nou kijk: nu vinden jullie hem helemaal geweldig.... maar voor dat hij zeg maar uit de handel werd genomen vond iedereen hem gaar capiche?
Uh wil niet veel zeggen had hem al voor dat ie uit de handel was. Was toen ook gewoon een brute console dus je post slaat weer helemaal nergens op.
Ze moesten de DC gewoon veel beter promoten. Deze console was de eerste die online kan. En daar konden dus alle sega games gewoon op. (SONIC en JET SET RADIO) Het branden dat was een probleem (iedereen illegaal) . Maar ik vind het een super ding.
Mja de deal die ik zou maken met een gast is niet door gegaan en zal dat imo ook niet meer gaan. :{ We hadden namelijk een afspraak maar die is hij niet nagekomen en hij reageert ook nergens meer op. :{ Nu wil ik hem dus maar ff online kopen bij een shop die wel betrouwbaar is, en toch ook goedkoop. (tenzij er natuurlijk een winkel dicht bij me in de buurt die hem voor evenveel of minder verkoopt ) Nu weet ik dus door deze thread dat futuremax betrouwbaar en goedkoop is wat betreft een DC aanscaffen, maar kent iemand misschien een goedkopere shop die aan de bovengenoemde eisen voldoet? bvd
Als het zo' n geweldige console was, was ie niet uit de winkel gehaald he Maarja, tis ook moeilijk om sony te verslaan
Ik wil mischien nog een dreamcast ergens op de kop tikken maarw eten jullie nog een paar online shops die 2e hands dreamcasts verkoopt?? Nedgame.nl verkoopr er een voor 75 euro met 1 controller is dat duur of niet? En moet er ook een memcard bij?
75 euro voor een dc'tje is niet duur (vind ik) maar het kan altijd goedkoper, kijk eens op Ebay voor dc'tjes
75 euro valt mee! En als ik jou was zou ik er wel een Visual Memory Card bij nemen. Niet alleen voor de Save Games, maar ook voor de Mini-Games die je met sommige games er mee kunt spelen!
Zijn hier ook mensen die hun Dreamcast case-modden?, ik ben het van plan heb alleen nog de nodige info nodig
Dat zou ik dus echt nooit doen een Dreamcast modden. Ik ben erg zuinig op aangezien het een topconsole is die zeer slecht verkrijgbaar is.
In mijn omgeving is de dc nog volop verkrijgbaar, ik ben van plan om 2 dc's te kopen een 2e handsje van een maat (die ik wil gaan case-modden) en een nieuwe dc om op te gamen.
Het lijkt mij ook wel tof om een Dreamcast te kopen. Er zijn wel een aantal spellen die ik altijd al heb willen spelen (zoals Jet Set Radio, Virtua Tennis, Sonic Adventure, Shenmue) Het nadeel is wel dat er natuurlijk niets meer voor uitkomt en veel van de spellen al een opvolger hebben gekregen. Ik weet dus niet echt of het de moeite en het geld waard is.
**************** net een mailtje gehad van nedgame er komen GEEN nieuwe Dc's meer binnen, dus als je nog een dc wil koop hem dan snel:d
Hey, Ik wou even Online Met me Dreamcast want ik had 2 Dreamkey 3.0 binnen maar Nergens n Nergens is die Broadband te koop ik heb gehoord dat je beter via een Telefoon Verbinding online kan maar dat lijkt wel Traag+Duur te zijn :{
*Trekt thread van een geweldige console uit 't stof Kwam via Google op deze website terecht: Gameplayer.nl. Je kan daar nog nieuwe hard- en software aanschaffen. Heb vanochtend weer eens een stukje Sonic en Crazy Taxi gespeeld, blijft verslavend.
Spijtig dat de DC maar een beperkt aantal toppers heeft. Bovendien staan er maar een paar op die site. Als er meer hadden opgestaan had ik er mij misschien terug een DC gekocht . *Denkt terug aan die VMU game van Sonic Adventure .
Hehe, moet maar weer eens een nieuwe batterij in m'n VMU stoppen. Nedgame heeft ook aardig wat games voor de DC.