1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Foto-Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Prachtig rondje om naar te kijken :D Je swingt echt die bak heerlijk door de bochten heen _O_. Jammer van dat stukje op het einde van het gras, maar dat heeft je waarschijnlijk nog wel geholpen om mooi door die laatste bocht te gaan :). Mooi om te zien...
     
  2. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer nice Tommert :thumbs:
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt respect _O_. Mooi om te zien dat iemand met een iets minder strakke racestijl (je kont is beweeglijker dan bij Fredje) toch ziekelijk snel kan zijn :). Dat geeft de burger weer hoop ;)
     
  4. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank jullie wel :D
    Nou maar hopen dattie blijft staan tot morgen
     
  5. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Tom, rij jij nou 3rd person met stuur? :eek:

    PM btw ;)
     
  6. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik rij met roofcam of hoe dat dan ook mag heten :)
    maar met deze cam kon je beter mn lijnen volgen
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah k, ik schrok al :D
     
  8. Tomkroes

    Tomkroes Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ok gister slechte foto met de gsm gemaakt

    dit maal zal ik hem grote resolutie plaatsen (goede cam) helaas nie helemaal zo snel als gister:'-(
     
  9. Tomkroes

    Tomkroes Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ok gister slechte foto met de gsm gemaakt

    dit maal zal ik hem grote resolutie plaatsen (goede cam) helaas tikkeltje langzamer gereden

    [​IMG]
     
  10. Tomkroes

    Tomkroes Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps :eek: dubbel post
     
  11. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    triple bedoel je :+

    Anyway nette tijd, ik vraag me af of je er nog mee weg komt aangezien je gisteren wel een heule slechte photoshop had geplaatst.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Tomkroes, ik geloof je niet.
    Ik ken je gamertag niet, heb je nooit goed zien presteren in andere games, je hebt gister een photoshop geplaatst...
    Aangezien je een cam hebt moet het ook mogelijk voor je zijn een filmpje te maken. Laat dat maar eens zien.
     
  13. Tomkroes

    Tomkroes Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik vertel hoe ik aan de demo kom, vinden jullie het toch een slechte smoes maar ik zal hem wel vertellen:

    heb vorige week mijn xbox één dag bij een vriend gehad en daar voor het eerst een xboxlive account aangemaakt, tegelijkertijd heb ik dan de demo gedownload van forza en dirt....of iemand het wil geloven, is zijn / haar eigen keuze, vandaar dat ik verder nooit online heb gespeeld, laat staan veel in me gamertag heb staan.

    Blijkbaar is hier een foto van een tijd niet genoeg om het te laten zien, zie maar wat je met de tijd wilt doen, het regelement laat zien dat er een foto getoont moet worden, dat heb ik nu gedaan. Aan de beheerder de keuze om de tijd te laten staan, of om hem weg te halen, maakt me ook nie meer uit;)

    heb het iig geprobeerd :thumbs:

    mvg
     
  14. Tomkroes

    Tomkroes Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    haal hem maar mooi weg dan, is iedereen tevreden en blij
     
  15. Tomkroes

    Tomkroes Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat die slechte fotoshop van gisteren betreft, had een andere upload site gebruikt genaamd: www.fotoverkleinen.nl, hierdoor is de kwaliteit zeer slecht geworden, of je het als een smoesje ziet maakt me echt niet uit...

    wens iedereen veel geluk in deze competitie en moge de snelste vvv'er winnen:thumbs:
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Het is je eigen stomme schuld om eerst een photoshop te maken. Daardoor neemt het vertrouwen sterk af vind je niet ;)

    Anyway. Ik kom vanochtend uit mn bed gerold, zet mn xbox aan, camera op een krukje, en huppa! 1ste race van de dag met een slaperige kop en alles in de 1.03. Aanschouw:

    [yt]3MtzRCppZeU[/yt]
     
  17. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Tomkroes, je had een 1.02.222 ingevoerd met ALLE assists aan, het spijt me, das 100% onmogelijk. En omdat je dus gister een photoshop heb gepost kan je niet verwachten dat wij je nu nog geloven. Je hebt het voor jezelf verpest.

    edit: heb Rox gesproken, en die heeft je foto van gisteren laten onderzoeken en het is vastgesteld dat het gephotoshopped was. Nogmaals, je hebt het jezelf aangedaan.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Dank je dat je zelf bevestigd dat het een nepperd is :) Als je echt zo snel was zou namelijk best de moeite nemen om een filmpje te maken.
     
  19. yanxbox

    yanxbox Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  20. Tomkroes

    Tomkroes Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, en rox had mij gister al een pm gestuurd;)

    zoals ik al zei, veel succes voor de rest:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina