1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De E3 was een ramp voor MS!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spawn, 12 mei 2004.

1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dit is een n00bfight van de eerste rang, smaken verschillen nou eenmaal en daar kan je uren over blijven bekvechten. Deze gesprekken heeft een waarde alsof jullie zitten te vechten om welke kleur mooier is "Niettus rood is vééél mooier als blauw!!"
    Zelda en Halo 2 worden bijde topgames, Voila. Moet er nou echt een beter worden als de ander, maakt het nou echt uit dat iedere gamer een andere voorkeur en behoeften van games heeft, dat blijft toch altijd zo en dat verander je niet. Ik heb zelda gespeelt op de Gamecube, maar ik blijf het niet spelen, iets wat ik wel met Halo heb.

Ik vind dat Xbox met hun console tot nu toe wel het meest boeiende voor mij heeft laten zien, ik heb meerdere consoles en ik ben geen fanboy, maar hun info en manier van doen spreekt mij wel aan.

Dat Nintendo een beetje aan het uitmelken is, tsjah waarom ook niet. Als het goede spellen worden vind ik het geen probleem. Bij de Xbox is het "uitmelk" gehalte gewoon een stuk lager omdat dit nog maar hun eerste console is en nog niet zo lang meedraaien. Geloof me dat die later ook gewoon flink aan het uitmelken zijn met goedlopende games.

Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ps2 online gratis?? en die stomme modem kit die je moet kopen dan? En dan zijn er ook nog eens geen of misschien 1 interresante spellen. Kom op zeg, dat je dit al durft te vergelijken met xbox live.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nee, het is eigenlijk alleen te vergelijken dat ze er allebij voor zorgen dat je online kan met je console. Bij Live krijg je gewoon service, updates, daar betaal je dan ook gewoon voor. Iets wat mijn geld wel waard is.
    Ik hoop stiekem ook nog dan Microsoft met een andere betaalwijze komt voor Live waar je geen CC nodig voor heb. O-)

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ff iets anders, het is toch 9 uur tijdverschil?
    Dus als het hier 20:00 uur is ... hoe laat is het daar dan in L.A ?

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Negen uur verschil idd, als het hier 20.00 is het daar 11.00 uur 's morgens.

6. HolyKnight

HolyKnight Crazy Chemist

Leuk Bevonden:
    0
    Sodeju!!! Ben de te lui om zelf ff terug te rekenen |:-

7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt Xiroke ...

Nee Holyknight, ik was er niet zeker van of het 9 uur of 6 uur was ...
    Of 9 uur terug of naar voren rekenen .... so ...

8. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is het morgen de laatstse dag?

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo het misschien niet kunnen dat ik de PS2 en de Gamecube leuker vind dan de xbox? En ik heet wouter xbox, omdat toen ik me registreerde nog wel vaak op de xbox speelde.

A link to the past op de SNES is geen 3d game, maar eigenlijk een soort 2d game.
    Ocarina of Time op de N64 is een volledige 3d game. Daar heb je de eerste vernieuwende gameplay. In Ocarina of Time kon je dingen doen zoals paardrijden, met de ocarina warpen, compleet vernieuwd 3d battlesystem, link die als in het begin als een kleuteris en daarna volwassen word wat ook weer nieuwe mogelijkheden met zich mee brengt, het worden van dag en nacht (voor het eerst in een zelda game), het kunnen veranderen van het tijdstip, het kunnen veranderen van het weer en natuurlijk een soundtrack opgenomen in een toen hoge kwaliteit, wel allemaal hetzelfde soort wapens (wel andere wapens, maar in dezelfde genre's) Al deze dingen zaten niet in A link to the past of in andere Zelda's. Dus dan kan je wel stellen dat Ocarina of Time dus wel vernieuwende gameplay bood in de Zelda reeks. The Wind Waker is eigenlijk gewoon gebaseerd op de engine van Ocarina of Time en op een paar kleine dingen na, is the Wind Waker eigenlijk gewoon een soort vervolg op Ocarina of Time, qua gameplay dan.

Het gebruik van het PS2 netwerk is gratis. Het PS2 modem kost 35 euro, en het xboxlive starterkit kost 60 euro geloof ik, dan heb je wel meteen een abonnement van 12 maanden, maar bij Sony ben je in principe (dingen zoals kabels, modems en routers bij beide niet meegerekend) voor een eenmalige 35 euro klaar om gebruik te maken van het netwerk.

Nee, idd. Ik zie gamen ook meer als een hobby in plaats van iets serieus. Dat soort dingen als de competities vind ik niks aan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen dat heel leuk vinden. Vooral als je een vaste gezellige groep hebt. Heeft er ook wel mee te maken dat ik niet zoveel waarde hecht aan online gaming. Ik speel eigenlijk alleen online met de pc en dan vooral BF Vietnam en UT2004. Ik speel persoonlijk liever zoiets als Far Cry, een Final Fantasy, een Zelda of Half Life 2 als single player game.

Btw, ik kan me niet herinneren dat ik dit heb gepost hier :confused:

Ben ik met je eens. Zolang het maar een goede franchise is, en het niveau minimaal gelijk is aan de vorige in de reeks met wat nieuwe toevoegingen vind ik het niet erg.
    Bij Microsoft valt het idd minder op omdat de xbox hun eerste console is. Maar ik vind toch wel dat je het al begint te zien. Amped 1, Amped 2, Amped 3 is komt er inmiddels aan. Elk jaar een nieuwe NBA, NFL game met weinig veranderingen behalve de teams. Dat is niet erg, zolang het maar een goede game is. Dan maakt het mij geen reet uit als ik straks project gotham racing 27 speel. Project Gotham Racing 1 en 2 wat ik trouwens allebei hele goede spellen vind.
    Ik heb absoluut geen hekel aan de xbox ofzo. Alleen vind ik voor mij persoonlijk het spellenaanbod erg tegenvallen, en ik vind dat ze zich teveel met xboxlive bezighouden, terwijl ze dat geld heel nuttig zouden kunnen besteden om een goede game te maken of te kopen. Als ik echt een hekel aan de xbox zou hebben dan had ik hem al lang verkocht, maar ik heb hem nog steeds. Dat komt mede omdat ik heel erg uitkijk naar games als Sudeki en Fable en hopelijk project gotham racing 3 (ik vind pgr 2 zelfs beter dan gt:cool:. En ik moet toegeven dat ik ninja gaiden na hem wat langer te hebben gespeeld eigenlijk wel een toffe game vind en beslist een keer ga aanschaffen.
    En misschien vind ik Halo 2 wel de shit als ik hem zelf speel? Ik heb inmiddels vandaag aardig wat filmpjes van Halo 2 gezien (ik heb eigenlijk nog nooit de moeite genomen om deze te bekijken) en ik moet toegeven dat ik toch best onder de indruk ben. Vooral grafisch. Misschien dat ik nu weer eens op mijn xbox ga spelen, aangezien er op de cube en de ps2 in de zomermaanden niet zoveel bijzonders uitkomt. Die komen pas weer op gang in september.

Nou weer ontopic, ik vond de persconferentie van microsoft gewoon tegenvallen, ten eerste omdat ik toch echt had verwacht dat ze de xbox 2 zouden aankondigen. En aangezien deze volgens de laatste geruchten in alle opzichten vele malen beter schijnt te zijn dan PS3, keek ik er toch wel een beetje naar uit.
    Ten tweede waarom ik de microsoft presentatie tegen vond vallen, is omdat ik vind dat ze vergeleken met sony en nintendo niet heel erg veel nieuws hebben.
    Wat tot nu toe de grootste teleurstelling van deze E3 voor mij is, is toch dat er nog niks over de nieuwe videokaarten van ATI en Nvidia is aangekondigd. Op de E3 zouden beide hun nieuwe grafische chip volop promoten en zelf de serie uitbreiden had ik ergen gelezen.

Ja, morgen is de laatste dag. En tot nu toe valt het mij qua grote verassingen een beetje tegen (de nieuwe zelda uitgezonderd)

Ik vind trouwens dat er vandaag niet zo gek veel nieuws is. De beurs is natuurlijk ook pas net open, maar ik had oa toch wel al wat speel ervaringen van mensen van de Nintendo DS verwacht van gisteren.

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Dit was volges mij de saaiste E3 ooit .... (als straks niet alle developers met iets groots komen)

11. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Jah wat een KUT E3 is dit!! :mad:

Er komt na de E3 toch ook altijd een of andere X03 of zo iets???

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, er is zat moois te zien. Alleen zijn er niet echt de grote verassingen waar we op gehoopt hadden. Bv. Het supergrote geheime project van Sega, waarvan iedereen denkt dat het een nieuwe console of handheld zou zijn, wat achteraf dus the Matrix Online blijkt te zijn :'-(

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    De E3 heeft nog een dag, sommige denken dat ze het grootste voor het laatste bewaren, dus wie weet.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Laten we het hopen! PS3 of Gamecube 2 (inmiddels heet ie revolution) of Xbox 2? Zou wel leuk zijn :cool:

Check dit trouwens, een live webcam bij Bungie:
    HTML:
    http://www.bungie.net/Inside/Page.aspx?section=WebCams&subsection=Main&page=1
    Momenteel niet echt live.

15. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat zou niet leuk zijn ik wil gewoon een vette Game zien!!!8)

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Die webcams zijn nooit 'echt' Live als in bewegende beelden (voor het geval dat je dat bedoelde), hij update gewoon om de paar minuten. Nog steeds leuk om te zien. :)

Bewegende beelden zouden teveel zijn voor de Bungie.net server.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm niet helmaal hoor custom content is uniek voor een console selfs voor een pc game ... Ik heb al gezegd dat MS niet de beste presentatie heeft ... maar Nintendo en Sony hebben alleen gescored vanwege hun handheld ... denk die weg en dan zou ik zeggen dat Microsoft gewonnen heeft ... want Zelda mag leuk zijn (ook eerder aangekondigd), maar Halo 2 zag er indrukwekkender uit.

ieder zijn console ...

NB jullie weten toch hopelijk wel dat het ruim 12 uur vroeger is in amerika ... dus dat de 2de dag net begonnen is ... dus dat er nog veel nieuws gaat komen ... E3 is pas net begonnen!

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het heel simpel.

Alle toppers voor de Xbox zijn al lang en breed aangekondigd, en nu druppelt er bij Nintendo ook eens wat binnen. De Xbox lag voor de E3 met titels als Sudeki, Fable, Halo 2, Jade Empire, B.C. en nog een hele hoop een straatlengte voor op Nintendo. De reden dat die titels (op Halo 2 na) niet echt meteen gehyped werden was gewoon omdat ze onbekend waren. Geloof me, als Fable een regelrechte hit wordt van het kaliber Halo / Zelda, en MS maakt op de E3 van 2006 Fable 2 bekend, dan heeft MS de E3 al weer 'gewonnen'.

Nintendo overweldigt op deze E3, simpelweg om het feit dat de rest alles al had aangekondigd. Nintendo wint op korte termijn (de E:cool:, maar verliest op lange termijn.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee hoor! Het is in Los Angeles 9 uur vroeger.
    HTML:
    http://www.worldtimezone.com/index24.html

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehehe das waar ... dat maakt het daar nu 11:00 s'ochtends dus de 2de dag is net van start

Maar je hebt mijn mening dus niet ontkracht ;)

Deel Deze Pagina