1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Gears of War 3.0 Teams!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Lol wordt die link nog gegeven of moet iedereen die via PB gaan vragen.

Stuur me anders ff PB Nano.

2. Inf1nity

Inf1nity Guest

/Mod spam

He shit, ik versprak mezelf

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Het spreekt voor zich dat we de site releasen als hij af is. Er zal ook een gedeelte op komen met info en afbeeldingen van xboxworld. Het is idd /Mod spam zoals me maatje hierboven post ^^:D

4. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is vast nog niet af..

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nop daarom releasen we de site nog niet officeel. Maar als mensen het leuk vinden kunnen ze alvast een kijkje nemen...

Ik heb vanmiddag een mailtje gestuurd naar nemesis met dingen die kings en ik graag terug zagen in de site. Ook heeft kings de regels al opgezet. Ik heb ze doorgenomen vond het erg netjes!. Paar veranderingen enz.
    Verder laat ik nog ff niks los maar we zijn met veel dingen bezig.

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

lol scrin droogkloot.. 'die is vast nog niet af'

staat net in z'n fundament maar goed, Nemesis kennende bouwt hij er iets monsterachtigs van dus maak je borst maar vast nat .. BTW ben best benieuwd met wat voor skin hij op de proppen komt zetten :)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Andere sites mogen hier niet gepost worden. Toernooien mogen alleen hier gehouden worden. Dus als 3.0 elders gehouden gaan worden gaat de threads op slot

Wat betreft Xbox Live toernooien:
    Om de kwaliteit van de toernooien, en de integriteit van XBW en haar forum te bewaren zijn er een aantal regels waaraan je toernooi moet voldoen om geplaatst te 'mogen' worden. Een goed opgezet plan hoeft hier niet aan te lijden, het is slechts het filteren van de kleine kansloze toernooien.
    • Een duidelijke en uitgebreide opzet van het toernooi. Dit graag direct in de openingspost. Welke speltypes, hoeveel spelers, scoresysteem etc.
    • Polsen naar de vraag naar een toernooi wordt niet gewaardeerd. Kom dus direct met een duidelijke opzet, daar is iedereen bij gebaat.
    • Je moet zeker zijn van uitvoering, geen 'misschiens' of 'onduidelijkheden' die je 'in de toekomst nog zal oplossen'.
    • Toernooien worden 100% op het XBW Forum geregeld. Géén externe pagina's die je helpen bij het werven en vergaren van gegevens. Dat kan even goed op het XBW Forum.
    • Meld je toernooi bij één van de Xbox Live Gaming moderators zodat deze het concept kunnen beoordelen. Een toernooi-topic starten zónder verleende toestemming wordt direct gesloten.
    Deze regels, omtrent XBL toernooien, zijn ingegaan op zondag 7 december.
    Uiteraard gelden ook alle andere (normale) huisregels in dit forum.

NB als je afbeeldingen van XBW gebruikt moet je conact opnemen met Mirik of dat is toegestaan.

Deze thread gaat dicht tot men wat meer concrete plannen heeft en men verteld waarom er nog een site nodig is. We zouden eventueel een subforum kunnen openen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina