1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De E3 was een ramp voor MS!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spawn, 12 mei 2004.

1. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Laten we het hopen (NOG) meer op die 2 dagen.

Rallisport komt deze week al?

2. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1

mmz. De Nes komt uit 1983 en de rest? afijn misschien de console niet, maar de rest overduidelijk wel.

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De handheld had Atari ook eerst hoor, de Atari Lynx

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    uhm ja volgens mij de 21ste of hij moet verplaatst zijn :confused:
    maar zo stond het eerst op de site laten we het hopen! :cool:

5. Spawn

Leuk Bevonden:
    1

en buiten dat blijft elke nieuwe game weer leuk en een genot om te spelen en zeker weer vernieuwend. Je smacht steeds weer naar een nieuwe hoofdstuk in het grote zelda verhaal. Bij bijv Tombraider is het echt uitmelken. Daar maken ze zoveel games met steeds weer hetzelfde soort verhaaltje, gameplay etc.
    Niemand klaagt toch ook wanneer er een nieuwe Final Fantasy wordt aangekondigd?

6. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wat nou nintendo kijk is naar xbox games als Halo 2, Dead Or Alive Ultimate, Fable, Full spectrum Warrior

7. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Zker!

Maar of nintendo de eerste had dat weet ik niet, maar het heeft gaming wel groot gamaakt.

8. Spawn

Leuk Bevonden:
    1
    omg nee de Lynx was een 2e generatie handheld met kleurenscherm. werd dacht ik rond 1989 geintroduceerd en 1990 uitgebracht. De gameboy 2 jaartjes eerder:D

en laten we maar weer ontopic gaan, want dit schiet niet op (welke handheld was nou eerder >_<)

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is dus uitmelken.. Ik heb het over Gameplay (het element waar het om draait in een game..) dat je een paar keer een vervolg uitbrengt op een goedverkopende game, en daarbij het uiterlijk flink oppoetst, dan zeg ik van ok! Maar wat Nintendo nu doet, is uitmelken.. Dat mensen er plezier van hebben, sure het zijn best toffe games, maar ga het niet als argument gebruiken dat Nintendo een wreed relaxte line-up heeft voor de NGC, want dit reken ik daar niet toe.

Ook dat vind ik uitmelken.. En daarbij komt bij dat ik het nog bagger games vind ook.. Gameplay van lik me vestje, eerder een interactieve film :{

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    lekker boeiend gast!
    en we weten wel dat je een GC fanboy bent maar wat doe je op een Xbox Forum dan? :confused: 8)

11. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Persoonlijk vond ik dat MS een hele goede personferentie had. Veel games, de EA deal eindelijk rond en een optimistische blik op de toekomst (vooral online)
    Overigens, klik hier voor een interesante analyse over de persconferenties door Gamespy: http://www.gamespy.com/articles/513/513912p1.html

Okee, misschien had MS niet een 'impact aankondiging' maar ja, da's dan jammer........
    En je moet niet vergeten dat wat Sony en Nintendo hebben laten zien vooral veel met de handheld-industrie te maken heeft.

12. Spawn

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben geen GC fanboy. Ik vind Nintendo gewoon een erg goed bedrijf, dat gamen serieus neemt en er alles aan doet om t zo leuk en verfrissend mogelijk te houden. Ik heb ook een xbox en daar speel ik ook vaak mee. (ik zit hier niet voor niets). Van halo bijv heb ik ook erg genoten, xbox live is tof, maar verder zijn er momenteel niet heel erg (veel) coole spellen. Ik wacht met smart op halo 2 uiteraard.

Dat is dus uitmelken.. Ik heb het over Gameplay (het element waar het om draait in een game..) dat je een paar keer een vervolg uitbrengt op een goedverkopende game, en daarbij het uiterlijk flink oppoetst, dan zeg ik van ok! Maar wat Nintendo nu doet, is uitmelken.. Dat mensen er plezier van hebben, sure het zijn best toffe games, maar ga het niet als argument gebruiken dat Nintendo een wreed relaxte line-up heeft voor de NGC, want dit reken ik daar niet toe.p

Tjsa, dan kan je halo 2 ook uitmelken noemen. Zelda heeft per deel bijv zoveel nieuwe elementen en t voegt zoveel aan het verhaal en aan de reeks toe, dat je t moeilijk uitmelken kan noemen. Dan heet het 'opvolgen' (bij halo ook trouwens). Pas bij Fifa,Tombraider of Pokémon ofzo is het écht uitmelken.

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    _O_ mwhahha "Gameplay van lik me vestje" en ja je heb gelijk ik vind die FF reeks ook niet veel voorstellen de Film(s) zijn beter!

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    spawn, zeur niet nintendo heeft niet patent gezet op een controller die trilt. En een controller is VAN nintendo maar nintendo heeft het ls eerst gebruik. En ik dacht Nog steeds dat Atari de eerste 'console' was. Laat nintendo maar eerst hun online gebeuren regelen dan pas tellen ze mee. Microsoft rouleer punt. We hebben xtoy, we hebben online gamen, we hebben communicators, kortom wij (daarme bedoel ik microsoft) zijn de toekomst van gamen. Het enige wat Nintendo heeft is de zelda reeks, gotta giv'em them som credit.

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik geef toe, dat Nintendo vriend & vijand verbaasd heeft met hun games deze E3. Ik ben bang dat ze alleen qua verkopen er niet mee opschieten. Het zijn namelijk allemaal typische Nintendo games, en de meeste liefhebbers van het genre hebben de Cube allang in huis.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

17. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NINTENDO conferentie : imho ,weeral de zoveelste mario ,starfox en zelda crap. + de ds is niet vergeleken met de psp... als je de specs (en screens) vergelijkt van de 2 machientjes... Design is ook veel vetter van de psp ,en de mogenlijk om MPEG4 enz te zien is tog prachtig.

MICROSOFT conferentie : Mjah ,Halo 2 was vet, froza kan ook vet gaan worden ,EA op live is gewoon tof, en die xtoy is gewoon geript van sony. Al bij al een goede conferentie , _O_ HALO2 _O_

SONY conferentie : super :) die psp wordt zoon dikke shit :). Aantal koele games etc. de beste conferentie vond ik.

18. Spawn

Leuk Bevonden:
    1

Nee, maar ze hebben het wel uitgevonden. Als ze er een patent op hadden gezet had jij nu niet zo'n fijne rumble in je controller.

enne, dat kan ik ook zeggen hoor :):
    [napraatmode]
    Wij hebben de GBA, wij hebben de DS, wij hebben connectivity, wij hebben metroid, zelda en mario (daarmee bedoel ik Nintendo). Kortom, wij zijn the alpha and the omega van de gaming.
    [/napraatmode]

en btw. Nintendo telt al veel langer veel harder mee (in de gameswereld) dan microsoft. Laat microsoft (zelf, dus niet peter molyneux ofzo :p) maar eens met een origineel leuk franchise komen, dáár zou ik van opkijken.

Kijk, zo kan ik ook gaan praten.

19. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik. Ze komen iedere keer weer met een nieuwe variant op mario of een vervolg op een van de al bestaande spellen van ze. Daar wordt ik schijtziek van. Ze zijn innovatief genoeg om met nieuwe games te komen. Zoals ze vroeger deden. Alleen doen ze dat de laatste tijd niet meer. Ik wil een nieuw character of een coole totaal nieuwe game. Niet de zoveelste mario of zelda. |:-

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verbaasd met hun games? De enige game waar ieder nog een beetje belang bij heeft is Zelda... en die zagen we 3 jaar geleden al aankomen heh. Of wou je zeggen dat je nog niet wist dat er een vervolg op kwam? :{

Deel Deze Pagina