Dat bedoel ik dus met mainstream, elke maand tig bagger games die het spelen amper waard zijn. En nee, Nintendo doet het niet voor de liefdadigheid, maar het is wel het enige bedrijf met echte first party games, en die games zijn van een inmens hoge kwaliteit. Natuurlijk heb je ook slechte games op de Gamecube.
Fable is eigenlijk nog steeds vaag, Halo2 is goed, Ninja Gaiden is goed, maar das geen E3 aankondiging, en Sudeki, tja...... Allemaal oud nieuws en niks dat we niet hadden verwacht.
Beetje triest dat je lijstjes wilt maken om te kijken welke console wint. Geen van beide wint of verliest. Halo 2 maakt de Xbox voor mij een prima console, en Zelda en metroid Prime 2 zullen mijn Gamecube flink laten draaien. Neemt niet weg dat ik niet onder de indruk ben van de overig games.
Ik verheugde me op de E3, maar MS wist gewoon niet zoveel indruk op me te maken omdat ze niks verrassends te melden hadden. Wel jammer, omdat ik het graag anders gezien had.
Je bent duidelijk een echt fanatieke fanboy, leuk voor je. Ik vind mijn Xbox prima, en als ik moest kiezen tussen een cube en een Xbox zou ik gene keuze kunnen maken. Wel weet ik dat de Xbox me destijds met mogelijkheden en specs heeft overtuigd terwijl Nintendo dat vooral deed met games.
Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2004