ik ben geen GC fanboy. Ik vind Nintendo gewoon een erg goed bedrijf, dat gamen serieus neemt en er alles aan doet om t zo leuk en verfrissend mogelijk te houden. Ik heb ook een xbox en daar speel ik ook vaak mee. (ik zit hier niet voor niets). Van halo bijv heb ik ook erg genoten, xbox live is tof, maar verder zijn er momenteel niet heel erg (veel) coole spellen. Ik wacht met smart op halo 2 uiteraard.
Dat is dus uitmelken.. Ik heb het over Gameplay (het element waar het om draait in een game..) dat je een paar keer een vervolg uitbrengt op een goedverkopende game, en daarbij het uiterlijk flink oppoetst, dan zeg ik van ok! Maar wat Nintendo nu doet, is uitmelken.. Dat mensen er plezier van hebben, sure het zijn best toffe games, maar ga het niet als argument gebruiken dat Nintendo een wreed relaxte line-up heeft voor de NGC, want dit reken ik daar niet toe.p
Tjsa, dan kan je halo 2 ook uitmelken noemen. Zelda heeft per deel bijv zoveel nieuwe elementen en t voegt zoveel aan het verhaal en aan de reeks toe, dat je t moeilijk uitmelken kan noemen. Dan heet het 'opvolgen' (bij halo ook trouwens). Pas bij Fifa,Tombraider of Pokémon ofzo is het écht uitmelken.
Laatst bewerkt: 12 mei 2004