1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De E3 was een ramp voor MS!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spawn, 12 mei 2004.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Als je het mij vraagt is Eternal Darkness geen tripa A titel maar verdien het een extra A en minstens een plus erbij.

Eternal Darnkness bevind zich in de categorie van supergames, waaronder Halo, Mario Sunshine, Zelda The Windwaker, Metroid Prime en GT zich ook kunnen scharen. Games die alles overstijgen.

Wave Race is grafisch leuk, maar geen echte supergame. Maar goed, ieder zijn meug.

2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ED is best wel slecht eigenlijk maargoed ...

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwoah, ik vond Eternal Darkness een goed en leuk spel, maar geen megatopper

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

tja, Eternal darkness kreeg gemiddeld een negen en een half. En het verhaal is verreweg het beste dat ik ooit in een game zag. Door zijn framerate en originaliteit vind ik het spel momenteel een stuk minder gedateerd overkomen dan bijvoorbeeld Halo. Ik vind eternal Darkness een topper, maar dan moet je hem wel helemaal spelen. Ik kan jammer genoeg geen game in dit genre op de Xbox vinden dat ook maar in de buurt komt :mad:

Gogetta: Dat je hem goed en leuk kan ik inkomen, dat ligt aan smaak of je het echt als topper beschouwt of niet. Zo heb ik nooit begrepen waarom Splinter cell tot AAA gerekend, maar das ook zo'n game met alleen hoge cijfers.

De annanasman kan ik alleen maar vriendelijk toelachen. Er is meer dan alleen de Xbox en ik denk persoonlijk dat jij de game hooguit tien minuten hebt gespeeld.

Ik ben trouwens wel van mening dat de stelling klopt. Alleen Halo 2 is een boeiende game voor de rest is de Xbox gewoon een Playstation quadraat. Microsoft mag wel met wat meer komen want zonder Halo en Xbox live was mijn Xbox rijp voor de schroothoop.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2004
  5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Even een heel eind terug in deze topic, waarom is Zelda zogezegd een kinderachtige game? Die puzzels en het verhaal zijn volgens mij wel volwaardig en voor de jongere gamer amper interessant. Mario is kindvriendelijker qua gameplay dna zelda. De Cell shaded graphics van The Wind Waker zijn op japanners gericht, en ik vond het juist tof dat ze die graphics gebruikten. in veel gevallen vond ik het zelfs de beste graphics die ik ooit gezien heb. Waarom alles van Intendo afdoen als kinderachtig? Dat is net zo cliché als de Xbox een PC noemen.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2004
  6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    De only's maken je console. De multi's maken het af. Colin McRae, Pro Evolution Soccer en Silent Hill zijn redelijke games? haha Dat zijn de beste games in hun genre man.

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    In het kwadraat ja? Dus jij vindt de Xbox 2 keer zo goed als de PS2? Nou, dat mag MS als een groot compliment zien, want de PS2 geeft de Nintendo op eigen gebied (Japan) een ongelooflijk pak slaag.

Gelukkig heeft Nintendo Pokemon en Zelda nog. En natuurlijk Jurjen van de PU. Die standaard alle Nintendo games een 9 of hoger geeft...

Bah! Wat heb ik toch een hekel aan die verkapte Nintendo fanboys hier. Net doen alsof je een Xbox hebt, maar hier gewoon komen om Nintendo op te hemelen. :mad:

Ik vermaak me wel met Ninja Gaiden en binnenkort Sudeki. Ik wens de nintendo spelers veel plezier met Mario Tennis en een 6 jaar oude remake van MGS.

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Sorry maar ik had mijn Xbox voor de gamecube. Die kocht ik pas na het spelen van mario Susnshine en metroid Prime. Ik ben dus geen fanboy, ik ben alleen realistisch.

Ik ben gek op mijn Xbox, maar de Xbox is vergelijkbaar met de PS2 wat betreft mainstream games. Daarom vind ik het een playstation in het quadraat, oftewel amper goede exclusieve games en de games die er zijn komen op de Xbox door de centen van microsoft.

Live is een briljante service en maakt mijn Xbox zijn geld waard. Halo is een van de beste game sooit gemaakt en ik speel hem nog regelmatig via Xboxconnect. Maar microsoft bracht gewoon weinig nieuws op de E3.

Jouw fanboyschap laat je wel blijken door te verwijzen naar een remake. Moet je Concker dan ook gaan afzeiken? Kom op, doe eens normaal. Mijn Xbox heeft door live vele uren gedraaid en was mijn geld meer dan waard. Dat neemt niet weg dat ik enigzins teleurgesteld ben omdat er na Halo geen enkele game kwam die mij aan de Xbox kluisterde.

Ik heb een Xbox en een Gamecube, en geen PS2. Dit vooral omdat ik veel verwachtte van de Xbox, verwachtingen die niet echt waargemaakt zijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2004
  9. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de PSP gebruik je discs, als je ermee gaat lopen is de kans dus groot dat ie blijft vasthangen....

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

De PSP vind ik wel een mooi ding, en doordat hij zo simpel is qua design en zo goed wat betreft specs denk ik dat hij succesvoller zal zijn dan de DS.

Handhelds vind ik sowieso nogal vervelende dingen omdat ik liever naar mensen kijk in de trein dan naar een klein priegelschermpje. En als ik games speel doe ik dat liever op een gewoon scherm. Handhelds blijken vaak goede stofvangers.

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Mainstream? Wtf is mainstream? Net alsof Nintendo underground is. haha

Neo Geo was destijds underground, maar Nintendo is altijd al zo mainstream als de pest geweest. En amper goede games? Nintendo heeft alleen Mario, Zelda, MP en Eternal Darkness. Sony heeft GTA, GT, VF, Rez, Ico, FF, PES, Kingdom Hearts, Jak etc etc

Dit jaar:

Sony: GTA San Andreas, GT 4, MGS 3, Killzone

Nintendo: Pikmin en een nieuwe RE

MS: Sudeki, Ninja Gaiden, Halo2, Fable

Indrukwekkende exclusive line-up van Nintendo. Poeh poeh!

Ik heb liever games op m'n console door het geld van MS dan helemaal geen games op m'n console zoals bij de Cube. Hoeveel games komen er voor de cube uit op maandbasis? Hooguit 1? Maar ik begrijp van jou dat nintendo het allemaal uit liefdadigheid doet. Nintendo hoeft geen geld te verdienen. Wake up! Van liefdadigheid kan je niet vreten.

En het aankondigen van een nieuwe Zelda en MP is natuurlijk wel wereldschokkend nieuws. Toemaar.

Als je niet van shooters, sport, fighting, rpg en racegames houdt zit je idd niet goed bij de Xbox en PS2.

Misschien moeten we het rijtje te verwachten games voor de Cube en Xbox
    eens naast elkaar zetten. Kijken wie er als winnaar uit de bus komt.

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

Dat bedoel ik dus met mainstream, elke maand tig bagger games die het spelen amper waard zijn. En nee, Nintendo doet het niet voor de liefdadigheid, maar het is wel het enige bedrijf met echte first party games, en die games zijn van een inmens hoge kwaliteit. Natuurlijk heb je ook slechte games op de Gamecube.

Fable is eigenlijk nog steeds vaag, Halo2 is goed, Ninja Gaiden is goed, maar das geen E3 aankondiging, en Sudeki, tja...... Allemaal oud nieuws en niks dat we niet hadden verwacht.

Beetje triest dat je lijstjes wilt maken om te kijken welke console wint. Geen van beide wint of verliest. Halo 2 maakt de Xbox voor mij een prima console, en Zelda en metroid Prime 2 zullen mijn Gamecube flink laten draaien. Neemt niet weg dat ik niet onder de indruk ben van de overig games.

Ik verheugde me op de E3, maar MS wist gewoon niet zoveel indruk op me te maken omdat ze niks verrassends te melden hadden. Wel jammer, omdat ik het graag anders gezien had.

Je bent duidelijk een echt fanatieke fanboy, leuk voor je. Ik vind mijn Xbox prima, en als ik moest kiezen tussen een cube en een Xbox zou ik gene keuze kunnen maken. Wel weet ik dat de Xbox me destijds met mogelijkheden en specs heeft overtuigd terwijl Nintendo dat vooral deed met games.

13. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    helemaal eens met the walrus...
    mense praten bij nintendo altijd maar over kiddy ..maar dat is gewoon fokking bullshit...nintendo schopt kont op gamesgebied..egt waar!!!

14. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Nee, ik ben geen fanboy. Ik vind gewoon dat Nintendo nog niet de veters van de PS2 en Xbox mag strikken. De laatste 2 nemen hun klanten wel serieus. Nintendo doet dat pas als het kalf verdronken is.

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Het moge wel duidelijk wezen dat de big N een steeds kleinere n aan het worden is. Ze brengen nog wel toptitels uit maar echt veel minder dan in 8bit, snes en N64 tijd. Gamecube is IMO toch wel geflopt. En dat komt van iemand die met Nintendo opgegroeid is.

Laatst bewerkt: 4 jun 2004
  16. TheWalrus

TheWalrus Guest

tja, Nintendo was ooit ene hele grote wat verkopen betreft. Nu is dat voorbij, en is Sony de grote marktleider. Bij het spelen van Zelda The Wind Waker, Metroid Prime en Mario Sunshine had ik echter steeds zoiets van, allemachtig dit zijn pas goede games. Tegenwoordig maken goede first party games echter niet meer het verschil en daardoor verwaterd het succes van Nintendo.

Nintendo doet echter ook dingen die ervoor zorgen dat ze als kiddy gezien worden, een paarse console, kleine CD's, gene DVD speler, een handvat, geen goede online mogelijkheden, allemaal zaken waarop ze uiteindelijk worden afgerekend. Maar een echte gamer is min of meer op nintendo aangewezen voor originele games.

Is het mensen ook opgevallen dat Sega na het DC tijdperk ook niet meer is wat het was? Alleen Am2 presteert nog steeds, terwijl Sonic Team steeds meer verdrinkt. maar dat terzijde.

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Prime is niet echt een game van Nintendo te noemen en Sunshine vond ik tegenvallen in vergelijking met Mario 64. Zelda is een beetje aan de korte kant maar ondanks dat very impressive...F Zero ook impressive
    Maar om dan te zeggen dat een echte gamer op Nintendo is aangewezen voor orginele games? Ja vroeger misschien...

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

Okay, de vernieuwing en innovatieve gameplay zijn vooral ingezet ten tijde van de N64, alles was nieuw en briljant. nu bouwt Nintndo daar op verder. Miyamoto games bevatten in mijn ogen alles wat een game als halo ook bevat, briljante gameplay en humor. In het geval van Zelda een goed verhaal (Mario bevat dat niet). Wat ik goed vind aan die Nintendo games zijn kleine dingen die het spel gewoon net iets beter maken.

Wat ik me wel afvraag is hoe lang ze een franchiose kunnen laten lopen. Zolang de gameplay goed blijft? Tja, laat Mario 128 dan maar komen. (Sonic mogen ze van mij afschaffen, al zijnd e 16-bit games nog steeds mijn favoriete platformers, de laatste Sonic games zijn echt slecht).

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, ik vond Sonic Heroes best leuk, maar ik snap wel wat je bedoelt(heb Sonic Mega Collection voor de Cube gehad, waarvan ik toch Sonic and Knuckles de beste vond voor Sonic 2

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ja, dbest leuk klopt wel, maar Sonic was altijd heilig. Sonic 3 and Knuckles vind ik nog steeds superleuk om te spelen en Sonic 1 en 2 eigenlijk ook. Toen kwam SonicTeam met het briljante NIghts. En vanaf Sonic Adventure (destijds spectakel, maar met de jaren niet half zo houdbaar als Mario 64) is het ingezakt. Sonic Heroes leek iets beter, maar nog steeds veel bugs en nog geen drie uur aan gameplay.

Deel Deze Pagina