Final Fantasy 7 & 8 zal ik echt nooit meer vergeten.. K had echt kippenvel als ik die spellen zat te spelen, zo'n goed verhaal echt super.. (ik geef toe k heb best een traantje weg moeten pinken) Metal Gear Solid ook natuurlijk.. wat een prachtspel, vooral het stuk met Psyco Mantis vond ik geniaal, als hij dood gaat en wat hij dan zegt is zo gigantisch waar.. prachtig gewoon. Een heel ander soort spel die me ook vastgreep was HalfLife daar heb ik zelfs een paar nachten van gedroomd.. ik dacht (bijna) nergens anders meer aan En Last but not least Full Throttle Bikkel verhaal met leuke(helaas)makkelijke puzzels, ik ken gewoon de tekst van dat spel van voor tot achter...
Splinter Cell & Midtown Madness 3, zijn toch wel de spellen die mijn innerlijke verwachtings vermogen qua gamen hebben waargemaakt. Waarom? Tja, iedereen heeft op zulk soort vragen een andere mening, maar naar mijn mening waren het de graphics en de gameplay die mijn hart veroverden!
Super Mario World en Zelda op de SNES Dat was 100% genieten! Later, Tomb Raider op de psx. Men mag het misschien nu een uitgescheten formule vinden maar in die tijd viel mijn mond echt open van verbazing. Denk maar aan de T-rex of St Francis Folly of het Colloseum. Splinter Cell op de xbox: de eerste keer dat je de lichteffecten echt zijn werk ziet...
Halo, Project "Poep in je Broek" Zero, Wing Commander en veel RTS games (Dune 2, Command&Conquer etc.)
Hmmz ik vind warcraft 3 erg cool, expension heeft de game er niet beter op gemaakt maar toch :{ Verder RTCW: ET op de pc, erg verslavende MP! Op de xbox zijn het toch Halo en MotoGp2, echt heel verslavend en absoluut toppers in hun genre
Metal gear solid 1 en 2 waren gewelddig een goede sfeer sterk verhaal! Kan niet wachten op deel3 maar die komt alleen op de PS3 uit hopelijk over een tijd ook op de XBOX Splinter cell door de goede GFX
Metal Gear Solid (ja duh): Net als hantheman zei, dat stuk met Psycho Mantis. Prachtig zoals hij in de lucht hing en Meryl overnam. De rest van de game en het verhaal was ook prachtig naturlijk Halo: TOP verhaal. Ik had 2 vrienden die kende Halo al door en door en praatte er super vaak over en nog had ik geen idee over the Flood. Een van de beste plotwendingen ooit. Super Mario World: Toen ik begon aan dit spel heeft mijn GBA bijna geen rust meer gehad. Donkey Kong Country 1 en 2: Ik had het spel zelf niet. Maar met mijn neef heb ik deze spellen kapot gespeeld. Wat een gameplay .
Diablo 2 natuurlijk en Red Alert. Jammer dat zo'n game niet op de xbox komt. Zal er vast aan liggen dat je geen muis hebt. Maar blijft jammer
Nah, RTS games speel ik liever op de PC, en ook al zou je een muis hebben, dan heb je nog een keyboard nodig voor alle sneltoetsen, En waar laat je die muis &keyboard? Op een bijzettafeltje? Neh, dan speel ik liever op de PC.
Zelda op de SNES. Tering ik weet nog goed toen ik dit spel huurde in de videotheek. Ik vond de delen op de NES niet zo heel goed vandaar dat ik hem eerst huurde. Het hele verhaal greep me meteen vast en ik vond het prachtig al die potjes kapot slaan Ik kocht hem een dag later meteen. Dit was het eerste "grote" spel dat ik helemaal compleet uitspeelde en waar ik serieus kippevel van kreeg toen ik het eind filmpje bekeek.Je kreeg al die personoges die erin meespeelde nogmaals tezien,alleen dit keer allemaal samen dansend Echt super super mooi spel vond en blijf ik dit vinden. Final Fantasy 7(PSX) Tja alsof er een droom werkelijkheid werd Vanaf de eerste secondes werd ik meteen helemaal in het verhaal gegrepen en begon ik echt van die lelijke ventjes houden. (vooral die zwarte dikke Ik heb dit spel zeker meer dan 150 uur intensief gespeeld,en zo nu en dan pak ik hem nogeens op. MGS(PSX) Ja de redenen zijn al een beetje genoemd denk ik. Een pure beleving met een prachtig verhaal. Om de 1 of andere reden kon ik toen die laatste metal gear niet verslaan maar ik vind zeker een mooi spel die niemand moet vergeten. In deel 2 heb ik ze overigens goed terug gepakt die metal gears Alle 5 !! hehehehe
zelda: A lnk to the past is gewon geweldig, jaren mezelf mee zoetgehouden... (Was 8 jaar toen ik het kreeg ) Vooral als je dat mastersword krijg! helemaal cool, en dat schepje....
carmageddon 2, uberspel, al liep het vrij langzaam op mn pc, toch heb ik het erg veel gespeeld, en ook bij een vriend hebben we dit veel gespeeld en zijn we later intensief begonnen aan deel 3. gta2, heb m op de psx en was echt lang aan t spelen, evenals tony hawk 1, toen ik mn ps one kocht.
zelda : ocarina of time, vind ik tot nu toe het leukste spel wat ik heb gespeeld(..en dat zijn er wat!) alhoewel de graphics misschien nu niet meer wonderbaarlijk mooi zijn ,ik heb er toen heel wat plezier mee gehad,met de geweldige puzzels en leuke gameplay, schitterende muziek, en de('toen') prachtige graphics. zelda is gewoon een spel dat je uren, weken en misschien wel maanden bezig houdt en bijna alles wat je doet of wat je kan doen is gewoon leuk en gaat meestal eerst 10 x mis voordat het je ook maar 1 x lukt. het geeft je gewoon het idee dat je werkelijk iets gepresteerd hebt als je weer wat gevonden hebt of een bepaalde vijand verslagen hebt. doe zoektocht naar de machtige "ganon"en het bevrijden van princes zelda zit vol verborgen schatten,spectaculaire gevechten,geweldige puzzels. het is een MUST als je in bezit bent van een nintendo 64. verder heb ik een XBOX met 14 spellen. mijn top 5 is: *halo:combat evolved *oddworld:munch oddysee *project gotham racing *vexx *~tork ~ <---> = (nog niet uit helaas)
De eerste FPS die echt van mij was! Wolfenstein 3D zal ik nooit meer vergeten. Ik kon hem nergens vinden tot we op vakantie waren in Limburg. We waren aan het winkelen en ik zag hem in een of andere shop in Venlo. Mijn zuurverdiende geld ging zonder blikken of blozen over de toonbank van die gameshop. Blokkerige graphics oke, maar het was de creme de la creme op de SNES in die tijd. Een schande dat ie zo afgekraakt werd. Die game mocht gewoon niet vergeleken worden met de PC versie. Afijn, geen ouwe koeien uit de sloot halen nu. Ik weet nog goed dat ik in de buurt van een eindbaas was. Opeens hoorde ik "Coming for you!" en ik scheet zowat m'n sokken vol . Gigantisch!!!!!!
Yep ik heb er van gehoord en heb ook een cube, dus dat komt wel goed Wanneer komt die eigenlijk uit? Ik wacht nu met spanning of SW: KOTOR me ook zo ver kan mee slepen, ik hoop het.
Ik heb hem nu op de Gamecube! Ik heb hem nog nooit gespeeld en omdat iedereen er zo veel over te zeggen heeft moet het wel de moeite waard zijn, zoals alle Zelda's trouwens!!!
Mijn Games HelloW , De games die in mijn leven de meeste indruk hebben gemaakt zijn: Zelda: Maakt me niet zoveel uit welk deel en op welk systeem, deze games blijven me boeien. Alleen Majora's Mask vond ik minder goed dan de anderen. Ocarina of Time is nog steeds een MasterPiece....... zucht fantastisch spel!(Nes/Snes/N64/GBA/GB/GBC) Shenmue: Persoonlijk is dit ook een van mijn toppers, heb toendertijd het spel in japan gehaald en had de special edition versie. Heb het spel helemaal in het japans uitgespeeld met een uitgeprint boekwerk erbij van gamefaqs wat ze allemaal zeiden (how sick can you be). Maar I did it...... shenmue II kon me ook boeien. (Allebei DreamcasT) Halo: no futher introduction needed (Xbox, duhh) Metal Gear Solid: Spel was te gek, en sluit me aan bij alle vorige verhalen bij deze post. (PSX) Powerstone: bij de meesten misschien niet bekend, vechtspel op de Dreamcast. Speelde dit spel echt elke dag samen met mijn maat...... damn heb nog nooit zulke spannede gevechten gehad..... super!!!!!!!!!!!!! Hoop dat deel 3 op de Xbox uitkomt!!!!! (Als die komt) (DreamCasT) Kid Cameleon: Is er iemand in here die dit spel kent???? FANTASTISCH. Dit spel speelde zich af op de megadrive in een super grote wereld. Kan me herrineren dat er meer dan honderd levels in dit spel zaten. En ik bijna elk level kon je veranderen in een andere character die weer andere dingen kon. Maar jah dat mag ook wel heb er toendertijd 230 gulden voor betaald. Ja, gewoon bij de Bart Smit..... voor de nieuwe gamers hier....Vroeger waren games soms nog duurder. Weet niet of iemand hier de prijs van Final Fight (weet niet welk deel) kan herrineren in de 300 piek. (megadrive) Dit was het wel...... Hopen dat er nog veel van zulke spellen uitkomen!!!! Greetz Immovable Mind (mijn gamerstag)(add me) Timo!
Makelijk. Halflife. Halflife Ongeloofelijk! Wat een spel wat een gamplay. Pure respect voor valve. En weet je waarom. Niet om dat het mischien een goeie shooter is maar waarschijnlijk nog meer om het verhaal. Het samenwerken met de scientist en agents (wat en blueshift trouwens nog dieper uitgedigt wordt). In een woorde verbluffend, en dan heb ik het ook over alle Mod's, ja ik bedoel counterstrike ja ! Wat een heerlijk spellen. Respect. Minder makelijk. Maar zeker niet onverdienstelijk Moto GP Inderdaad. Mischien geen verhaal maar heej het is een racegame ! In ieder geval ongeloofelijk lekkere gameplay. Helemaal aanpasbaar van 100% simulatie tot totale arcade voor de betere online fun! Wat een heerlijk spel ! ! En dan heb ik het nog niet over de live functie gehad. Dat is totaal te wack ! Niet normaal. En woja ik speel tot nu toe alleen de demo Edit: Typo's