1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Forza Motorsport Competitie!! [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 10 mei 2005.

  1. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe nog voor het rood.
    Het rood gebruik ik meer als uitloopt voor bv bochtenwerk.
    als je in het rood zit ben je eigenlijk al over je toeren heen waar je bak de meeste kracht levert.
    je moet je bak dus eigenlijk altijd proberen in het toeren tal te houden waar hij het meeste vermogen is.
    maar bij forza is dat nergerns echt aangegeven.

    je merkt bv bij bepaalde auto's dat wanneer hij in rood zit hij nog wel accellereert maar minder snel. terwijl wanneer je voor het rood nog omhoog schakelt hij dan sneller accellereert.
    maar in bochtenwerk bv is het soms aantrekkelijker om hem in het rood door te trekken omdat terug schakelen en vervolgens aan het einde van de bocht vaak te veel vermogen verlies zal geven
     
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    jazz, dat is te kort door de bocht hoor. Er zijn auto's die juist in de buurt van de toerenbegrenzer enorm presteren. Het verschilt eigenlijk per auto.

    Belangrijk is ook het toerengat. Wanneer jij 1000 toeren eerder opschakelt valt de motor ook 1000 toeren verder terug. Het kan zijn dat ie daar nog absoluut niet presteert.
     
  3. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar daarom zei ik ook dat het bij forza nergens is aangegevene waar dat precies is.
    ik zeg ook niet dat het bij alle wagens zo is. daarom vind ik het dus jammer dat het bij forza nergens te vinden is
    bepaalde wagens presteren bij hele lage toeren.
    andere weer bij hoge weer anderen bij middenmood.
    rx-7 bv zit weer erg hoog met zijn rotory engine.
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, van mij hoeft forza geen digitaak autonaslagwerk te worden. Het zelf uitvinden (of opzoeken) is net zo leuk.
     
  5. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    is het ook.
    cijfertjes zeggen niks het is een indicatie of een richtlijn maar verder heb je er weinig aan. Ook al zeggen de stats dat het meeste vermogen wordt bereikt bij een bepaald toerental op de baan kan dit ook nog altijd verschillen.
    afhankelijk van situaties verschilt het ook of het verstandiger is om voor het rood of na het rood te schakelen.
    het is meer gewoon aanvoelen en ervaring met de bak waarmee je gaat rijden
     
  6. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Na een klein uurtje Forza gespeeld te hebben, ben ik tot een tijd gekomen van: 1.38.565. Ben ik niet tevreden mee, omdat ik keer op keer het laatste gedeelte heb verneukt :mad: . Ik reed met ABS en TC aan, alhoewel dat TC niet echt veel zin heeft. Hij blijft gewoon driften:eek:
     
  8. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot hoe lang gaat deze baan door, heb helemaal geen tijd gehad om te spelen laatste dagen :mad: enkel 1 avondje tot nu toe.


    edit: vaag ik hoor op de 7de positie te staan..rox.. met mijn tijd..je hebt me een beetje verkeerd gezet :p
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2005
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen want der doen ook Offline Gamers aan mee. En je gaat toch sneller na het Games Forum dan na het Online Forum. Vooral als je geen Live mogelijkheden hebt.
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een nieuwe tijd:

    1.36.112 (automatic met alleen ABS aan)
     
  11. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    stc ook aanzetten dan. helpt dat niet ?
     
  12. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er zo relex aan manual, je moet dan de heletijd op je teller letten dat sux toch. ik ga er echt niet sneller van
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Het wordt een gewoonte. Uitendelijk ga je op het geluid af, en nu kan ik het zelfs met geluid uit ;) . Zie het maar als fietsen, daar denk je nu ook niet meer bij na (althans, dat mag ik hopen voor je)

    @ jazz,
    nee, dan ga je slomer. Ik kan opzich wel overweg zonder TCS, maar ik heb toevallig mijn snelste run gezet met TCS aan.
     
  14. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die tijd van jou kan je sig toch wel weg? :+
    Ik heb helaas geen tijd meer gehad om het te proberen, maar diet tijd onder de 34 is echt zo f*cking snel, dat gaat me sowieso niet lukken.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Wat is jullie openingstijd? Zodra ik de tunnel in rijd zit ik in de 43 seconden...jullie?
     
  16. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzal zo ff kijken, maargoed dat wil niet zoveel zeggen. In het eerste stuk zit er niet zoveel marge in mn tijden. Die bocht als je uit de tunnel komt is echt van cruciaal belang. Daar maak ik dan ook het snelst fouten, door of veel te vroeg te remmen of veel te laat te remmen.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Die bocht na de tunnel (hairpin) gaat nog wel, maar alles wat daarna komt verneukte ik iedere keer (vraag me niet waarom) :mad:
     
  18. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stuk daarna vind ik juist het makkelijkst! Kep net weer ff geprobeerd en mn tijd als ik die tunnel inga is ongeveer 0.41.500 soms net 41.000.
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet zo'n goede tijd maar first-try: 1.41.641
     
  20. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wist niet dat je mee kon doen als je geen xbl had... maar goed ik heb dus ook nog geen screenshots gezien van jullie tijden dus et kan niet zo goed vals zijn... tenzij je xbl hebt..

    ik ga et zo ook ff proberen, kijke wat ik ervan bak
    trouwens de auto die je moet neme.. ik weet niet welke et is maar je mag er toch niets aan verandere

    /edit: uh.. laat maar over dat auto.. ik kwam er net achter dat er een time trail mode bestond 8)
    maar goed ik heb et ook geprobeerd en ik had iets van 1.38.700 ofzo... maar ik zal een keer een screenshot van make..
    ik begrijp dus ook echt niet hoe de hell et jullie lukt om 1.33 te hale :confused: :confused:
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2005

Deel Deze Pagina