1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De E3 was een ramp voor MS!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spawn, 12 mei 2004.

1. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zijn oncreatief in t maken v nieuwe game "series'

"Hahah wat een grap". recentelijk hebben ze nog Pikmin uitgebracht (en binnenkort Geist). Heerlijk origineel en creatief. Nintendo is heer en meester in het creeeren en maken van franchises. Ik weet zeker dat ze er nog wat in t verschiet hebben.

Welke franchises heeft microsoft dan?? Blinx hahahah :D

2. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Je kijkt dus alleen naar graphics en niet naar gameplay. Zulke graphics zie ik liever op een breedbeeld. Maar een touchscreen lijkt me daarintegen niet zo fijn op een breedbeeld...

Toevallig is Nintendo wel een van de grootste bedrijven met een hoop eigen characters/franchise.

Donkey Kong.
    Mario.
    Luigi.
    Yoshi.
    Kid icarus.
    Kirby
    Pokenon.
    Animal crossing.
    Doshin the gaint.
    Pikmin

En nog een hele zooi echt te veel om optenoemen en dan heb ik de slappere aftreksels niet genoemd zoals alle characters rondom mario die iedereen wel kent. Toad, Bowser etc etc etc.

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    @spawn, wat ik met die post probeer duidelijk te maken is dat we Nintendi helemaal niet nodig hadden. leuk dat hun als 'eerste' waren, dus niet atari was eerst. Nintendo is een meeloper net als xbox alleen doet xbox het beter dan nintendo.

"Met de launch van de supernintendo bijvoorbeeld introduceerde nintendo de schauderknoppen, nou kan geen console zonder."

Zelfde concept wat ik gebruikte, de kwestie is tijd, het zou heus wel worden uitgevonden. Game makers zijn niet dom.

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  4. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Over de Nintendo DS: M'n oma's makeup doos ziet er beter uit :+

En over zelda: ik heb het niet over de moeilijkheidsgraad, maar over de look van de game zelf. Zeker de laatste game was kiddy. Dit wil niet zeggen dat ik Zelda een kut serie vind. Ik vind Zelda zelf ook super dope, maar om dan de hele tijd van dat fanboy gedoe te doen... En als je aan mensen vraagt welke game ze zeker willen gaan spelen komend jaar, dan wint zelda niet van halo 2. :cool:

Over dit punt, kun je niet gaan discusieren. Microsoft's doelgroep is ouder dan die van Nintendo. Nintendo is voor alle leeftijden (met hier en daar een uitzondering), terwijl microsoft meer richt op tieners en oudere mensen (met ook hier en daar een uitzondering)...
    Bovendien is Nintendo de uitmelk koning. Ieder consept dat gehyped is/wordt weten ze wel uit te melken. ;)

Dus ga maar weer lekker pikmin spelen op je gamecube spelen...

P.S. Wat doe jij op een Xbox forum :confused:

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    kan ik ergens foto's krijgen van de ds heb er over gelezen in de PU maar heb nooit foto;s gezien. iemand een link

6. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    damn, zelda is gewoon bagger echt waar. En ds is ook al niks. En de zelda serie is al 15 jaar oud ofzo. kom op nintendo verzin eens iets nieuws ipv oude koeien uit de sloot halen. nintendo is echt niet zo goed als sommige mensen denken.

1 persoon vindt dit leuk.
  7. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral je argumenten spreeken me aan. Thumbs up _O_

8. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Lol je hoeft me niet te attenderen hoe groot Nintendo is en hun characters

Ik doel op series voor de Gamecube..

mario,luigi yoshi,kirby? 8)

Ik bedoel meer als de diversiteit van bv Sega

heel veel soorten genres en nog steengoede games ook..

VF,Shenmue, Otogi,Skies of arcadia,Sega GT,Sonic,Headhunter,Panzer Dragoon,Shining Force, Jet set Radio

En het hoeft niet eens persé over hun mascotte te gaan

Nintendo kan met nieuwe series / games komen maar ze doen nix...geven je weer een Zelda..alsof je ooit d8 dat WW de laatste zou zijn.. :p
    En nu zijn ze ook nog "de man" omdat je eindelijk weer als volwassen Link kan spelen terwijl iedereen daar al om vroeg na OOT.

Ps Blinx? Microsoft is rookie in console business maar zelfs met hun services en exclusieve series laten ze Nintendo wel ff zien hoe t moet.Kijk hoeveel topgames er console exclusief op E3 en daarvoor zijn aangekondigt en dan kom jij met Blinx aan?

9. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je idd volkomen gelijk in. Maar komt wel bij dat ze bij nintendo niet van die realistische games willen maken. Ik neem maar een recent voorbeeld Pikmin welke gek verzint zoiets?!?

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Zelda is niet echt origineel altijd de zelfde items, dungeons die het zelfde zijn, qua inzicht. Altijd een oog wat je moet raken met een pijl, het enige wat verandert is het uiterlijk het innerlijk blijft het zelfde. Maar met halo veranderen ze ook het innerlijk veel meer opties nog meer guns nog meer voertuigen, interactiefve speel velden het is vernieuwend en dat doet nintendo nooit.

11. TheGreatMo

Leuk Bevonden:
    0
    al redelijk uitgemolken dus... ;)

12. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    jah duh het is nintendo. (mario 30 delen....)

13. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha dat is echt bullshit |:-

In halo 2 moet je ook weer aliens doodschieten :+
    In halo rij je ook weer in een warthog :+
    In halo speel je ook weer met masterchief :+
    In halo etc etc.

Ik ben benieuwd hoe de Halo er over 10 jaar uitziet misschieen een master chief in en ballet pakje dat zo wel orgineel zijn 8)

ps: leuk zeg die ontzettend slimme opmerkingen maken O-)

14. TheGreatMo

Leuk Bevonden:
    0
    owja, was mario weer vergeten |:-

15. Spawn

Leuk Bevonden:
    1
    Maar met halo veranderen ze ook het innerlijk veel meer opties nog meer guns nog meer voertuigen, interactiefve speel velden het is vernieuwend en dat doet nintendo nooit

haha lol. Noem jij nog meer guns,voertuigen en opties vernieuwend? Dat is nou juist t tegenovergestelde -_-.

en dat doet nintendo nooit? omg man, kijk eens uit je doppen. Wat heb je nou zojuist gezien op de E3. De DS zo vernieuwend als maar kan, en veel games erop zeker (en natuurlijk de vernieuwende huidige titels zoals Animal Crossing, Doshin the gaint en pikmin).

Jongen, rikkel. Ga met je action man spelen want je weet echt niet waar je over praat.

ik vind ook dat games niet te realistisch moeten worden (in de zin van het woord dan, en dan noem ik bijv RE 4 en doom 3( dat realisme met gravity etc is natuurlijk wel cool) totaal niet realistisch vanwege alle monsters enzo). Een game speel je toch om iets te beleven wat je in het echt niet kan. Daarom vind ik sportspellen ook geen zak aan. Kan je beter in het echt doen. is nog leuker en gezonder ook :)

Edit: Mario sunshine was btw de eerste echte mario titel sinds mario 64, dus zoveel 'echte' mario titels maken ze niet. Al die delen Mario Golf, Tennis en Party vind ik ook pure melkerij, ze zijn wel leuk, dat wel, maar zeker Mario party is pure melkertij, 6e deel al :eek:.

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    "Jongen, rikkel. Ga met je action man spelen want je weet echt niet waar je over praat."

oke, mag je me eerst gaan uitleggen wat je daarmee bedoelt :{ Slaat op niks. Alleen omdat Zelda niet vernieuwend is kom ji met een argument 'ga spelen'. Echt stoer ben jij, met je koppig gedrag dat Ninendo een soort godvader is dat is nog steeds atari, Nintendo is net zo'n volgelingtje als _O_ microsoft _O_ . Spawn moet niet bull shiten en de feiten gaan bekijken en niet zwak er om heen lullen. Zelda is niet vernieuwend Halo wel. :eek: newsflash :eek: halo 1 en 2 zijn verchillend, oke de basis dingen zijn het zelfde, aliens schieten. maar bij zelda is alles het zelfe behalve de omgeving punt. En ga niet zeggen 'Ga met je action man spelen' want dat blijkt dat je uitgeluld bent en geen volwassen disccusie kan beginnen.

Deze post van mij is erg extremistisch, maar spawn diste mij, en dat is zwak. Als je nou wat vriendlijker was, dan zou ik niet zo fell hebben gereageerdt, :+ kluns :+ wat je bent. ik speel niet met action man ik speel met spiderman en andere die hard marvel comicaction figures, action man is voor jonge homo's

17. Spawn

Leuk Bevonden:
    1
    Spawn moet niet bull shiten en de feiten gaan bekijken en niet zwak er om heen lullen.

Dat doe ik nou juist (feiten bekijken dan). zwak eromheen lullen doe ik niet, want ik geef tenminste argumenten. Ik moet toegeven, ik sta wel meer aan de kant van nintendo, maar ik heb ook een xbox.
    Jij hebt vast geen gamecube, owel?

Nintendo was de eerste ooit met de Game and Watch :+ . Daarna kwam de hele mikmak met atari enzo aan de gang. Met de action man spelen bedoelde ik mee dat jij wel heel vage argumentatie hebt bij je Zelda-halo2 praatje. Dat je meer opties, meer voertuigen en wapens wél vernieuwend vind. The windwaker met nieuwe

1 persoon vindt dit leuk.
  18. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Maar men dwaalt af :)

Het nintendo nieuws vliegt me om de oren... En microsoft komt ook op gang, ik denk dat we over 2 dagen een echte conclusie kunnen trekken, als ze idd. "het beste" het laatst bewaren. Maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk, alles al 1 dag voor de E3 voorbij zien komen, maar microsoft lijkt het wat rustiger aan te doen.
    Verder hoor ik nog maar heeel weinig over pc-games... of volg ik het gewoon niet goed?

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo en Zelda zijn beide vernieuwende spellen(iig series)

Halo _O_ in het shooter-genre(vooral voor de consoles) bewijs dat er een hele goede shooter op alle fronten mogelijk was op de consoles

Zelda _O_ in het Adventure Genre, zoveel vrijheid en zo'n goed en aangrijpend spel hadden ze in de tijd van Zelda op de NES bijna niet, het heeft nog steeds (bijna) alle kwaliteit behouden van de voorgaande delen(ook al vond ik TWW wel wat tegenvallen)

Mario adventure games zijn vaak ook vernieuwend, ik vond Super Mario 64 niet veel aan, maar het was voor die tijd wel een baanbrekende game, maar Sunshine vond ik ook erg teleurstellend. En wat dacht je van Paper Mario (2), een van de weinige Cube games waar ik echt naar uitkijk. Mario Party, Mario Tennis, Mario Golf, Mario Taekwondo, Mario onderwaterhockey |:- etc. etc. zijn wel echt franchises met uitmelken, maar dat ik Pokemon ook, terwijl ik Pokemon Rood nog steeds een van de beste, vernieuwendste en origineelste spellen ooit vind.

Conclusie: eeehmn...ik zou het niet weten wat de conclusie is, ik weet al nauwelijks meer wat ik nou heb getypt, na ja, dat mogen jullie zelf invullen

Maar we zien alles wel over 3 dagen als de E3 al een dag voorbij is en al het nieuws bekend is en op inet staat O-)

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Spawn were cool again. En ja ik heb een gamecube:p Had je niet verwacht:p We moeten gewoon wachten op stoere afleveringen van gamekings waarin ze toffe shit laten zien. De gasten van Gamekings zijn onegeveer de zelfde als PU (in de PU zijn er een paar extra gasten) maar afenoe geven ze wel verdomd hoge punten terwijl dat noe nodig is(Y)

Deel Deze Pagina