de goede oude tijd (retro)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door masta_user, 11 mrt 2003.

1. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het is helemaal waar wat je zegt, en ik vind dat retro 2 generations geleden is (SNES, genesis etc.)
    maar sommigen vinden weer de psx retro..

2. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind retro gewoon gebaseerd op de game ervaring van iemand....mijn eerste console was een NES...dit is dus echt al retro voor mij...zelfs mijn SEGA vind ik retro....maar mensen die begonnen met een ATARI ofzo die vinden de Sega en NES mischien wel weer vrij nieuw en niet retro....ik denk dat de definitie retro vooral gebasseerd is op de hoeveelheid tijd dat je een console gekocht hebt en de leeftijd van de persoon.

3. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ook pas een NES en een genesis aangeschaft en ik vindt ze retro. dus het is niet helemaal waar wat je zegt.

4. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok de tijd wanneer de console is uitgekomen dan ipv wannneer je em kocht....you get the point ;).

5. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja, en daar zijn ook weer discussies over vanaf welke tijd je een console retro noemt.

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    je hebt toch honderden emulators op de pc voor alle retro-systeempies?? dus waarom moeilijk doen?! :)

7. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee, ik heb geen emu's en ik wil ze niet.

8. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen weet je wanneer IK een console of wtf dan ook retro vind.............Als er geen games meer op uit komen!

Deel Deze Pagina