1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De E3 was een ramp voor MS!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spawn, 12 mei 2004.

  1. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Het gaat om de show zelf, niet de persconferentie .... en sinds wanneer is Nintendo goed op een E3? De laatste jaren waren ze erg zwak, alleen omdat ze nu met een nieuwe Zelda komen betekent niet dat ze opeens MS hebben verslagen kom op zeg ...
     
  2. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Nintendo mikt op alle leeftijden gamers. En wat maakt het uit, van welke leeftijd moet je zijn om een zelda of mario game leuk te vinden? ze zijn te moeilijk voor kleine kinderen, dat staat vast. Ik ken genoeg mensen ouder dan 16 (waaronder ik zelf) die graag Nintendo games spelen. Voor de jongeren speciaal is er bijv pokemon etc en voor de mensen die zich 'volwassen' voelen Resident evil. Nintendo mikt op alle leeftijden. Als je de perspresentatie had gevolgd zag je dat duidelijk. Mensen die nintendo nog steeds kiddy noemen zijn vooral de onwetenden, die een doosje zien van mario en er teveel kleur op vinden zitten en het ook nog eens iritant vinden dat mario smiled (meestal zelf mensen die nooit smilen *) ).

    enne de cube heeft naast Zelda mario en metroid genoeg topgames zowel exclusief als niet exclusief op de gamecube (bijv Fzero GX, pikmin, resident evil serie en in de toekomst: Geist, Metroid Prime 2, Starfox Armada, Skies of Arcadia 2, Tales of Symphonia, Baten Kaitos, Resident Evil 4).

    Voor de xbox heb ik anders ook nog niet echt veel toppers gezien behalve dan Kotor en Halo (hoewel die niet eens exclusief zijn op de xbox). In de toekomst zijn halo 2 en fable misschien wel wat (hoewel die ook allebei op de pc uitkomen)
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Gamespy heeft de conferenties cijfers gegeven, beste vonden ze Microsoft, dan Nintendo en als laatste Sony. Het zat allemaal wel dicht bij elkaar, B+, B en B-.
     
  4. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Gast, ik speelde Zelda toen ik nog 10 was ... zo moeilijk vond ik et niet ...
    Mario toen ik 5 was ... pff yeah zo moeilijk zeg ..

    Jah, alleen jammer dat Nintendo met geld moest smijten om RE op de Cube te krijgen ...

    Noem minstens 5 topgames die niet exclusief zijn op de Cube, vergeet niet dat Nintendo nog steeds superslechte 3rd party support heeft .. en die games die je hiervoven opnoemt noem ik niet echt toppers, op een paar na.

    Halo
    Top Spin
    Ninja Gaiden
    Project Gotham 1 & 2
    DOA3
    KotoR
    Midtown Madness 3
    Unreal Championship

    Dit zijn zeker geen toppers?
     
  5. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    DUDE als Nintendo wel op alles dat ze hebben bedacht patent hadden aangevraagd was er nu geen xbox hoor...


    Weer zo'n n00b die leest in specs, dat is het probleem playstation gamers die lezen in specs en verkoopcijfers iedereen koopt het dus ik ook.

    Net als al die ea bagger 8) Ook een feest dat hun L!ve eindelijk ondersteunen hoor :confused:
     
  6. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Die PSP ziet er niet uit!!
     
  7. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Op halo, kotor, Project Gotham 1 en ninja gaiden na niet nee (daarom heb ik ook een xbox, en voor in de toekomst natuurlijk fable, sudeki en halo 2), (maar dat vind jij ook van sommige cube spellen, ieder zijn eigen smaak). Zijn verder wel leuke spellen maar geen toppers (geen toppers om een xbox voor te kopen)
     
  8. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, Mario (Sunshine die gigantisch geflopt is na die hype), Zelda (cell shaded) verkochten ook slecht en zijn ook niet bepaald toppers om een Cube voor te halen ...
    De enige waar ik misschien nog een Cube voor zou willen kopen is Metal Gear Solid: Twin Snakes ...
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Spwan quote= DUDE als Nintendo wel op alles dat ze hebben bedacht patent hadden aangevraagd was er nu geen xbox hoor...

    Nope, dan zaten we allemaal achter onze pc online te gamen met microsofgames, dan hadden we ook al een monopolie op de games. Dus als nintendo er niet was zaten we allemaal achter onze pc te gamen. dus zeur niet. Dus alleen ford auto's zijn goed, die waren echter ook eerder verzonnen. Mercedes is nu wel wel wat beter dan Ford en microsoft was er eerder dan nintendo met hun zielige kaartspelltjes. dus als er geen ford was hadden we geen auto's?? dacht het niet, het is niet de vraag, komt het? de vraag is, wanneer komt het? Wij zijn jullie aan het beaten in jullie eigen spelletje en dat voelt hard aan. It's a fact

    en zelda windwaker is best een slecht spel te te te snel uitgespeeld, net dat je dacht dat je in hyrule kon spelen heb je het uitgespeeld. Het spel hebben ze langer kunnen laten spelen door er veel water in te zetten anders was het binnen een week uit tespelen
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja en als Sega d'r niet was hadden we nooit een spelcomputer gehad want Sega was nog voor Nintendo het hete alleen toen anders ik zoek het wel een keer op maar heb ik nu ff geen zin in...het maakte in die tijd Arcade machines en die waren dus ff wat eerder dan welke console dan ook,als je dit niet geloofd zal ik morgen ff de feiten d'r bij pakken want d'r word altijd wel zo mooi geroepen van dat Nintendo als eerste bestond in computer speletjes maar Atari was ze zelfs al voor! ;)

    en hier ben ik wet wel met je eens! ;)
     
  11. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1

    Sunshine was anders een erg vermakelijk spel met zeer lange replayability (heb m 3x uitgespeelt ofzo). Zelda: Wind waker was idd (voor zelda) een redelijke titel, maar Metroid prime was echt een van de beste games van de afgelopen jaren. Briljant gewoon. al die 10en waren ckers terecht. De game staat ook nog op #2 beste game scores ooit (op 1 staat zelda:eek:carina of time). (alhoewel sommige mensen niet 'in metroid konden komen (niet door t begin heenbijten zegmaar, en daardoor de heerlijke vulling hebben gemist))

    bovendien zijn geen van deze games geflopt. Zelda en Mario verkochten zelfs meer dan halo 1
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De PU is erg leuk, maar afentoe geven ze te hoge punten voor flut spellen, ze geven al snel een 9 en hoger, denk dat ze anders geen sponsergeld meer krijgen zo zot dat inelkaar. Dus hoge score's bij welk games blad dan ook is lame. gewoon een marketings truc en jij trapt erin
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben zo enthousiast om de PSP omdat hij er gewoon heel vet uitziet, en omdat vele goede ontwikkelaars de PSP ondersteunen, en als ik kijk naar de games die de PSP krijgt, in combinatie met übergraphics.. :9
    De PSP gaat de DS er gewoon uitconcurreren, en dat is niet alleen omdat playstation zo bekent is bij 'het volk' (velen kennen de psp niet eens), maar omdat hij gewoon echt kwalitatief de beste is (imo).
    Ben ik massa?
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  14. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    al die mensen bij elkaar zijn waarvan die cijfers worden opgeteld zijn allemaal professionele journalisten en professionals in de gameindustry. Die weten dus echt wel waarover ze t hebben.

    @dodgie: wel redelijk ja, maar t feit dat jij games noemt :)
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee die journalisten willen betaalt krijgen, en ze zijn niet proffesionals anders gaven ze niet zo'n belachelijk hoge punten, duh.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik mis bij de gamecube on-line play ... tevens ben ik niet onder de indruk van de nintendo .. Ik denk dat ze een aardige dobber kregen met de PSP (ahoewel de PSP de oudere gamers probeert over te halen) ... Nintendo richt zich meer op de jonge beginnende spelers....

    NB de E3 is nu pas echt begonnen ... de pers conferenties is maar het puntje van de ijsberg ...
     
  17. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de launch van de supernintendo bijvoorbeeld introduceerde nintendo de schauderknoppen, nou kan geen console zonder.

    Het gaat niet zozeer om het console zijn maar, tot de release van de n64 had de ps1 alleen maar 2d games en wat magere 3d spelletjes met uizondering van tekken en ridgeracer. Met de release van de n64 is er echter een hoop veranderd.

    Sony vondt het nodig ineens een nieuwe controller uittebrengen met 2 joysticks. Waarna nintendo wederom met een vernieuwing kwam de rumble pack, en ojee daar was de dual shock. En ook de mario klonen schoten als rijzende paddo's uit de grond, games als Spyro, croc en crash.

    Maarja lekker boeiend, tis maar goed dat we dr allemaal van kunnen genieten maar het is zo jammer dat iedere herzenloze (niet op iemand gericht meer de massa) dat sony het gamen heeft uitgevonden.

    En nog eventjes wat tussendoor, ik ben benieud hoe duurzaam de psp is. Ik heb een keer de gba sp van mijn broertje van de trap laten stuiteren, zat 1 krasje op en dat was het. Ik ben bang dat je dat met een psp niet moet doen i.v.m. de umd. Maja komt misschien wel omdat ik stront aan me vingers heb maar ik heb al 3 discmans versleten in 4 jaar door ze te laten tippen.
     
  18. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Enne wat dacht je hiermee te bereiken met deze post? leuk verhaaltje over een alternatieve toekomst (ookwel dimensie genoemd). What's your point?

    Met dat nintendo al die dingen die gamen leuk maken had uitgevonden doelde ik op dat nintendo helemaal niet zo 'oncreatief en oninnovatief' is sommigen van jullie zeggen. Het was dus een argument tegen die stelling. wat dit van jou is weet ik niet :p


    enne @ rikkel's vorige post: Ik ga toch ook niet zeggen dat Halo die hoge cijfers heeft gekregen omdat ze omgekocht zijn door microsoft. Halo is gewoon een erg goed spel, dat vind iedereen. Zo ook Metroid. Ik denk btw eerder dat microsoft een blad ofzo omkoopt als die hogere cijfers geeft dan nintendo, maargoed. Jouw stelling slaat dus helemaal nergens op
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  19. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0

    euh qua games ook hoor... Ik speel gewoon liever games die je op een ps2 / xbox speelt ,ik ben niet zo voor nintendo games. En als je dan de screens vergelijkt van metroid op de DS met de filmpjes van allerlei games op de psp ,mjah ,dan is mijn keuze rap gemaakt.
     
  20. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Spawn

    ¬_¬

    Ze zijn oncreatief in t maken v nieuwe game "series' ,niet oncreatief in t maken v extra perhipherals en handhelds..

    Al voordat iets in prijs omlaag gaat hebben ze alweer een nieuwe versie met exclusieve attributen die je weer alleen met die versie kan gebruiken/krijgen.. :D
     

Deel Deze Pagina