Tja.. na een minuutje of 5 heeft mijn splinternieuwe Xbox 360 het al begeven. De dvd's worden niet meer gelezen na een korte "can't read disk, is region code correct?" De winkel doet niets aan garantie. Microsoft dan maar, ten slotte heb ik wel zo'n 5 jaar fabrieksgarantie. Eerst even de website: Dienst is niet beschikbaar De webserver is mogelijk te zeer belast om je verzoek te kunnen accepteren. Probeer het later opnieuw. Oeioei... Telefonische hulpdienst. Tuut..tuut..tuut. Maar de aanhouder wint. Na slechts 12 keer bellen een enigszins overspannen Belgische mevrouw die mij beleefd uitlegt dat ik op z'n vroegst een keer in de komende week zal worden teruggebeld door een techneut. "Eerder kan echt niet meneer, het is zo druk, zo druk". Arme Belgische mevrouw. Ik vraag me af of ze ook een 360 heeft. Meneer microsoft maakt op mij op dit moment geen al te beste indruk. Jammer hoor, ik had me echt verheugd op een paar rondjes Gotham. Gelukkig zijn er nog genoeg andere dingen te doen. Ik ben benieuwd of ik nog ooit in de komende week wordt teruggebeld....
aH, Ik heb serieus meedelijden met je. Ik kan alleen maar hopen, dat mijne wel normaal doet(heb m nog niet binnen , wacht nog steeds )
Sorry dat je 360 niet functioneert naar behoren, echter dit kan al worden gepost in een anderen thread. Deze namelijk. - Closed