1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De E3 was een ramp voor MS!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spawn, 12 mei 2004.

1. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik roep tenminste geen loze dingen als nintendo zuigt/ ms is flink op zn bek gegaan zonder dat t waar is..
    En ik kan er nix aan doen wanneer ik zeg dat de console line-up die gedemonstreerd werd op E3 v Microsoft t beste was en..nee de show v Nintendo was niet 100x beter/vet -_-'

En t maakt me niet uit wie grondlegger v wat in t verleden is..mijn support gaat naar degene die gamen naar t volgende niveau brengt..

En ja MS speelt hardball en doet dat goed ..maar wil je suggereren dat hun service en games aanbod geen kwaliteit bied dan?

2. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Welke argumenten? Misschien moet je eens een woordenboek erbij pakken en opzoeken wat het woord argument nu betekent.

100 Maal zo vet ja? Hoe weet je dat? Heb je soms een meter waarmee je de vetheid van de E3 voor de verschillende consoleproducenten kunt meten?

Mensen die zonder argumenten andere mensen die nintendo vinden zuigen voor dom uitmaken zijn zelf gelukkig helemaal niet dom. O-)

Nintendo niet origineel? Hoe hebben we het lef zeg...de zoveelste Zelda of Super Mario Kart 432 zijn toch hartstikke originele concepten... O-)

haha

Naast een portie satire & zelfspot heb je ook nog eens humor. Ga je maar eens verdiepen in de geschiedenis van consolegaming en kom dan maar weer eens terug om met de grote mensen te discussieren. En wat bedoel je met vernieuwende dingen? Door je console paars te verven? Of door met cartridges te werken, terwijl de concurrentie allang met cd's werkt? (ten tijde van het 32-bit tijdperk)

Wel eens van smaak gehoord? Hoe weet jij nu al dat de toekomstige games van Nintendo beter zijn dan die van Microsoft? Heb je die games al gespeeld? Wat is bovendien originaliteit? Een geheel nieuwe franchise zoals Sudeki is toch origineler dan Mario Tennis 87 of een remake van een 6 jaar oude PSone titel?

Geheel nieuw concept? Leg uit. En ze kwamen dus ook nog met een aantal nieuwe games? Zo zeg. Doe eens gek. Wat een nieuws! Nintendo kwam op de E3 -de grootste gamesbeurs ter wereld- met een aantal nieuwe games. Ik val bijna van m'n stoel van verbazing. De volgende keer graag wat minder schokkend nieuws. Stel je voor. Straks gaan MS en Sony ook nog een aantal nieuwe games aankondigen op de E3 van volgend jaar. 8) O-)

1 persoon vindt dit leuk.
  3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    En toen waren op eens al Spawn zijn argumenten weer legt.. Tijd voor een ngc fanboy forum buddy? Hier bekijken we de dingen iig objectief, en zoals altijd wint objectiviteit het van subjectiviteit.

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hmmm, feit blijft dat smaken verschillen. Voor de 1 kan MS een klote E3 hebben, voor de ander een mega-E3. Ga nou please niet gelijk met modder gooien!

Subjectiveit is zeker niet altijd fout. Het betekend meestal dat je ergens grote passie voor hebt, het graag wilt verdedigen en er veel over over wilt vertellen. De manier waarop je dat doet kan echter wel afbreuk doen aan, of juist kracht bijzetten aan je subjectieve wijze van vertellen ;) (ben je erg biased, of heb je zelf voorkeuren maar sta je open voor andere meningen / concepten?)

Een puur objectieve mening is vaak niet meer dan een opsomming van droge feiten. Daar zit ook niemand op te wachten.. het is dus aan de verteller om zijn subjectiviteit goed en geloofwaardig over te laten komen :D

5. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Idd. Alleen komt de crap van Spawn daar niet in aanmerking voor. Maar gewoon blijven proberen spawn. Je komt er vanzelf wel een keer.

Voor de handheld-fans was dit een meer dan boeiende E3. Voor de consolegamers was het matigjes. Volgend jaar zal het wel knallen worden met de next-generation consoles. Stilte voor de storm.

6. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Dat liet ik een beetje open aan ieders verbeeldingskracht. Wou niet te subjectief worden, mag ieder zijn eigen invulling aan geven ;)

Yup, ik heb er nu al zin in (maar vond deze E3 niet eens zo matig voor mij, niet handheld gamende gamer)!

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Mjah...wat is matig...Van de meeste games was natuurlijk allang bekend dat ze in ontwikkeling zijn, maar dat geldt natuurlijk ook voor de PS2 en de GameCube. Echter had ik wat meer spectaculair nieuws verwacht. Beelden van Perfect Dark Zero of wat meer nieuwtjes over Pro Evolution Soccer.

Nu blijft het bij Forza Motor Sports, de aankondiging dat EA haar games ook Live laat gaan en een releasedatum van Halo 2.

8. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Tja er zijn niet veel nieuwe aankondigingen. Wel veel nieuwe impressies. En ik richt me toch altijd op een select aantal topspellen, die ik vervolgens lang en veel speel. Een stortvloed aan nieuw spul is teveel voor mijn persoontje, dat kan ik niet aan :+

Maar het uitblijven van nieuws aangaande PES vind ik wel een gemis, daar baal ik van.

9. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Er was uberhaupt geen PES nieuws van Konami? Ook niet omtrent de PS2 versie he?

Brothers in Arms vind ik trouwens ook wel een kleine verrassing. En Conker. Vorig jaar had de game nog bijzonder magere graphics als ik me niet vergis. Rare heeft dus niet zitten slapen.

10. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reken mezelf toch nog altijd tot de hardcore-Xboxers (heb vanaf het begin een Xbox en er is bij mij later nog een Cube bij gekomen)...maar ook ik vindt deze E3 voor MS ronduit mager. Nintendo niets nieuws? Niets vernieuwends? Nee Microsoft wel dan. Ok, je kunt zeggen dat een nieuwe Zelda te verwachten was, net als er ook te verwachten was dat Halo 2 speelbaar en te zien was. Feit is dat we Halo vorig jaar allemaal al in-game gezien hebben, en van deze nieuwe Zelda wisten we nog niets. Laat staan dat 'ie ineens niet cell-shaded zou zijn. Ik noem dat toch een behoorlijke verrassing. (Verder niet ingaande op de discussie of Zelda danwel Halo goede games zijn of niet, in hun genre zijn het immers allebei toppers.:))

Dan de Nintendo DS, staat uiteraard compleet los van de Xbox, aangezien het een handheld is. Maar aangezien ik hier reacties hoor van mensen die zeggen dat Nintendo niets vernieuwends laat zien...ik zou zeggen: wrijf de prachtige beelden van Ninja Gaiden eens uit je ogen, touch screen? Of ik heb heel wat gemist de laatste paar jaar, maar imo is Nintendo hiermee toch behoorlijk vernieuwend, om het gebruik van microfoon en twee schermen nog maar daar te laten. Ik denk dat de DS enorm veel innovatieve nieuwe mogelijkheden kan beiden aan developers en zodoende aan de nieuwe games.

En nu waar ik dan eigelijk heenwil, het feit dat volgens velen hier Nintendo niets opzienbarends heeft laten zien heeft meer te maken met het 'pakketje' waar het inzit. Het is persoonlijk als je die stijl van Nintendo games niet waardeerd, niets tegen in te brengen.:) Maar stel: Microsoft was onverwachts met een soortgelijk produkt als de DS aan koemen zetten. Stel: een spel van het kaliber Zelda (bv Halo, of waarschijnllijker Perfect Dark Zero) wordt weer in een nieuw jasje gestoken. Ik durf te wedden dat het hele forum bol staat van lofprijzingen over hoe vernieuwend MS dan wel niet bezig is.

Ik vind dat je Nintendo in dat opzicht ook moet toegeven dat ze wél met iets écht nieuws gekomen zijn. En dat kunnen we van MS jammergenoeg niet zeggen. PD Zero next year perhaps...? I Hope so.:{

Laatst bewerkt: 14 mei 2004
  11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Nintendo is ook absoluut met vernieuwende dingen bezig (de DS), alleen ligt het gewoon (nog?) niet geheel in mijn straatje. Maar reken maar dat ik Metroid Prime: Echoes in mijn cube laat belanden als hij uit is :p

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe bedoel je de E3 was een ramp voor MS? Er is net een MGS3 exemplaar gestolen, de E3 was een ramp voor Sony! ;)

13. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Net als iedereen zegt, het is maar net hoe je het bekijkt !

Aan de ene kant ben ik heel bij wat er van Halo 2 is geworden, maar je kan ook denken dat MS meer uit de kast heeft kunnen halen.

De Nintendo DS is dan wel vet enzo, met 2 beeldscheremen en veel onwikkelaars, maar wat stelt het apperaatje nou eigenlijk helemaal voor ?

14. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Een handheld misschien?

15. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Het is gewoon maar een opvolgertje van de GBA, je had kunnen verwachten dat hun volgende Handheld een Cube op zak grote zou zijn, maar ik ben verder niet zo onder de indruk behalve dan dat ik nu Mario Kart : DD in de trein kan spelen !

16. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, het is wel 64 Bit en heeft draadloze internet multiplayer shit...
    K vind et wel cool ...

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het is pure fun.
    Ik zou zeggen, check wat filmpjes van het ding in actie.
    Als je de filmpjes van de DS in actie hebt gezien moet je gewoon nageven dat het echt een supervet concept is die ze ook goed aan het benutten zijn. Die touchscreen is een geweldige vinding. Dit is de shit waardoor het fun blijft om te gamen. Nieuwe toepassingen en toevoegingen aan de spelervaring maken. Het ziet er gewoon vet uit om te spelen. Maar ja, dan moet je natuurlijk wel openstaan voor orginaliteit.

18. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Ik sta juist open voor de orginaliteit, vind het een pracht ding, k ga de DS zeker halen als ie er is !

Maar ff iets anders.
    Wat vinden nou dat MS nou fout heeft gedaan ?
    Nintendo laat met de DS cube kwaliteit zien op zak grote, is dat nou zo'n verschil ?

19. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond ook dat microsoft best een goede show heeft gegeven. Veel games, een aantal goede games, en verder begeven ze zich niet in de handhelds waar deze E3 wel om ging voornamelijk. Denk dat de E3 volgend jaar pas leuk wordt met xbox 2 en wellicht PS3 nieuws. Door zo'n ding nu al te showen laat je je in de kaart kijken, en dat is niet zo slim.

20. Silent Power

Silent Power Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alexvkan ben het roerend met je eens! dan zullen de twee grootmachten met de billen bloot moeten. Dat wordt een echt steekspel verheug me er nu al op. :D

Deel Deze Pagina