Zoals ik al in het E3 gedeelte zij. het handheld gebeuren doet microsoft niks. Het is misschien zelfs positief want van de next-gen consoles doet MS het in mijn ogen toch het best. Nintendo heeft zelda en Sony heeft eigenlijk niks nieuws op PS2 gebied, want zij richten zich vooral op de handhelds.
Als ik zo vrij mag zijn hier ff op te reageren.... puntje 1: Zowel voor de PSP áls de DS worden er nieuwe games gemaakt [toch?] dus er zal nog niet geweldig veel bekend zijn over een eventuele line-up en kun je dus al helemaal niet zeggen of de spellen leuker zijn o.i.d. Dat kun je pas zeggen als je ze ZELF gespeeld hebt. Luister niet naar wat andere zeggen, die kunnen een andere mening hebben....dat blijkt wel uit deze thread. puntje 2: Prijzen zijn neem ik aan nog niet bekend van de PSP of DS?! puntje 3: Zelda en Halo 2 vallen gewoon niet met mekaar te vergelijken. Deze vergelijking heb jij niet zo zeer gemaakt, maar ik zeg het toch ff. De een is een shooter, de ander een RPG. De ene is meer de SF kant op, en de ander is sprookjes-achtig. Totaal andere graphics, totaal andere gameplay etc. Ik zie totaal geen dingen om te vergelijken tussen de twee games. Daarbij komt dat er nog altijd verschillende meningen zijn en zeik Zelda dus niet zo af....nogmaals, dat doet Spawn niet].....net of een game met ietwat kleurrijke graphics [die overigens best mooi zijn, maar niet mijn smaak] meteen kiddy is en voor kleine kinderen onder de 10 is. Edit: Ik houd de handhelden van nu niet zo meer in de gaten. Dus correct me if I'm wrong
haha ik weet niet of je de beelden wel hebt gezien, maar ik zou nog maar eens goed kijken als ik jou was: http://www.into-e3.nl/E3file.php?fileID=118
Nu nog ff mijn mening in een nieuwe post over de E3 zelf [ontopic dus] Ik denk niet echt dat Nintendo, MS 'verslaat'. Ik vind het sowieso een rare uitspraak 'verslaan'. Ieder heeft waarschijnlijk zijn sterke en zwakke punten. Het nieuws dat MS meteen de eerste dag brengt is namelijk al heel leuk om te horen [behalve die release date van Halo 2 dan....duurt nog veels te lang ]. Nintendo zal een deel al besteden aan de DS waar MS geen 'last' van heeft. Misschien vergt dit wel iets van Nintendo's aandacht aan de NGC op E3 [ik speculeer nu een beetje....] Maar al zou Nintendo iedereen 'verslaan', maakt mij dit niet veel uit. E3 is voor mij meer een hele goede gelegenheid voor leuke nieuwtjes e.d. Ik ben geïnteresseerd in zowel MS áls Nintendo áls Sony.
-Ze willen origineel zijn, maar ze doen het zo slecht! Nintendo is anders 100x zo origineel als microsoft. Wat voor originele dingen heeft microsoft dan? Nintendo heeft nu de DS en ik weet ZEKER dat een andere hier dingen vanaf gaan jatten, zoals anderen altijd dingen van Nintendo hebben gejat. zoals bijv: De console is een uitvinding van Nintendo, de controller (daarvoor werkte iedereen met joysticks) 2 player voorziening ook, evenals de handheld, ook van Nintendo. Daarna vond nintendo de analoge stick uit, de en Rumble bij games (nu door iedereen gejat). 4 player gaming is ook door nintendo uitgevonden. De basis van het huidige 3d gamen is door Nintendo gelegd. Verder vonden ze nog connectivity uit (onlangs nog gejat door Sony). Al deze dingen zijn onnoemelijk vaak gejat, en zonder dat hadden we nooit kunnen gamen zoals we nu doen. Ik weet zeker dat nintendo in de toekomst nog meer van dat soort dingen uitvindt/trendset (DS ) samenvatting: DUS LUL NIET DAT NINTENDO NIET ORIGINEEL IS, WANT ZONDER NINTENDO ZOU JE NU NOOIT KUNNEN GAMEN ZOALS JE DAT NU DOET (ZOU DE XBOX ER OOK NIET ZIJN) ach het is en blijft nintendo Ja en das maar goed ook. Nintendo zorgt bij elke grote titel weer voor een verruiming van de 'game-experience'. Al vanaf de eerste titel steeds meer innovatie (wat allemaal is overgenomen). Zwak vind ik ook dat het enige waarmee je zelda kan afzeiken de graphics zijn. ik bedoel heb je geen andere punten? (wat heb je nou aan een mooie game zonder fatsoenlijke gameplay.).Nintendo kennende zal het een leuke, goede verfrissende game worden.
haha microsoft had juist het minst nieuws te laten zien. Forza Motorsport was zowat het enige .Die van Sony en Nintendo waren echt STUKKEN spectaculairder.
OMFG.. Wtf is dit nu weer voor BULLSHIT?!? De E3 is net 1 dag in volle gang, en meteen wordt MS de grond ingestampt?? Paar puntjes: Op console gebied ownt MS de andere consoles (ps2 en ngc), puur vanwege de veel meer belovende line-up.. (nu heb ik het nog niet over third parties), daarbij komt bij, dat de PSP en de GB DS geen reet, maar dan ook echt geen reet te maken hebben met de Xbox.. Dus daar kan je zeker MS niet op aankijken dat Nintendo en Sony daar nu even succes mee hebben, en dat is ook compleet NIET relevant voor de discussie.. Dan is er ook nog het feit dat vele third parties ook nog komende 2 dagen hun excl voor de Xbox zullen gaan tonen, en daarbij komt ook nog bij de MS nog niet alles heeft laten zien.. Dus please, denk na voordat je wat uitspraken doet.. PS Zelda is je reinste uitmelkerij, ok ze leveren iedere keer een leuke game op, maar de franchise is inmiddels tot op het bot toe uitgemolken, kom met wat nieuws Nintendo :{
Omg dorky.....onderhand elke kleuter loopt met een gameboy. Denk niet dat de PSP bepaald massa is. En het zou toch alleen maar beter zijn als ie massa wordt. want dan is het namelijk een succes. Economisch wonder ben je ook he. En die psp ownt die DS hard. en die bullshit dat ie niet lekker in de hand ligt nee de gba sp dan....knake ding. Moet je er dan grote handvaten aan maken dan? dan krijg je het gezeik van dit is toch geen handheld meer. En Microsoft schopte kont met Halo 2....was niet zo'n fan van de hype rondom halo 2 maar na het zien van die gameplay movie is het voor mij een zeer succesvolle titel geworden. Naarnaast komt BC ook nog uit. Dit soort creatieve titels vind je niet op een nintendo systeem. Daar heb je Mario 84 en Zelda 563465 en weet ik allemaal voor crap die eerst leuk was en waar ze keer op keer remakes van maken. Maar ja ieder zijn eigen smaak he.
Geachte PS2 en GC mensjes, sletten zijn julie! nu ff 1 voor jullie. de beste line up is toch nog steeds in handen van Xbox: Fable Halo2 Doom3 Half Life 2 Forza Motorsport BC Sukeki Out Run 2 DOA Ultimate ...enz enz... PS2 heeft als toppers: MGS GT4 R&C en die uitgebouwde lynx: PSP (waar zoals gezegt Xbox geen reet mee temaken heeft) ....en verder heb ik geen toppers van ze kunnen vinden. NGC mag blij wezen dat ze maar 2 goeie spellen hebben en dat ze verdomme nog niet op zijn gegeven want ze hebben maar 2 toppers op de E3 tot nu toe, Zelda Resident Evil ....en laat Nintendo eerst maar is aan hun imago werken want daar kan Resident Evil echt niks aan verandere mij zie je echt geen Pokemon of Mario meer spelen..... En zoals al gezegt de E3 is pas net begonen waarom nu al een conclusie trekken,losers zijn dat die dat doen! ik betreur dat d'r op dit forum zoveel Xbox neppers zitten.
Wel een beetje opletten... Zelda en Resident evil zijn echt niet de enige toppers van nintendo. De DS overtrof alle verwachtingen. Maar Microsoft met o.a Halo 2 en Forza was ook indrukwekkend. Ik zou graag nog een ps2 willen voor GT4 en MGS3... Ik vond de PSP erg mooie beelden geven, maar de prijs is anders... De E3 is nu al erg geslaagd (naar mijn mening, en ik hoop dat er nog heel veel nieuws van elk bedrijf af komt) Tot nu toe vind ik Nintendo zeker heersen, ze tonen erg veel NIEUWS, maar Microsoft en Sony mogen er ook zeker wezen.
@Spawn: er waren toch al wel heel wat consoles geweest voordat Nintendo ze ging maken hoor, ooit van de Atari 2600 gehoord? Philips had ook nog zo'n geval(Magnafox Odyssee of zoiets) en de Videopac en nog andere consoles en die zullen echt wel controllers hebben gehad
goed gezegt want dat is ook waar ze bewaren de alle grootste 'geheimen' voor de laatste 2 dagen donderdag en vrijdag! so we have to wait! ik vind het al uber koel dat Rallisport 2 bijna uitkomt maar goed dat heb niks met de E3 te maken.
Wat is uitmelken? Steeds opnieuw een nieuwe game van dezelfde franchise uitbrengen maar met een nieuwe twist en nieuwe mogelijkheden. Dat Nintendo Wind Waker uitbracht in cell shading lijkt mij juist het bewijs dat ze Zelda niet uitmelken maar steeds iets inventiefs proberen te doen. Daarnaast, wat is er mis met een franchise gebruiken die goed verkoopt, games maken gaat nog altijd om geld dat binnen moet komen...