De E3 was een ramp voor MS!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spawn, 12 mei 2004.

1. Alpha_omega

Alpha_omega Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik huil niet hoor. ik lach om jullie reacties. Jullie gaan er vet serieus op in en ik lach me dood hiero. Maar nog even over zelda dan. Elk spel is een apart verhaal in een legende. The legend of zelda dus.
    dus uhm jank maar lekker verder hoor je kan wel zien dat je een marute xbox knakker bent :'-( mammie... O-) maar jij kan dus ook niet tegen andersman mening...

2. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik ben ook niet onder de indruk. Misschien dat jij het wel geil vindt om virtueel met prinses paddestoel een potje te tennissen, maar ik geef de voorkeur aan Top Spin. Hetzeflde geldt voor dat Mario Golf gebeuren...

Daarnaast zijn Pikmin 2 en Super Mario Party 6 nou niet echt games waar ik een stijve leuter van krijg. Uberhaupt een beetje vreemd dat je die Mario Party erbij zet. Jij bent toch zo tegen het uitmelken van games? En zeker als het om een baggertitel gaat. Dus...

Ik zie me sowieso al Mario Party spelen...beetje virtueel koekhappen met Luigi...maar voor mensen (en peuters) die zichzelf niet serieus nemen zal het wel een interessante titel zijn.

Ik maak ook helemaal geen probleem van Halo 3 aangezien ik Halo nog steeds de beste console shooter vind. Stiekem hoop ik dan ook dat Halo 3 de launchtitel voor de Xbox2 is.

Fantastisch argument wederom!

ar·gu·ment (het ~, ~en)
    1 hetgeen men stelt om op grond daarvan een conclusie te trekken, iets te betogen of te bewijzen => bewijsgrond

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Alpha_omega wordt hieronder voor 'aap' gezet:

Kan je er niet tegen jochie? aaaaaah

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    en wij lachen om jou reacties je doet allemaal zinloze pogingen om de Cube hip te laten lijken met hele waslijsten met kiddy stuff en crap!
    en na-praten is al helemaal diep en diep triest!...wat moet de wereld toch met zulke mensen als jij....[​IMG] lekkere legend dan als niemand weet waar de verhalen precies overgaan volgens mij weten de makers dat geen eens waar ze mee bezig zijn en ze zijn blijkbaar nog steeds opzoek naar een echt verhaal! [​IMG]

5. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Omdat je deze discussie niet kunt winnen ga je maar lopen schelden? :{

Als ik jou was zou ik maar weer snel aan de slag gaan met die paarse prutskubus. Genieten van de -door Frank Govers ingekleurde- Mariogames. Ondertussen met een schuin oog naar de Luigi poster gluren en vanavond onder je Zelda dekbed nog maar eens een beste slinger aan je geslachtsdeel geven, terwijl je denkt aan dat hitsige mokkeltje van een Prinses Paddestoel.

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    mwhahahaha hoe kom je d'r op!!!! _O_ _O_ :D die houden we d'r in!

7. Michiel|MG

Michiel|MG www.M-Gaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Oh shit zeg hé, krijgen we nu dat gezijk met kiddy games enzo? :confused: Vertel mij nou, jullie allemaal, wat er zo erg is aan een Kiddy game. Deze kiddy games zijn namelijk van erg goede kwaliteit, en krijgen vaak erg hoge cijfers van gamesjournalisten. Wat zijn deze mensen dan, volwassen kleuters ofzo? Ik snap echt niet dat je niet even wat verder kan kijken dan het uiterlijk met de vrolijke kleurtjes en cell-shaded graphics. En de nieuwe Zelda wordt crap? Het komt nog steeds uit een serie met, volges velen, het beste spel ooit. Dan komt er een golf van kritiek op TWW, omdat deze er kiddy utziet (PROBLEEEM), doet Nintendo er iets aan door het bijna dezelfde style te geven als een van de beste games ooit, OoT ja, en dan roepen jullie nog dat het niks is. Ik snap best dat je kritisch wilt kijken naar cube-games, gewoon omdat het jullie niet ligt, maar een game dan gelijk gaan afstempelen als KIDDY CRAP is gewoon onzin. Kijk eens wat verder dan alleen het uiterlijk en de naam van de publisher, en misschien kom je er dan achter dat ook 'Kiddy' games leuk kunnen zijn. |:-

Ohw en dan nog iets. Het is inderdaad erg makkelijk om over uitmelken te gaan lopen zeuren als de Xbox de eerste console is van Microsoft. Over 5 of 6 jaar, als ik dan überhaupt niks beters te doen heb, dan wil ik jullie nog wel eens horen wanneer Halo 4 wordt aangekondigd, want ik weet bijna zeker dat dat gaat gebeuren. Het is gewoon niet dom om een bekende serie, met naamsbekendheid, door te laten lopen. Want weet je waarom? Omdat het dan lekker verkoopt, en bedrijven zijn hier op uit. Als de kwaliteit dan vervolgens nog goed is, wat het volgens jullie niet is, maar volgens de gameswebsites en magazines wel, dan is er toch geen probleem? :confused:

Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    En jij gaat lekker flamen op de NGC? Ik ben het eigenlijk met geen enkel ''argument" in deze thread eens. Van beide kanten zitten jullie achterlijk en fanboyerig te doen... including you. Je zit nou ook lekker te generaliseren...

Waar teh fuck heb jij het over? Die games die die gast noemde zijn (voor NGC) begrippen zeker niet geflopt en wat zie jij nou als een flop? Wat is dat btw met dat N64 graphics gedoe?
    Uitgebreide versie van een GB? Damn... jij weet echt niet waar je het over hebt. De DS voegt wel degelijk iets aan de gameindustrie toe en is dus niet zomaar een zogenaamde uitbreiding van de GB zoals jij het zo prachtig verwoorden kunt. Sodemieter trouwens ook eens op met dat achterlijke kiddy gezeik, dat komt alleen nog voor bij de achterlijke casual gamers die maar 1 consoletje hebben en ineens het idee denken dat ze over alles een oordeel kunnen vellen.
    De PSP is vast en zeker wel innovatief? Integendeel zelfs, het is gewoon een doodnormale handheld met top notch graphics en heel wat extra's erin gebouwd, oftewel niets bijzonders. Niet dat ik zeg dat het crap zal zijn... maar wat de DS heeft is zeker wel bijzonder; spraakherkenning, WI FI, Blue Tooth verbinding en die 2 schermpjes lijken nou wel zo simpel maar de mogelijkheden zijn eindeloos. Toch altijd leuk om te zien hoe simplistisch, bekrompen en stompzinnig mensen kunnen denken. Eens in de paar jaar worden er nieuwe stukjes hardware aangekondigd en dat was dit jaar het geval met de 2 nieuwe handhelds en je opmerking slaat echt totaal nergens op met je gelul dat de E3 om de software draait. De E3 draait om het tentoonstellen van nieuwe projecten, games etc. aan het publiek, en of dat nou de software of de hardware betreft...
    The Legend of Zelda een uitgemolken franchise? Uhm... haal die lul is uit je Xbox man. Op één front ben ik het wel enigszins met je eens(ook al zeg je het op een totaal verkeerde manier) en dat is dat Super Mario gewoon te ouderwets is voor deze tijd, maar jij doelt vast op een andere manier.
    Denk je dat dit een of ander simpel spelletje is ofzo? Sony wil gewoon haar gebied uitbreiden... that's it.

Kom je dan vroegtijdig klaar als je die climax bereikt als de Xbox de allesoverheersende console wordt. Het gaat mij altijd nog om de games hoor -_-

Is dat relevant? Maakt dat al jouw domme gelul weer goed ofzo?
    Omg ik dacht net dat je nog niet zo dom was maar nou kom je nog dommer over, sad:'-( Je bent dus gewoon simpelweg vooringenomen en hebt een vast beeld van die speler op deze markt(Nintendo in dit geval). Ik vind de NGC ook niet echt alles hoor, er staan nog maar 5 1st/2nd Party games in m'n wanted list(de 3rd koop ik sowieso op de PS2 of Xbox en meestal verschijnen die games toch niet @ de NGC) maar wat jij uitkraamt is fanboyheid ten top en dat is gewoon echt diep zielig.
    Over domheid gesproken:D Is het uitmelkerij als de Zelda verhalen niet doorlopen in de vervolgen? Je lult nou wel over uitmelkerij maar ik snap echt niet waar jij dat soort onzin vandaan haalt. En dan dat gelul over 2 jaar per console... ja tuurlijk(toont aan hoe labiel je bent). Ben ik trouwens dom? Ik heb tot nu toe alle GameBoys en ik zit nog niet op #1742894, en dat is toch zeer merkwaardig.
    Als je met argumenten gaat strooien doe het dan tenminste goed en praat niet andere debielen na.

Hoor wie het zegt, moron ^^'
    Om eerlijk te zijn discussieer ik niet echt graag met Kuyperkid maar wat jij nou allemaal zegt is zo achterlijk he. Met je opleggingen... je hebt een vast beeld van iemand in je hoofd en dan bepaal jij gewoon meteen wat degene doet etc.

Jammer dat mensen hier zitten te zeiken over beargumentatie terwijl ze het zelf niet eens kunnen.

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    God, wat lopen jullie nou allemaal te zeuren, aan het begin van deze thread kwam iedereen tenminste nog met wat argumenten, maar sinds de link op gameqube.nl staat komen hier redelijk wat Nintendo fanboys en niet fanboys, naar toch voor Nintendo( no offense voor dit alles hoor) en alle Xbox gasten heir voelen zich dan geroepen zichzelf en hun console te verdedigen(door andere dingen af te kraken).
    Als je nou kijkt welke spellen nintendo wel heeft staan voor op de Cube en welke Xbox spellen wel goed zijn, in plaats van naar beide te kijken welke titels er slecht zijn en welke console het beste is.
    Beide consoles zijn gewoon goed. Ik heb een Xbox en Cube en vind de Xbox het beste qua console en gamesaanbod naar mijn smaak, maar ik kijk uit naar enkele spellen die op m'n cube zullen komen(Tales of Symphonia, Paper Mario 2 en misschien TLOZ: reborn, MP 2: Echoes en Geist)

/edit: en om Parasite een Cube fanboy te noemen hebben jullie het toch echt mis, op het forum van gameqube.nl is hij toch echt een van de grootste voorstanders van de Xbox en verdedigd de console en zijn games waar nodig.
    SuperParasite ;)

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    d'r is helemaal geen probleem alleen ik vind het jammer dat sommige mensen zo negatief over de Xbox zijn en al helemaal omdat we hier op een Xbox Forum zitten had ik daar wel wat anders van verwacht maar ja het blijft een feit dat ik als de wat "oudere gamer" niet echt meer zit te wachten op schapenwolkjes en paddestoeltjes ik wil de wat realisticher spellen en daarom heb ik een Xbox gekocht en dan kan iemand wel aan komen met ja GC heb ook games voor de wat oudere gamers zoals...resident Evil of whatever nou ik heb dus zoals ik al zei geen zin om maanden tewachten tot d'r weer een keer een niet "kiddy" game uitkomt...dusss en ik heb al heel wat gezien van de game consoles kijk maar welke consoles ik heb gehad
    master system
    mega drive
    mega cd
    nes
    snes
    N64
    Saturn
    PS1
    Dreamcast
    ..en nu de Xbox dus ben niet iemand die een met de nieuwe generatie consoles is opgegroeit heb dus wel een breede kijk op de consoles en wat mij dan opvalt is gewoon dat Nintendo zich op de wat jongere doelgroep richt en ik wil nu 1maal spellen als Halo spellen en ben niet van plan ooit een GC tekopen om zo nodig tekijken of ik mischien die kiddy spellen leuk vind en ook al zou ik d'r een leuk vinden dan nog das toch ook de bedoeling van games of zie ik het verkeerd... :{ |:-

11. Kuyperkid

Kuyperkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol man ik een fanboy ik denk het meer van jou, de Mario games voegen telkens wat toe net als PGR2 dat jij anti-mario bent zie ik wel aan je ''zinnige'' argumenten. |:- de mario games houden altijd de goede formule, de basis voor de games daarom zijn het ook toppers en dan telkens toevoegingen en verbeteringen LEES mijn post dan ook
    @Fear: dude kijk nou naar de USA charts maandelijks, ik zie telkens TWW, SSBM Sunshine en nog wat cube titels erin staan dus lul niet uit je nek retard

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    ...waarom zou die de Xbox gaan verdedigen als ie hier zijn mede Xboxers voor dom en achterlijk uitmaakt :confused: ...maar goed ik ben natuurlijk ook achterlijk want ik heb een Xbox en zit op een Xbox forum over Xbox te praten en niet 1 of andere console waar ik geen reet mee te maken heb...ach ja sommige leren het nooit maar laat uhm alsjublief weer terug gaan naar dat Nintendo forum daar Xbox verdedigen en op het Xbox forum z'n mede Xboxers aflopen zeiken nee gast je doet het goed houwen zo.... :{
    je kan wel zien dat je een hart heb voor je console! ;)
    en natuurlijk verdedigen mag dat? nee zeker we mogen geen dingen zeggen die andere console gebruiker op dit forum pijn kunnen doen de waarheid is hard soms! :D mwhaha gast ga je mond spoelen....

13. Kuyperkid

Kuyperkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je niet tegen kritiek kan rot dan op van alle fora plz

14. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Mensen alleen voor fanboy uitmaken is niet discussieren.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    haha LEES ik geef toch kritiek en wat hij d'r mee doet moet ie zelf weten...en
    :cool: dat moet jij zeggen dude!! 8)

16. Kuyperkid

Kuyperkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar we hebben afgesproken om weer helemaal overnieuw te beginnen ;)

17. Kuyperkid

Kuyperkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij vind alleen maar dat op een xbox forum iedereen voor de xbox moet zeggen, nouja dan ist forum ook grotendeels overbodig want weet je: fora zijn er vooral om te discussieren |:-
    maarja als jij het zo wilt zullen we alleen in ons perfect pro-xbox wereldje gaan leven zonder opschudding want er zijn geen discussies, ik wens je veel plezier in dat saaie wereldje O-)

edit: oops sry dubbelpost

@goodfella: maar je bent ook een fanboy met je domme argumenten, de zelda franchise uitmelkerij noemen is voor mij al genoeg om te denken dat jij niks van de gameswereld afweet, en ik zie je ook nergens op mijn argumenten ingaan alleen maar mij voor fanboy ed uitmaken echt triest. Zal ik het nog eens herhalen? Als zelda uitmelkerij is met 2 delen per console dan is Metal Gear en Halo ook uitmelkerij, en je wilt zo graag halo 2 maar het is toch uitmelkerij. Uitmelkerij is spellen van een bepaalde franchise te snel uit te brengen zonder toevoegingen, zelda heeft elk deel een heel nieuw verhaal gebaseerd op de formule van Triforce, Metal Gear bouwt weer op een andere formule en Halo ook (bouwt op formule Halo om het zo te zeggen)

18. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Gaat het hier om een bepaalde eer ofzo? Dat ik je moet ondersteunen omdat jij ook een Xbox hebt. Ik reageer gewoon op posts die nergens op slaan en dat is ongeacht welke console het betreft. Als je iets wilt verdedigen doe het dan goed en kom niet met opmerkingen die nergens op slaan.

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    gast dat vind jij!! ik kan d'r ook niks aan doen dat ik een hele andere menig heb dan jij en jij niet tegen een andere menig kan zegt genoeg over jezelf maar weinig over mij! ;) en je re-posts slaan ook nergens op ik heb geen eens zin om daar op in te gaan...leuk allemaal maar het is jou menig en ik heb me eigen menig en daar kan jij niks aan verandere...
    Kuyperkid en jou laat ik al helemaal links liggen jij ben echt het top punt van domheid...
    want als je op zo'n manier op een heel dood normale menig gaat reageren met een post die nergens op slaat maak je je eigen wel een hele erge lapzwans! ;)

20. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Uitspraken zoals deze zijn ongegrond dus slaan nergens op, tadaa.

Deel Deze Pagina