1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De E3 was een ramp voor MS!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spawn, 12 mei 2004.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    zoals ik al zei dat vind jij,en ga alsjeblieft die stakker voor wie dat bericht was bedoelt niet verdedigen anders verlaag je je wel heel erg tot zijn niveau,want als je ff terug leest zegt die gozer allemaal crap en post een belachelijke lijst met spellen...en ik weet ook wel dat je eigelijk gewoon liever een GC fanboy wil zijn maar je weet gewoon nog niet goed wat je wil zoiets heet een "persoonlijkheids stornis"!
    dus lees eerst ff terug voor je gaat blaat'n! 8)

2. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet heel goed wat ik wil hoor, en wat jouw geblaat betreft; ik heb nog niet of amper mn eigen mening door laten schemeren in m'n replies dus hoe kun je nou oordelen of ik nou een zogenaamde persoonlijkheids-stoornis zou hebben?>_< Ik bescherm die gast waar je debiele posts aan gericht waren ook helemaal niet, ik ga alleen in op die beweringen van jou en omdat ik daarop reageer ben ik natuurlijk meteen een NGC fanboy in denial ofzo(ik prefereer de Xbox boven de NGC dusja).

3. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amai wat een gezeik. Lijkt wel of deze discussie maar terug blijft komen. Tis gewoon een kwestie van smaak. De ene houdt van de franchise van de cube en de ander niet. Ikzelf ben eerder geneigd om te kiezen voor een xbox of ps2 omdat die meer dat type games heeft waarvan ik houd. Denk hierbij aan GTA, GT, HALO, FF. En dat gezeik over dat kiddy karakter van de cube vink eigenlijk ook nergens op slaan. Om eerlijk te zijn hoef ik ook niet steeds shooters te spelen waarbij de ledematen je om de oren vliegen en dan kan een game als Ratchet & Clank of Jax & Daxter een verademing zijn. Wat toch erg leuke spellen zijn en toch ook vrij kiddy overkomen vind ik.

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    yeah right,niks van te merken gast!
    en ja joh ik ben een debiel! zo klaar..geen gezeik meer..
    moet bijna kotsen van jou..*brub*

Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  5. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ach, dat is niet mijn probleem hè(daarom ben ik natuurlijk mod @ GNL van oa. het Xbox hok en ben ik hoofdredacteur van een Xbox site).

.....

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Had eigenlijk geen zin om serieus op je te reageren vandaar mijn ietwat cynische post. Jammer genoeg snappen een aantal members hier weinig tot niks van cynisme.

Ik ben bovendien de hele discussie over uitmelkerij niet begonnen vriend. Het zal mij overigens een worst wezen hoeveel delen er van een game verschijnen, zolang ik me er mee kan vermaken vind ik alles best. Alleen moeten de nintendo kids niet doen alsof Nintende zich nooit schuldig heeft gemaakt aan het uitmelken van een concept/character.

Verder vind ik jouw insinuatie weer bijzonder vervelend. Wat weet jij ervan hoelang ik al game? Misschien zat ik al te gamen op mijn Atari 2600 toen jij nog maar een zaadje in de zak van de melkboer was. Weet jij veel.

7. Michiel|MG

Michiel|MG www.M-Gaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom merk je hier niks van, omdat hij jouw argumenten niet ondersteunt en de Xbox niet de hemel in prijst? Parasite heeft gewoon een wat bredere kijk op games dan jullie met z'n allen, want verder dan de Xbox kijken jullie niet. Ik vind het echt niet erg als je de Xbox prefereert boven de GameCube, maar kom dan wel met normale tegenargumenten en niet met dingen als KIDDY CRAP DING. I rest my case...

Wat heeft tijd te maken met kennis.. |:- Het kan heel goed zijn dat jij de afgelopen 20 jaar in een plantenkas hebt geleefd en sinds eind vorig jaar actief bent op dit forum, en dus een nogal eenzijdige kijk hebt opgebouwd. Ik zeg nu niet dat je dit allemaal hebt, maar ik vind het argument "ik ben al 20 jaar gamers DUS ik weet meer dan jij" altijd zo slap... |:-

8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    ... en niet doen alsof Nintendo het wiel uitgevonden heeft:X

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    ach gast ga je d'r alsjeblieft niet mee bemoeien want als ook jij ff terug had gelezen had je kunnen zien dat ik al heel veel consoles gehad heb waaornder ook nintendo en dus net als die parasite gast ook een "brede kijk" op consoles heb dus kom alsjeblieft niet met deze onzin aan! en van mij hoeft ie de Xbox niet de hemel in te prijzen hoor heb ik dat trouwens ooit gezegt ofzo..nee dus lul niet man!
    en Parasite heeft ook zo'n brede kijk op games jajaja we moeten eigelijk allemaal ff zo voor uhm bidden _O_ _O_ _O_ kom op zeg nou word ie helemaal mooi!

10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Jij moet eens beter leren lezen alvorens met een nietszeggende reactie te komen...

En ja, ik vind Mario Tennis kinderachtig! Speel liever met Sampras in Top Spin. Net zoals ik in een beat 'm up liever met een kickbokser vecht dan met Luigi. Dat is nu eenmaal mijn smaak.

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    stoer hoor,en wat is de link van die Xbox site dan wel niet? [​IMG]

12. Michiel|MG

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker makkelijk om het zo te zeggen en voor de rest je mond te houden. Waar moet ik dan beter lezen? Volgens mij is jouw reactie op die van Kuyperkid gericht, aangezien hij zegt dat jij niet veel van de gamesindustrie afweet. Vervolgens kom jij met het argument dat je al HEEL lang gamed, waar ik vervolgens weer op reageer. Ik moet beter leren lezen wat er niet staat ofzow... :confused:

Waar zie jij dat ik het heb over retro consoles? Ik heb het over nu, en niet over je kijk van vroeger. Ik lees jouw argumenten, en zie dat jij gewoon niet door de Xbox barrière heen wilt prikken. KIDDY CRAP blabla, dat kan ik nou niet echt een openstaande gedachtengang noemen... :{

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    gast laat ze maar,ik ga ook geen woorden meer aan hun vuil maken,die gasten weten het o zo goed denken ze,maar ze hebben nog nooit gehoort van de woordjes 'menig' en 'smaak' |:-

14. Michiel|MG

Leuk Bevonden:
    0
    Geef eens 1 citaat waar je mij de GameCube of een andere console de hemel in ziet prijzen, of een citaat met daarin een flame op iemand omdat hij/zij de Xbox prefereert. |:-

15. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Dit gaat verder dan mening en smaak als je met van die ongegronde beweringen komt die jij(ja jij) afdoet als feiten. Dus cut the crap met je"ja dat mag ik toch wel vinden"- gezeik.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    ja IK vind het KIDDY CRAP ja en das mijn menig en als het goed is mag ik me eigen menig geven,dus waar wil je heen? [​IMG] en wie zegt dat jij het heb over consoles van deze tijd staat dat ergens? kijk de generatie van deze tijd kijkt heel anders tegen consoles aan dan de genratie die met de old school consoles is opgegroeit want ik vind bijvoorbeeld een spel als Out Run helemaal top en sommige mensen komen dan gelijk weer aan met van dat ziet d'r niet uit enzo...en daar wil ik dus mee zeggen dat ik daar dus anders tegen aan kijk omdat ik die consoles heb gehad waar zulke spellen op uitkwamen...maar goed laat ook maar...heb d'r echt geen zin meer in om hier nog woorden aan vuil temaken!

17. Michiel|MG

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar de titel van de thread, dan zie je dat we het hebben over deze generatie... |:-

Ik heb het ook helemaal niet over smaak, ik heb het puur over kennis die je opdoet. En die kennis hoef je niet alleen op te doen als je al 20 jaar gamed, dat zegt namelijk helemaal niks. Lees in het vervolg eerst eens waar ik kritiek op heb. ;)

18. Kuyperkid

Kuyperkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey goodfella wanneer ga je nou eens op mijn argumenten of kan je dat niet je zegt alleen dat je cynisch post en dat je een atariu hebt gehad ja LEKKER BOEIEND GAST ffs jij wilt gewoon niet discussieren he

oh ik heb ook 1 zon post en je rekent me daar meteen helemaal op af, jullie gaan allemaal niet op mijn rij argumenten in dus jullie draaien er gewoon omheen met gelul van cynisch posten en mij voor lapzwans uitmaken |:-

@ Michiel en Parasite: negeer ze maar ze willen toch nooit toegeven dat ze xbox fanboy zijn en niet kunnen discussieren met ons

19. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    sorry maar ik vind de games van de gamecube ook helemaal niks..... En van de xbox wel omdat de xbox toch op oudere gamers is ingestelt. Als je kiddy crap vindt (wat ik ook vindt) ben je toch niet meteen een fanboy?

20. Michiel|MG

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dus wel. Dus de looks van een game bepalen voor jou of het een goede of slechte game is? :confused: Je kan toch wel wat verder kijken dan dat.. :{

Deel Deze Pagina