Ben jij zo rijk dan , er zit ook nog een persoonlijk verhaal achter de dreamcastspellen, maar dat hoor je nog wel.
Er is volgens mij ook nooit een headset uitgebracht maar wel een microfoon die in je gleuf voor je memorycard kon, online spellen als Planet Ring ondersteunden dat, een offline spel als Seaman ondersteunde het ook, sterker nog het was onontbeerlijk!!!
Ik zit er heel erg over na te denken om er 1 aan te schaffen(ben zelfs al op zoek), maar nu wil ik nog ff het laatste setje in de rug krijgen waarom ik die Dreamcast zou moeten gaan halen. Ik kan nu namelijk met iemand een deal maken die een Dreamcast heeft staan die eigenlijk nog helemaal nieuw is, en hij verkoopt hem voor 55 euro Vertel dus ff waarom die Dreamcast nou zo dope is
Om dat het een speciaal plekje heeft in ieder gamers hart. en omdat het zn tijd ver (te ver maybe) vooruit was
Mwa punt 1ega roeleert *) punt 2nline met de dreamcast *) punt 3onic adventure 1&2 seheume 1&2 pso V1&V2 skies of arcadia grandia 2.......enz
ik had er een me grote broer heeft hem nou wou hem niet meer te weining spelle erop maar der zat een super spel op zo soort adventure game was er zo meteor ingeslage en moest je overleven etc... zo stoer spel je speelt als zo jong gastje
Eindelijk na lang wachten heb ik eindelijk een Dreamcast. Ik ben er erg goed over te spreken erg leuke games en het meest orgineelste memory card die ik ooit heb gezien.(VMU) Ben nu bezig met sonic adventure 1 uitespelen ben vandaag al op de helft gekomen.(tja, ik had hem ook al op de gc uitgespeelt maargoed)
dreamcast owned met zijn 2d fighting games. Ik heb er nog steeds een vette shit. Wat ik toppers vind: Shenmue 2 Capcom vs Snk Street fighter third strike Jetset radio Guilty Gear X Project Justice (rival schools 2)
De deal met die gast via het segaforum waarvan ik zn DC koop is eigenlijk al rond. Een vriend van hem komt het weekend ff deze kant uit, dus dan handel ik het af. Nu nog ff op zoek naar games
Ik heb me kostelijk vermaakt met Sega Rally, dezelfde game die ook in de arcade hallen staat. Man man man, het enige spel waaran ik weet dat ik iedereen zijn ass kick