang dat men de zaken omtrent de Xbox goed aanpakt. En dat doet Microsoft prima zoals ook jij al aangeeft. Wat Microsoft voor de rest uitvreet kan ons in feite weinig interesseren en het heeft bovendien niks met de Xbox te maken.

ps: als Microsoft zo kut bezig is, waarom werk jij dan met Windows?

10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Van wie heb je die informatie? Van de ex-minister van informatie van Irak?

Ik ga liever af op betrouwbare informatie. En volgens die informatie doen de verkoopcijfers van de Xbox op dit moment niet veel onder voor die van de PS2. Om over de Gamecube nog maar te zwijgen.

En zet nu eens de line-up van Nintendo neer ipv een nietszeggende opmerking dat `...de line-up zeker wat uitgebreider is dan de games die jij hebt opgenoemd...`

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

12. Alpha_omega

Alpha_omega Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    18 Jun. -- Mario Golf Toadstool Tour
    03 Sep. -- Wario Ware Inc
    24 Sep. -- Animal Crossing
    09 Oct. -- Pikmin 2
    15 Oct. -- Donkey Konga
    Q4 2004 -- Tales of Symphonia
    Q4 2004 -- Paper Mario 2
    Q4 2004 -- Metroid Prime 2: Echoes
    Q4 2004 -- Mario Party 6

04 Jun. -- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (EA)
    11 Jun. -- Samurai Jack: The Shadow of Aku (Sega)
    24 Jun. -- Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow (Ubi Soft)
    25 Jun. -- Shrek 2 The Movie Game (Activision)
    TBA Jun. -- Asterix & Obelix XXL (Atari)
    Q2 2004 -- Phantasy Star Online III: C.A.R.D. Revolution (Sega)
    09 Jul. -- Spider-Man 2 The Movie Game (Activision)
    23 Jul. -- World Championship Pool (Jaleco)
    25 Jul. -- Room Zoom: Race for Impact (Jaleco)
    30 Jul. -- Catwoman (EA)
    TBA Sep. -- Terminator 3: The Redemption (Atari)
    TBA Sep. -- WWE Day of Reckoning (THQ)
    TBA Oct. -- FIFA Football 2005 (EA)
    Q3 2004 -- The Lord of The Rings: The Third Age (EA)
    TBA Nov. -- Jimmy Neutron Attack of the Twonkies (THQ)
    TBA Nov. -- Disney Pixar’s The Incredibles (THQ)
    Q4 2004 -- Medabots Infinity (Natsume)
    Q4 2004 -- Prince of Persia 2 (Ubisoft)
    Q4 2004 -- Tom Clancy’s Ghost Recon 2 (Ubisoft)
    Q4 2004 -- StarCraft Ghost (Vivendi Universal)
    Jan. '05 -- Megaman X Command Mission (Capcom)
    Mar. '05 -- Viewtiful Joe 2 (Capcom)
    TBA 2005 -- Killer 7 (Capcom)
    TBA 2005 -- Resident Evil 4 (Capcom)
    TBA 2005 -- Tom Clancy’s Splinter Cell Pandora Tomorrow (Ubisoft)

GBA gedeelte
    08 Apr. -- Metroid Zero Mission
    04 Jun. -- F-Zero GP Legend
    25 Jun. -- Donkey Kong Country 2
    02 Jul. -- Kirby and the Amazing Mirror
    09 Jul. -- NES Classics – Donkey Kong, Pac-Man, The Legend of Zelda, Super Mario Bros, Excitebike, Iceclimer, Xevious, Bomberman.
    16 Jul. -- Hamtaro Ham-Ham Games
    16 Jul. -- Fire Emblem
    17 Sep. -- Mario Golf Advance Tour
    01 Oct. -- Pokemon Leaf Green and Fire Red
    29 Oct. -- Hamtaro: Rainbow Rescue
    TBA Dec. -- Kingdom Hearts
    Q4 2004 -- Mario vs Donkey Kong
    Q4 2004 -- The Legend of Zelda: Magical Hood
    Q4 2004 -- Super Mario Pinball
    Q4 2004 -- Mario Party GBA

04 Jun. -- Harry Potter and the Prizoner of Azkaban (EA)
    25 Jun. -- Shrek 2 The Movie Game (Activision)
    TBA Jun. -- Asterix and Obelix XXL (Atari)
    TBA Jun. -- Crash Bandicoot Fusion (Vivendi Universal)
    TBA Jun. -- Sonic Advance 3 (Sega/THQ)
    TBA June -- Spyro The Dragon Fusion (Vivendi Universal)
    TBA Jun. -- Ultimate Card Games (Telegames)
    09 Jul. -- Spider-Man 2 The Movie Game (Activision)
    30 Jul. -- Catwoman (EA)
    30 Jul. -- Defender of The Crown (ZOO Digital)
    30 Jul. -- Wings (ZOO Digital)
    27 Aug. -- Counter Punch (ZOO Digital)
    27 Aug. -- kill.switch (ZOO Digital)
    27 Aug. -- Street Jam (ZOO Digital)
    TBA Aug. -- Dragon Ball Z: Super Sonic Warriors (Atari)
    TBA Aug. -- Disney’s Home on the Range (Buena Vista)
    17 Sep. --Pacman World (ZOO Digital)
    17 Sep. -- Who Wants To Be a Millionaire 2 (ZOO Digital)
    TBA Sep. -- Buena Vista Interactive Tron 2.0 (Buena Vista)
    TBA Sep. -- Megaman Battle Network 4 (Capcom)
    TBA Sep. -- Nicktoons (THQ)
    Q3 2004 -- CIMA: The Energy (Natsume)
    29 Oct. -- Premier Manager 2004/2005 (ZOO Digital)
    TBA Oct. -- Banjo Pilot (THQ)
    TBA Oct. -- Barbie: The Princess and The Pauper (Mattel/Vivendi Universal)
    TBA Oct. -- Duel Masters: Sempai Legends (Atari)
    TBA Oct. -- FIFA Football 2005 (EA)
    TBA Oct. -- Lego Knights Kingdom (Lego/THQ)
    TBA Oct. -- Tim Burton’s Nightmare Before Christmas (Buena Vista)
    TBA Oct. -- The Lord of The Rings: The Third Age (EA)
    05 Nov. -- I-Ninja (ZOO Digital)
    26 Nov. -- Dead To Rights (ZOO Digital)
    26 Nov. -- Ms. Pacman – Maze Madness (ZOO Digital)
    TBA Nov. -- Disney’s Lilo & Stitch (Buena Vista Games)
    TBA Nov. -- Hot Wheels Stunt Track Challenge (THQ)
    TBA Nov. -- Jimmy Neutron Attack of the Twonkies (THQ)
    TBA Nov. -- Polar Express (THQ)
    TBA Nov. -- Power Rangers Dino Thunder (THQ)
    Q4 2004 -- River King (Natsume)

Dat zijn dan alleen de titels die een releasedate hebben. Ok niet zo heel bijster veel maar dan moet zelda er nog in staan en baten kaitos en straks ook nog de hele DS line-up en er zijn nog wel meer GC titels

tja en als halo goed verkoopt komt er absoluut geen deeltje 3 van...

Als je dat dan al zelf niet begrijpt...

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    _O_ das een goeie!!
    ja Alpha_omega ga is snel achter je pc'tje vandaan das microsoft dus opzouten! }:]

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    gast ik weet niet wat je met die lijst wil bereiken snap je dat zelf wel?! 8)

ow en hoezo veel kiddy shit! 8)
    ik ga hier maar niet de lijst van Xbox spellen neer zette want 1 ik kom dan als fanboy over en 2 dat wil ik je niet aandoen! *)

15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4

Uhmm ... ik zie ik zie, wat jij niet ziet .....

80% multiplatform titels en de rest Nintendo-crap

16. Alpha_omega

Alpha_omega Hoi

Leuk Bevonden:
    0

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Alsof Halo niet leuk is om te spelen ofzo, alsof de Xbox alleen bestaat uit Halo.
    Gast ik weet echt niet wat je hier komt zoeken maar je gedraagt je echt als een eerste klas n00b fanboy whateva etc etc etc ....

18. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Reageer dan ook op de rest van de reply, niet alleen het stukje waarin ik je lievelings-bedrijf beledig ... of voelde jij je beledigd?
    Anyway, ik zeg het nog een keer voor je noob-ass :

80% MULTIPLATFORM GAMES DIE NA 6 MAANDEN ZULLEN WORDEN GECANCELD EN DE REST NINTENDO "GAMES"

In andere woorden: DIE LIJST STELT NIX VOOR !!!!!

19. Alpha_omega

Alpha_omega Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik zeg niet dat de xbox alleen uit halo bestaat en ik vind het eerlijk gezegd niet zo heel leuk om te spelen. waarschijnlijk omdat ik niet zo van het genre houd. ja ik ben ook fanboy cool he. Dat is ook het enigste dat jullie mensen weten uit te brengen als iemand wat zegt dat je niet bevalt. dus als je ergens niet van houd, in jou geval dan denk ik metroid prime en paper mario enzo, betekend niet meteen dat het crap is zoals jij dat zegt.

Tjonge jonge kut aap die lijst stel volgens jou niks voor.

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    !

ja je zei het in z'n algemeen en is dit een Forum of niet mag je hier dicuseren ja! en jij begint zelf over dat het volgens jou het geen uitmelken is wat d'r met die Nintendo gameboys gebeurt! :{ dus snap niet wat je schreef noemt en dat smoesje is gewoon een feit ook al kan je daar niet tegen anders moet je maar ff het hele zelda verhaal hier neer zetten dan is het ons allen duidelijk! :D sukkel....

....hahaha en jij bent een echte fanboy die niet tegen ander mans menig kan..zielig jongetje...en wat loop je nou vaag te lullen over "matties" ja vind je het gek dat je van alle kanten word aangevallen je zit hier op een Xbox forum als je het nog niet door had... 8) maar jank maar lekker verder hoor je kan wel zien dat je een kiddy GC knakker bent :'-( mammie... O-)

Deel Deze Pagina