Oh shit zeg hé, krijgen we nu dat gezijk met kiddy games enzo? Vertel mij nou, jullie allemaal, wat er zo erg is aan een Kiddy game. Deze kiddy games zijn namelijk van erg goede kwaliteit, en krijgen vaak erg hoge cijfers van gamesjournalisten. Wat zijn deze mensen dan, volwassen kleuters ofzo? Ik snap echt niet dat je niet even wat verder kan kijken dan het uiterlijk met de vrolijke kleurtjes en cell-shaded graphics. En de nieuwe Zelda wordt crap? Het komt nog steeds uit een serie met, volges velen, het beste spel ooit. Dan komt er een golf van kritiek op TWW, omdat deze er kiddy utziet (PROBLEEEM), doet Nintendo er iets aan door het bijna dezelfde style te geven als een van de beste games ooit, OoT ja, en dan roepen jullie nog dat het niks is. Ik snap best dat je kritisch wilt kijken naar cube-games, gewoon omdat het jullie niet ligt, maar een game dan gelijk gaan afstempelen als KIDDY CRAP is gewoon onzin. Kijk eens wat verder dan alleen het uiterlijk en de naam van de publisher, en misschien kom je er dan achter dat ook 'Kiddy' games leuk kunnen zijn.
Ohw en dan nog iets. Het is inderdaad erg makkelijk om over uitmelken te gaan lopen zeuren als de Xbox de eerste console is van Microsoft. Over 5 of 6 jaar, als ik dan überhaupt niks beters te doen heb, dan wil ik jullie nog wel eens horen wanneer Halo 4 wordt aangekondigd, want ik weet bijna zeker dat dat gaat gebeuren. Het is gewoon niet dom om een bekende serie, met naamsbekendheid, door te laten lopen. Want weet je waarom? Omdat het dan lekker verkoopt, en bedrijven zijn hier op uit. Als de kwaliteit dan vervolgens nog goed is, wat het volgens jullie niet is, maar volgens de gameswebsites en magazines wel, dan is er toch geen probleem?
Laatst bewerkt: 16 mei 2004