Klinkt goed ja, maar ik denk niet dat Microsoft het aandurft om op hun nieuwe krachtpatser een meer 'back to basic' spel uit te brengen.
Hehe het gaat dan ook of Lucasarts dat wil he. Maar zo'n podracegame met next gen graphics wat denken julie daarvan? Lekkere spectaculaire crashes en een goed snelheidsgevoel ik zou het in ieder geval graag willen.
Mircrosoft heeft het dacht ik nog altijd voor het zeggen wat er wel en niet voor de Xbox360 uitkomt, nietwaar. Maar dat zou ik ook wel zien zitten, maar dan niet met van die schuivende deuren dat je geluk moet hebben om niet gepakt te worden zoals in de eerste Pordracer! Tering dat was echt k*t. En je eigen karakter en Podracer kunnen samenstellen lijkt me ook wel zo leuk. Want bij de eerste Pordracer kon je tijdens het tournament van coureur wisselen.
De beschrijving van Willem...ja beter had ik het haast niet kunnen verzinnen En verder lijkt het me tof om alle spacebattles te kunnen naspelen...uit alle 6 de films
Enige verandering die ik wil aanbrengen is dan dat het haast onmogelijk moet zijn om Jedi te worden. Dat is relatief gezien ook bijzonder weinig, speel je straks met 1000 mensen, zijn ze allemaal Jedi... Kan natuurlijk niet. Bij Galaxies is dat overigens ook haast onmogelijk.
Ja klopt dat is inderdaad ook wel beter. Maar Jedi is natuurlijk wel het tofst om te worden... Iemand hier trouwens een idee waar Bioware nu mee bezig is?
Nope, waarschijnlijk KOTOR 3 of Jade Empire 2, en één van hun teams is bezig aan een 360 game, ben alleen de naam even kwijt.
Naja, ik kijk uit naar beide titels. Jade Empire was echt heel cool en Kotor verveelt nooit . Maar we gaan maar weer ontopic nu .
Ja ehm even Bioware is bezig met... Mass Effect... dacht ik... Iets met Mass Effect was het volgens mij. Zag er heel mooi uit, ik zal even een linkje voor je opzoeken. Link: http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1207/Mass-Effect/p1/ En ze zijn bezig met een MMORPG game, waarvoor ze recentelijk een heel nieuw team hebben samengesteld wat bestaat uit de Bioware mensen die gewerkt hebben aan Baldur's Gate, Neverwinter Nights en KotoR en mensen die hebben gewerkt aan Ultima Online. Ik ben er zeer benieuwd naar!