1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Gamers Van Tegenwoordig

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pine NL, 14 jun 2007.

1. haha kan wel lache met hem, coole gast, net zoals Danny met zn bierbuik whahaha

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    /Mod let een beetje op je taalgebruik aub

Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  3. /Mod Ga er gewoon niet op in, report het desnoods. Geen geruzie graag

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik doe het zonder schelden.
    Lieve deadzone, als je me wilt slaan kunt u het dan na het WCG doen want anders kan ik niet goed spelen met de adreline, is dat een goede deal want ik ben tog ene mietje? Je bent wel goede vrienden he met ari.

5. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

wie is Arjan??

6. dat is een moderator, dus be nice ;)

7. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

ok.. Hooii arjan:)

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

Pine nok eens met het slaan verhaal, DeadZon3 heeft nu zo'n 30x hetzelfde antwoord gegeven 'tot aan WCG' is zijn antwoord. WACHT DAN OOK TOT WCG - lolzorz

9. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik wil alleen ckr weten dat hij het na het WCg probeert sorry hoor Smartie :mad: Btw hij heeft helemaal geen antwoord gegeven =(
    Ik kan niet w88 tot het WCG, elke avond maar dromen over Smartie :):

10. En zo zie je na het WcG Deadzone en Pine hand in hand:)

11. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    @ Pine, je heb een PB knop stuur hem lekker messages. Anders add hem op MSN. OF maak en chatbox aan :).

12. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang dat je te laat bent Nano ;)

Deadzone, jij en Pine krijgen na het WCG een biertje van me. Dan lachen we met z'n 3en over deze onzin shit. En zie ik nu dat Dts Rick nl gebant is? De zoveelste... gaat lekker.

13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet dat er ook geflamed moet worden, nu Connect er niet meer is zullen Smartiez en ik af en toe een keer een flame posten ;)

Biertje komt goed jongen, hoop zowiezo dat het een beetje gezellig wordt op het WCG. Dat de community een beetje met elkaar op trekt, want zeg nu eerlijk de GoW community is niet om over naar huis te schrijven op het moment.

14. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook een biertje kings =(

15. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Als je belooft achteraf mee de kroeg in te gaan krijg jij er ook 1, denk niet dat ze op het WCG zelf bier schenken? Weet iemand dit?

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dead or Alive community is egt veel chiller dan GoW, ik weet niet hoe dat komt man. Gewon rustig chill potjes spelen, als je verliesd zeg je: Dit slaat helemaal nergens op. En dan weer gezellig verder :9

17. iT heatshot

iT heatshot Guest

THIS IS WHY IM HOT, MYN BUIKJE GEPRESENT DEN HAAG EN GROLSH KANNON BIER ,HEINEKEN ,HERTOG JAN, DUVELTJES,ROSETJES,DROPSHOTS,TEQUILA en dan nog het nummer van fort minor ,rememba the name; dan komt b u u echt los:b::b:

en jantje ik heb geen bierbuik kloote dwergje :D

18. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    DoA community schijnt inderdaad veel relaxter te zijn, hetzelfde geld voor het racegedeelte. Zal wel iets met shooters zijn ofzo, misschien hebben de spellen toch negatieve invloed op ons gedrag ;)

Niet spotten met Buu's bierbuikje, zoiets is een hele investering. Ik ben nog steeds aan het sparen voor die van mij... Op het moment ben ik te broke voor al dat bier :mad: (vakantie komt eraan.. schoolgeld moet weer gedokt worden)

Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  19. hhahaha ik een klote dwergje ? Jij bent een speknek lekker puh:):

20. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Bij PGR3 en DoA4 zie je gewoon wie er beter is enzo en dan krijg je geen gezeik van fock jou ik own jou! nee ik jou! host dan! nee host jij maar! :+ Maar de mensen zjin ook gewoon chill

Deel Deze Pagina