Nee, hij komt ook op de PS2 ... http://www.gamespot.com/ps2/action/farcry/index.html btw, Gamepro zuigt
Amen to that! Al had Microsoft vorig jaar enkel spellen aangekondigd die nu ook daadwerkelijk uit zijn, of binnen bijvoorbeeld 2 maanden uitkomen, dan had er nog heel wat leuks aan nieuwe aankondigingen ingezeten dit jaar. Bijvoorbeeld: Jade Empire nieuw, Halo2 nieuw, Fable nieuw, BC nieuw, KOTOR 2 nieuw, Forza nieuw, Conker nieuw, Kameo nieuw etc. Op die manier lijkt het ineens "WOW, OMFG, shiiiiiit wat een games"! Het is natuurlijk erg zwart-wit, maar het komt er wel een beetje op neer. De line-up die er op het moment staat voor de komende 1,5 jaar, is gewoon zeer zeer goed, dan maar niet veel nieuwe aankondigingen op deze E3. Het feit dat de meeste spellen die vorig jaar zijn aangekondigd er nog niet zijn, boeit me niet. Ik kan geen tijdspanne van 4 maanden aanwijzen het afgelopen jaar waarin ik geen echt goede nieuwe game heb kunnen halen. En dat zal ook zo blijven dit jaar. En ook volgend jaar zoals het er naar uitziet. Het gaat om de games die worden getoond, en de lijst is in mijn ogen nogsteeds indrukwekkend. Laat de developers lekker hun titels polijsten en uitbrengen als ze af zijn. Zolang er maar genoeg goede games blijven komen per paar maanden, ben ik een tevreden man
Dus met andere woorden, er zijn nog mensen tevreden met deze E3 van Microsoft? Maarja volgens mij hoeven we sowieso weinig nieuws meer van de Xbox te verwachten, want die Xbox 2 komt er alweer aan, anders hadden we wel weer wat aankondigingen gehad deze E3.
De line-up van de Xbox ziet er veelbelovend uit, maar ik word zo langzamerhand wel schijtziek van dat uitstelvirus wat er bij Microsoft heerst! Om eerlijk te zijn verwacht ik dat alle veelbelovende titels naar 2005 worden verschoven en Fable en BC zullen wel ergens in 2006 verschijnen. Zal me zelfs niks verbazen als BC gecancelled gaat worden.
x03 is meestal toch interessanter dan de e3 voor xbox. E3 vindt ik toch maar een beetje onzin. Met het inet van tegenwoordig heb je toch al 24/7 updates van nieuwe games. Ze mogen da hele e3 wel eens afschaffen
Nee joh echt geweldig als je daar zelf rondloopt Het is HET moment om de grote kanonnen boven te halen, wanneer de wereldpers op je staat gericht anders verdwijnt je nieuws in de grote menigte, en das ook ni productief
Jammer dat de meetse de Live pers concerentie van de Xbox niet hebben gezien ( ik heb em helemal op GS gezien. ) Microsoft pakte juist flinker uit de kast, met XNA, Halo 2 en een hele zooi Ubi en EA games die voor het grootse deel allemaal online gaan !!
Omg omg. alsof jij met deze post wel wat hebt bijgedragen. Het enige wat je nu zegt, omdat je niet tegen onze argumenten opkan, is dat wij nintendo fanboys zijn -_-. Deze topic had ik aangemaakt om te laten zien dat de E3 voor microsoft gewoon helemaal niet zo heel veel voorstelde en dat die van Nintendo echt 100x zo vet was. Iedereen komt ineens met vage dingen dat nintendo zuigt enzo, dat moest ik ff ontkrachten (zker na deze e3 gezien te hebben). Mensen die zeggen dat Nintendo zuigt en niet origineel is zijn gewoon dom. Het kan hun mening wel zijn, maar nintendo is anders wel de grondlegger van de console game industrie (bla bla bla, deze discussie hebben we al gehad) en komt steeds met weer nieuwe dingen om deze industrie vernieuwend te houden. Het enige wat microsoft doet is zijn concurenten achterna gaan en voor zo'n hard mogelijk concurrentie spelen. Opzich lukt dit wel, want halo en een paar andere xbox games zijn heel goed (en in de toekomst Sudeki, fable, halo2), maar kunnen geen van allen tippen aan de originaliteit en kwaliteit van Nintendo. Ook weer op deze E3, Nintendo kwam met een geheel nieuwe concept en een aantal nieuwe games (oké wel erg veel sequels, maar er zitten ook originele games bij, bovendien zijn de sequels van nintendo erg goed en introduceren ze vaak nieuwe dingen)
jammer dat de meetse de Live pers concerentie van de Xbox niet hebben gezien ( ik heb em helemal op GS gezien. ) Microsoft pakte juist flinker uit de kast, met XNA, Halo 2 en een hele zooi Ubi en EA games die voor het grootse deel allemaal online gaan kijk, dat is precies wat ik bedoel. Bestaande games (of sequels ervan) een online functie geven. Is dat nou zo leuk, spectaculair? Oké Halo 2 was spectaculair, maar dat was niets nieuws en is bovendien is dit het enige echt spectaculaire wat microsoft had deze E3. DAAROM beschouw ik deze E3 voor microsoft als 'verloren'.
EA on live (15 games in een jaar) melden is mi zekers spectaculair . Laten we elkaar nu niet allemaal dom gaan noemen omdat we niet gelijke smaak hebben. De pizzabakker van Nintendo heeft mij bijvoorbeeld van kinds af aan geïrriteerd. Maar als jij lol hebt met hem en zijn maat, dan wens ik je daar veel plezier mee .
Uh al het nieuws komt altijd op die pre-E3 conferentie. Op de E3 doen journalisten alleen impressies op, en kunnen ze interviews houden. Echt iets schokkends komt daar alleen nooit uit. Dus nu nog hopen op iets ongelovelijks cools is beetje zinlooos. We krijgens hoogstens nog een paar screenshots en nieuwtjes die ergens zijn blijven liggen. Mijn mening is trouwens dat zowel de PS2, de Cube als de Xbox niet echt spectaculair waren. Ze hadden alledrie wel een leuke game, maar niks waar ik echt van me stoel van viel. Was allemaal vrij voorspelbaar. Deze E3 was gewoon de E3 van de handhelds, jammer dat MS daar niet in meedoet.
VDus jij hebt GoldenEye rogue agent, Time Splitters 3, Far Cry Instincs, Battle Field : Modern combat allemaal al eens gespeeld ?! Knap hoor....