1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De E3 was een ramp voor MS!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spawn, 12 mei 2004.

1. Alpha_omega

Alpha_omega Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja ik vind dat Nintendo eigenlijk ook alleen maar van die crap kiddy games maakt die eigenlijk fantastisch zijn om te spelen, goede cijfers krijgen, goed verkopen en dus gewoon leuk zijn om te doen. Ik speel ook liever op mijn xbox want die heeft echte goede volwassen spellen die je als volwassenen goed kan spelen. Dat is veel beter dan die kiddy crap. Ik kan dan ook niet wachten op de volgende console van microsoft en hoop dat Nintendo failliet gaat want dat zou veel beter zijn voor ons allemaal. Want als Nintendo weg is hebben we nooit meer spellen met goede gameplay en een kiddy uiterlijk want dat is niet volwassen of stoer. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vrienden binnen komen lopen en dat ik dan daar zit super mario sunshine te spelen. Ze zouden mij heel hard uitlachen. Daarom speel ik veel liever xbox spellen zoals halo en ninja gaiden want dat is stoer. Met schieten en zwaarden enzo. Ik zal zo even kijken of mijn halo dekbedovertrek al droog is zodat ik daar vannacht lekker knus onder kan slapen. Shit ik moet mijn nieuwe ninja gaiden poster ook nog ophangen... dat word weer een lange nacht.

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Zal me ook even in de discussie mengen :cool:

jezus, wat zijn hier toch veel fanboys!(ik beschuldig niemand persoonlijk!) maar je kunt niet "beter" zijn of meer "weten" doordat je ouder bent en eerder ontwikkeld bent van het zaatje van de melkboer. als je oud bent hoef je niet slim te zijn, net als dat een oude dude in het hele forum menig zegt ipv. mening.

ik persoonlijk vind de xbox het best, maar heb vroeger veel op nintendo gespeeld omdat het toen beter bij mijn leeftijd paste, dat wil niet zeggen dat ze alleen maar kiddy-crap hebben. integendeel; ik vind Zelda een goede game die niet uitgemolken is. er zijn elke keer weer nieuwe functies en dan is een spel toch vernieuwend :confused: .

ojah, als je wil discussieren moet je niet iemand afrekenen op 1 ding dat ie zegt in een post. dat slaat op puin...ieder zijn eigen mening, en dan kun je het oneens zijn maar dan hoef je niet te gaan schelden!

3. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Alpha_Omega... please...>_<

@ ITNL3

Je bent niet meteen een fanboy als je iets tegen "kiddy"(persoonlijk haat ik die benaming) hebt maar in de vorige pages staan zo'n domme beweringen die er op wijzen dat hier wel degelijk vooringenomen mensen zitten en met beweringen komen die ze afdoen als feiten.

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wordt hier enorm met modder gegooid zeg. De woorden "xbox- en gamecubefanboy" vliegen je om de oren en het gaat meer over ieders kennis over games dan over MS en andere bedrijven dr prestestaties op de E3. Laat ieders mening dus gewoon wat het is en houd het een beetje gezellig.. :)

Zelf ben ik ook niet echt een voorstander van de Nintendo formule. Telkens maar dezelfde karakters, die me onderhand wel een beetje de keel uitkomen. Wees eens vernieuwed. Verzin wat nieuwe franchises ofzo.. Niet dat deze slecht zijn, maar ik heb er na 10 jaar wel een beetje genoeg van hoor. Misschiend dat ik om deze reden ook een Xbox heb gekocht. Totaal nieuwe gameseries en Xbox Live om het feest kompleet te maken.

Een spel is uitgemolken wanneer je zelf het idee hebt dat het niet genoeg toevoegt aan de vorige delen. Dat het gewoon teveel lijkt op z'n voorganger. Fifa lijkt me daar toch echt het perfecte voorbeeld van. Puur gemaakt om de massa uit te buiten. Een spel als Zelda lijkt me daar echter niet schuldig aan..

5. Kuyperkid

Kuyperkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind toch Pikmin, Advance Wars cubed, Fire Emblem cubed, Odama, Eternal Darkness en Geist mooie nieuwe Nintendo franchises

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan Advance Wars en Fire Emblem nogal moeilijk nieuwe franchises noemen, want dat zijn beide series in Japan, deze 2 waren alleen de 1e van die series die in Europa/VS uitkwamen.

7. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan op 2 manieren kijken naar wie er het beste uit de E3 2004 is gekomen.
    1. Als ik alleen kijk naar de consoles dan is Microsoft toch wel de winnaar voor mij, ondanks weinig nieuwe aankondigingen. Het gaat voor mij uiteindelijk om de line-up van exclusieve tittels.
    2. Als ik kijk naar de bedrijven (MS, Nin en Sony), dan is Nintendo toch wel het beste uit de E3 2004 gekomen metname door de DS.

Handheld's interesseren mij vrij weinig, omdat ik er waarschijnlijk nooit 1 zal kopen. Ik vind het alleen leuk als ik urenlang in de bus moet zitten, als ik op vakantie ga. Thuis prefereer ik consolegamen boven handheldgamen.

Microsoft heeft het helemaal niet slecht gedaan, omdat ze helemaal niets met de DS te maken heeft. Ik vind dat de Xbox beter was dan de Cube tijdens deze E3.
    Nintendo heeft het ook niet slecht gedaan, want op handheld gebied zat het wel goed deze E3. En dat gebied is meer haar specialiteit.

Sommige mensen blijven voor altijd verslaafd aan Nintendo games en anderen hebben het op een gegeven moment wel gezien en willen wat anders.

SSB Melee en zeker de nieuwe Legend of Zelda, zou ik graag willen hebben, maar Mario Golf/Tennis enz. Nee, dat wordt me te veel Mario.

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Yups mee eens ik heb Nintendo al in 1996 al achter me gelaten en ben altijd een grote voorstander van Sega geweest en toen die stopte met consoles ben ik naar de Xbox gegaan omdat ik dat een waardige opvolger vond en dat kunnen blijkbaar sommige hier niet accepteren
    en vinden het dan op eens "domme beweringen" terwijl ik gewoon mijn menig zeg en nee wil dat geen eens als een jahova getuigen gaan opbiechten van jij bent een sukkel want jij hebt een andere menig nee als je terug leest snap je ook waarom ik zou reagerde (parasite) maar nee dat word niet gedaan d'r word maar blindelings gepost op een reactie die d'r staat en dat geld niet alleen voor de reacties op mijn posts maar ook op een paar reacties van andere.
    En ik ga al helemaal niet zeggen dat ik die " domme beweringen" terug trek want mijn standpunt is gewoon anders en voor de mensen die hier ook weer wat op aan te zeiken hebben zou ik als ik hun was is even kijken in het wetboek "je mag het woordje "is" vervangen door de woorden "ik vind" en als menig gebruiken ;) en vrijland is dit en dat Parasite dat niet aanstaat is zijn prob..... ;)

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nintendo is na de N64 echt het spoor bijster geraakt vind ik. Sinds de cartridges weg zijn, is nintendo ook niet meer wat het geweest is imo. Ik heb daarom ook de overstap gemaakt naar xbox, maar als nintendo weer een goede console uitbrengt zal ik em zeker kopen. Microsoft mist namelijk wel de sfeervolle games die nintendo wel altijd heeft gemaakt. Het draait nu te veel om de high tech ipv de games zelf.

10. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zal echt nooit een console van nintendo kopen. Niet zolang ze hun "kiddy" imago hebben. Een nintendo console is gewoon niet stoer :)

11. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Echt een 'geweldige' lijst franchises is dit :{

De eerste screens van Advance Wars zagen er brak uit, leek wel army men. ALs groot AW liefhebber vind ik niet dat de serie het in 3d thuishoort. Zelfde geldt voor Fire Emblem.

Geist heb ik filmpjes/info van gezien en het ziet er echt te suf voor woorden uit.Maar misschien een waardige opvolger van Die Hard Vendetta? Die game zou immers ook gaan 'rocken' op de Cube...... En met een concurrentie van Halo2, Half-Life 2, Doom 3, Timespliiters 3, Call of Duty en Killzone moet je je eigen conclusie maar trekken.

En dan Pikmin........ tja, deel 1 vond ik niet geslaagd en om nou te zeggen dat deel 2 mij wat lijk, mwah.

Eternal darkness is wel aardig, maar wel inferieur aan de Resident Evil serie vind ik en Odama ken ik niet.
    Nee Nintendo moet het echt van zijn Mario's/Zelda's/Metroid's hebben want dit rijtje laat zien dat buiten die games er niet zoveel leuks in het cube assortiment is IMO.

12. Michiel|MG

Michiel|MG www.M-Gaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idd ook niet zo op Advance Wars 3D, maar om het met Army Men te vergelijken... |:-

Geist is mss op grafisch gebied niet gelijk aan de games die jij opnoemt, maar om het nou gelijk te bestempelen als de opvolger van Die Hard Vendetta? :confused:

En Pikmin 2, de naam zegt het al, een verbetering t.o.v het eerste deel, kreeg in Japan 10en en 9ens, waar deeltje 1 maar 8tjes en 7tjes. Ik zeg nu niet automatisch dat de game goed is, ik ken de smaak van de Jappies ook wel een beetje, maar om het nou geen kans te geven.

En om ED met RE te gaan vergelijken, nog mooier. Dit zijn echt 2 totaal verschillende games, en het enige wat ze gelijk hebben is dat het horror games zijn. Ooit ED en RE gespeeld, want dan weet je waar je over praat.

Ik zeg nu niet dat dit allemaal kaskrakers zijn, en dat zijn Zelda, Mario en Metroid wel, maar het worden zeer zeker geen slechte games, net zoals Grabbled by the Goulies niet perfect is, maar gewoon leuk om te spelen. :)

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vergelijk AW niet met Army men op inhoudelijk gebied, maar visueeel zag de NGC versie er wel zo uit als een 3DO-crap titel: ongedetailleerde en half-cartoony graphics 8) die helemaal niet de sfeer hebben van de GBA games.

Nogmaals, ik begrijp niet wat mensen in Geist zien, het kwam echt brak over op de filmpjes en screens, en de informatie die ik over de game gelezen heb voorspeld ook niet veel goeds, maar als het jouw een goede titel lijkt.... prima toch?

Pikmin is wel een aardige game hoor, maar om dit nou als een van de uithangborden van de NGC te hebben...... kom nou, van Miyamoto verwachten wij meer, en bovendien heeft de game voor veel mensen het imago van iets oudbolligs, dufs en kiddy...... ik bedoel, deze game gaat toch geen mensen overtuigen om een NGC te kopen?

Zeker ED en RE gespeeld, en hoewel beide games mij niet echt lang geboeid hebben (hou eigenlijk absoluut niet van het horror genre) ben ik denk ik toch in staat om ze te vergelijken met elkaar. De massa en de pers zal beide games toch wel altijd met elkaar vergelijken......... ik bedoel de PGR serie en de GT reeks worden toch ook altijd met elkaar vergeleken? Daartussen is het verschil minstens even groot als tussen RE en ED.

14. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik doelde ook niet geheel op jou @ m'n quote-post maar voor het meerendeel op FeaR... Niw ik heb gewoon een Xbox en PS2 erbij gekocht omdat er op de NGC de laatste tijd te veel games zijn die mij niet of amper interesseren ook op het 3rd Party vlak ziet het er niet echt goed uit voor de NGC(bedroefend slecht eigenlijk) en ik zie de NGC ook meer als een extra console, ik hou die console gewoon omdat ik games zoals The Legend of Zelda X, Metroid Prime 2: Echoes, Resident Evil 4 en Paper Mario 2 niet wil missen. Het heeft er dus ook niets mee te maken imo of je Nintendo ineens beu kunt zijn(vind ik ook maar onzin omdat het om de games zelf gaat) maar eerder op het vlak dat Nintendo heel erg arrogant bezig kan zijn, het verneukt qua marketing en ze teveel naar zichzelf luisteren. Daar gaat Nintendo erg vaak de fout in en zo raken ze ook hun aanhangers enigszins kwijt. Het gaat er mij trouwens ook helemaal niet om of je de Xbox het beste vind enzo(vind ik op het moment ook omdat er erg veel games in het verschiet liggen die me aanspreken en het gewoon allemaal erg netjes geregeld wordt) maar om opmerkingen zoals deze:
    Dit is dus iets wat gewoon onwetend en vooringenomen overkomt. Savvy?

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    ok ok ik geef toe dat het mischien niet helemal terecht was en dat iki het mischien anders had kunnen verwoorden maar aan de andere kant ging die gene een was lijst met GC stuff posten wat op mij en bijna alle andere hier absoluut geen indruk maakte en waarom ie dat hier ging posten weet niemand,jij wel dan? want die lijst stelde ook in mijn inzicht niks voor,ik ga toch ook niet hier neerzetten welke spellen d'r dit jaar allemaal uitkomen op Xbox want 1 dat zou me meer werk kosten en 2 het zou gewoon de moeite niet waard zijn,want die gast kwam bij mij juist heel vooringenomen over met van zie mij met me GC lijst en jullie met die grote Xdoos(ok dat verzin ik dan) die helemaal geen eens Zelda heeft! :{ want zo kwam dat wel een beetje bij mij over...en dan nog die reactie van apha omega die zegt dat Micorsoft kut bezig is en dan doelt ie niet op de Xbox.. nee dat is me een zinloze opmerking!
    en heb geen eens zin om op zulke reacties in te gaan want als het goed is weet ie wel beter maar goed nu zijn we het d'r dus over eens dat iedereen zo zijn eigen menig heeft en dit is een forum dus iedereen moet een eerlijke kans krijgen om zijn/haar menig te uiten en niet gelijk in de grond moeten worden gestampt! O-)

edit: check de Alpha omega siganture of hoe heet zo'n ding hoezo uitlokken op zulke reacties! 8) :{

16. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ok... 1 ding... associeer me svp niet met hen waar de discussie aanvankelijk mee gevoerd werd. Ik vind die opmerkingen van Alpha Omega ook retarded maar zoals ik eerder al aangaf ging het mij daar niet om en ik ondersteun hen dan ook helemaal niet. Het feit dat ik er niet op gereageerd heb betekent nog niet dat ik het met hem eens ben en ik heb alleen gereageerd op quotes die ik maar zinloos vond(je mag je mening hebben en er zitten zelfs stukkies bij waar ik het enigszins mee eens zou kunnen zijn maar ze worden zo debiel gezegd... gewoon ongegrond en meer in de richting van zinloze flames).

@ je edit

Ik heb die gasten nog nergens gesteund en ik ben ook niet van plan om dat te doen.

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik ben gewoon niet onder indruk van Nintendo's line-up. Resident Evil 4, Metroid Prime 2, Starfox 2, Pikmin 2, Paper Mario 2, Advance Wars, Mario Tennis en de nieuwe Zelda zullen best aanslaan, maar kunnen op voorhand niet tippen aan de line-up van de Xbox. Zowel kwantitatief als kwalitatief. Waar blijven bijvoorbeeld de race games op de Cube? Of de sportgames? Nergens toch. En dan nog...als je moet kiezen tusse Fifa of NHL op de Xbox met Live support of de Cubeversie zonder on-line support...abc'tje toch?

De 3rd party support is echt allerbelabberst op de Cube. En er zijn gewoon te weinig exclusives om die nare smaak weg te spoelen.

18. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    De lijst wordt idd steeds kleiner en ik vraag me af hoe het er over een jaar uit zal zien, het staat iig vast dat ze zo niet verder kunnen gaan. Een console die amper tot niet ondersteund wordt door 3rd Party developers is niet echt een goede zaak. Ook stom dat ze nog steeds niet met Online-Gaming begonnen zijn.

19. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Multi-platform games als ESPN Basketball, Colin McRae, Silent Hill en Pro Evolution Soccer heb je gewoon nodig om het uiteindelijk te kunnen maken. Gelukkig heeft Microsoft dat heel goed begrepen. Beetje raar dat Nintendo dat niet snapt. Een ezel stoot zich toch nooit....?

20. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo ziet echt wel in dat ze een grotere third party ondersteuning nodig heeft.

ESPN Basketball, Colin McRae, Silent Hill en Pro Evolution Soccer
    Deze spellen vallen dus eerder in de smaak bij Xboxgamers dan bij NGCgamers, volgens de publishers van deze spellen.

Nintendo moet de oudere gamer meer aantrekken. Dit kan alleen door goede exclusieve spellen te maken voor haar console. Tot nu wil het nog niet lukken, maar ze proberen het wel met Resident Evil, Killer7, Eternal Darkness, Geist enz.

Deel Deze Pagina