De gebeden zijn gehoord: Xbox Live voor iedereen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 3 aug 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    contract sluit je af ...

2. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    effe een vraagje over dat silver

dus met dat silver abo is het gratis en kan je wel online spelen maar dan alleen in het weekend of kan je helemaal niet online spelen?

Waarschijnlijk de grootste verandering aan Xbox Live wordt de invoering van ‘Xbox Live Silver’ en ‘Gold’. Xbox Live Silver zal een gratis service zijn en stelt je in staat om een Gamertag te krijgen en te zien wie er online is en wat er wordt gespeeld. Ook kun je berichten sturen naar je vrienden en je eigen ‘gamercard’ maken. De grote limitatie van Xbox Live Silver is dat het niet mogelijk is om doordeweeks op Xbox Live te spelen. In het weekend is dit wel mogelijk maar als je ook van maandag tot vrijdag wilt spelen zul je een Xbox Live Gold abonnement moeten nemen. Dit geeft je naast de mogelijkheid om te spelen wanneer je wilt ook de mogelijkheid op betere matchmaking, een uitgebreider Gamer Profile en andere opties. Naast het

Laatst bewerkt: 8 aug 2005
  3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt alleen online spelen met Xbox Live Silver in speciale try-out 'weekends', om je lekker te maken een abbo op Xbox Live Gold te nemen. :)

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? :confused: Dat je alleen in het weekend kon spelen met Xbox Live Silver was volgens mij een gerucht en was uiteindelijk ook niet waar.

5. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
    dus je kan niet gewoon spelen welk spel enzo je wil? of bedoel je alleen spelen op zaterdag en zondag en met gold elke dag?

6. forza katwijk

Leuk Bevonden:
    0
    het staat niet voor niets op xboxworld.nl bij leer alles over de 360, als het niet waar was hadden ze het wel eg gehaald toch"?

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit stond op de Xbox site:

Xbox Live Silver level

o Create an online Gamer Profile
    o Access the Xbox Live Marketplace
    o Engage in voice and text messaging
    o Talk to a single friend at a time using voice chat
    o Receive video messages from Gold level members
    o Access massively multiplayer online games (additional fees may apply)

Xbox Live Gold level

Paid level of service
    All the features of Silver level, and additionally:

o Play multiplayer games online
    o Video chat
    o Multiplayer online tournaments
    o Participate in Xbox Live online programming, such as Game with Fame, Play and Win, and Prime Time activities

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Nee.... wat Kobold zegt is waar ... maar het betekend niet dat je elk weekend kan spelen. je kan ook niet met toernooien mee doen ... jij hebt een soort guest account

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het stukje aangepast in het artikel. Het was in het begin behoorlijk onduidelijk, maar nu weten we inmiddels meer.

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik dit las, begon ik stilletjes te huilen van blijdschap

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Same here, Ik speel normaal,Geconcentreerd en verkloot het niet voor de rest. Kijk maar uit of ik whoop jullie asses wie denken dat 14 gamers kiddy zijn.

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu nog een live abo, maar als ik een 360 koop kan ik dan mijn abo omzetten naar xbox live gold totdat ie afloopt? of moet je dan weer een nieuw abo kopen?

13. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet waarom M$ live niet gewoon compleet gratis maakt, behalve contents dan, dat daar die prepaid kaart voor is. want zo'n apparaat kost al veel genoeg en dan moet je ook nog eens geld gaan betalen om online te gaan spelen... ziek

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ziek? Juist... Microsoft verkoopt de xbox al met verlies in de hoop het terug te verdienen met games. Live kost geld omdat stabiele servers onderhouden en dataverkeer veel geld kost. Voor zover ik weet heeft Microsoft geen geldboom in de achtertuin dus dat geld moet ergens vandaan komen.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    geen geldboom nee, maar wel een man, met een brilletje en een vaag kapsel :+

Maar ben het wel met Pimmy eens, als de servers beter draaien als er voor betaald word, dan is het eerlijk. Je krijgt er dus iets voor terug zeg maar.

Ik wil ook heel graag op L!ve, maar eerste probleem was de CC, en probleem 2 is het draadje leggen :'-( t gat naar boven is dicht, omdat ie uitkomt in de praktijk van me moeder, is ie afgedekt. Daardoor zou het al wireless moeten, of langs de trap, wat ook geen pan is. Ik baal daar echt van :'-(

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind de prijs best oké, ik heb er best veel plezier voor terug :) .
    Over een paar maanden, als de xbox 360 komt, dan kan je gratis in het weekend, dat is dan toch ook niet verkeerd voor de mensen die geen l!ve mogen van de ouders ...

17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ook niet in elk weekend en dat slaat al helemaal nergens op vind ik. die kabel is bij mij dan weer geen probleem: die ligt namelijk dwars door de bovenverdieping heen :p dus alleen nog die CC, maarja daar komt prepaid voor :) en dan gaat deze jongen toch een grote kans krijgen op een live abbo _O_

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog een keer: kan ik mn huidige live abo nou overzetten naar een gold abo?

19. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Xbox Live Silver level

o Create an online Gamer Profile
    o Access the Xbox Live Marketplace
    o Engage in voice and text messaging
    o Talk to a single friend at a time using voice chat
    o Receive video messages from Gold level members
    o Access massively multiplayer online games (additional fees may apply)

Xbox Live Gold level

Paid level of service
    All the features of Silver level, and additionally:

o Play multiplayer games online
    o Video chat
    o Multiplayer online tournaments
    o Participate in Xbox Live online programming, such as Game with Fame, Play and Win, and Prime Time activities

wat ik hieruit opmaak is dat je zonder gold niet kan spelen online, of met silver alleen single player online... :confused:.... maarja ik neem toch zelf gold dus het maakt voor mij niet zoveel uit

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Is wel een uitkomst voor mij, nu nog die klote kabel....

Deel Deze Pagina