Krijg jij een warm gevoel van die titels? Denk jij echt van: 'wow!' als je dit lijstje ziet? Nee, want deze game hebben niet bijster veel aantrekkingskracht.
Las ik net op www.insidegamer.nl over de Xbox stand op de E3: -Opvallend was dat Halo 2 en B.C. niet voor het publiek open waren. Deze twee toppers waren alleen speelbaar voor de gelukkige pers, en niet eens voor álle journalisten. Dit is toch gewoon super kinderachtig!! HTML: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=1931
Dat was toch allang bekend, dat Halo 2 achter gesloten deuren gespeeld werd, en als iedereen hem daar mocht spelen zouden de wachtrijen veel te lang zijn, ik weet niet hoeveel opstellingen ze daar hadden, maar het waren maar 4 tegen 4 potjes(of 5 tegen 5 ofzo)
Bij Sony was toch ook gewoon GT4 en MGS 3 Snake Eater speelbaar voor iedereen? Toch twee grote publiektrekkers. Bij Nintendo was toch ook gewoon Metroid Prime 2 speelbaar voor iedereen? Bijna overal op de E3 zijn lange wachtrijen, dus dat is de reden niet.
Wat een opmerking weer! Ik zal er maar een passend antwoord op geven... Kinderachtig? Mario, Pokemon en Pikmin zijn pas kinderachtig.
Volgens mij begrijp je niet wat ik zeg. Volgens mij denk jij dat ik heb gezegd dat ik Halo 2 kinderachtig vind, wat dus absoluut niet het geval is en wat ik bovendien ook nooit heb gezegt. Dit heb ik wel gezegt: Wat ik dus zeg is, dat het kinderachtig van Microsoft is dat Halo 2 alleen speelbaar is voor de pers en niet voor de andere bezoekers. Wat een reactie zeg! Ik zal er maar een passend antwoord opgeven.... Begrijpend lezen.
Ik weet zeker dat Microsoft & Bungie er wel een goede reden voor hadden, zo'n grote titel als Halo 2 laten ze nu natuurlijk nog niet door jan & alleman bespelen. Pers-exclusiviteit kan ook als gevolg hebben, dat als de pers er erg van heeft genoten, zij de community helemaal gaan ophypen.
echt een ramp was de E3 denk ik niet voor microsoft. Wel vond ik de presentatie van Nintendo veel beter. Sinds de N64 vond ik Nintendo maar matig maar sinds de persconferentie van nintendo heb ik er weer vertouwen in. De DS lijkt vetter te gaan worden dan ik had gedacht (wireless online) en het filmpje van zelda was echt zo vet . Microsoft had natuurlijk ook wel een goede presentatie maar het was eigenlijk een presentatie zonder echte verassingen (EA op xboxlive...joepie). Microsoft heeft volgens mij ook nauwelijks nieuwe games aangekondigd. Ze lieten voornamelijk spellen op de E3 zien die vorig jaar ook te zien waren.
Ik snap wel wat je bedoelde...alleen kan ik die opmerking geen plekje geven in deze discussie. (voor wouterxbox bedoeld)
Ten eerste is op de E3 bijna alleen maar pers aanwezig en ten tweede hebben honderden journalisten de game wel gespeeld. Je moet maar bedenken dat er maar plaats was voor 8 spelers tegelijkertijd om Halo 2 te spelen.
Ik krijg het er niet erg warm van, want ik zei:"Tot nu wil het nog niet lukken, maar ze proberen het wel met Resident Evil, Killer7, Eternal Darkness, Geist enz." Eternal Darkness vond ik best leuk, Killer7 lijkt me een beetje vaag, Geist is een FPS wat nogal een gemis is op de NGC. Verder denk ik dat Resident Evil 4 de beste survival horror game wordt. In iedergeval geen van deze spellen zijn AAA titels, al heb ik mijn twijfels bij RE4. Deze 4 titels zijn in iedergeval zeker niet slecht. BTW je hoeft echt niet alleen maar AAA titels te kopen een B titel kan ook leuk zijn. Stel je vind de Matrix tof of je wil een Jetski spel, daar zijn geen AAA titels van. Conclusie: Je kan ook "warm worden" van B titels, maarja het blijft natuurlijk smaak.
Nou, Waverace was naar mijn beschieden mening een AA titel en een van de betere NGC games. Maar om nou 60 euro voor een B-titel te betalen........ en bovendien, de NGC wil graag verkocht worden, dan heb je dus AAA titels nodig in zoveel mogelijk genres, ook AAA spellen die geschikt zijn voor volwassenen.
Ik had even op gameqube.nl gekeken naar de review van Waverace Blue Storm. Nou als een AA titel al een 8 kan hebben en er wordt gezegd op een nintendofansite dat je hem beter kan lenen of huren, dan zegt dat al genoeg lijkt mij. Eigenlijk zeg je dus ook dat je Resident Evil, Killer7, Eternal Darkness en Geist mindere titels vind dan Waverace Blue Storm. AAA titels zijn voor mij titels die gemiddeld boven de 9.5 scoren, dat zijn er dus niet zoveel. NGC heeft in iedergeval een flinkaantal A titels nodig. Enter the Matrix is volgens mij nog best goed verkocht er zijn velen gamers geweest die het spel voor 60 euro hebben gekocht. Ik wilde deze titel ook hebben, maar door de reviews heb ik hem maar tweedehands gekocht.
Ik heb waverace wel erg veel gespeeld, en ik vond het wel een toptitel. Goede graphics en gewoon erg leuk. Ik vond Nintendo toch wel de grote winnaar van deze E3, gewoon wat verrassingen. Wat bracht MS nou naar buiten waarvan je echt kan zeggen, wow, dat had ik niet verwacht? Hoe lang zitten we nu al te wachten op Halo 2 (ook trouwens voor Half Life 2). Die realistische Zelda is iets waarvoor ik wel weer opnieuw een cube zou gaan kopen!
Idd, Wave Race is echt een heel tof spel. Vooral als je hem op hard speeld, dan is het gewoon echt een uitdaging. Een van de gaafste dingen van Wace Race vond ik dat de veschillende weerstypen ook echt invloed hebben op het water, de omgeving en de besturing. Beter zou ik het niet kunnen zeggen.
hahaha en nintendo stelt niks uit zeker. Ze komen alleen met 8 verschillende zeldas in 12 jaar tijd. Dat is pas slecht.
De reden was dat de beste multiplay erbvaring door Bungie teamplay werd gevonden en dat is niet uit te voeren op de beursvloer 'where everyone poppes by and leaves the game at random' snappie? Dit was de beste manier om de pers de beste Halo 2 ervaring te geven.
Dat klopt niet vind ik. tuurlijk maken die games het game assortiment van de xbox groter, maar niet beter hoor. Et zijn (sommige best goed) redelijk spellen, maar denk nou is aan PGR DOA DOAX NinjaGaiden Halo Brute Force, en meer van die redelijk goeie xbox only's (de meederheid daarvan is ubergoed ). En die spellen die je daarboven beschrijft, die zijn op alle consoles, dus boeit et toch niet welke console je koopt ? De only's maken et af, en niet de multi's. _0/ _0/