1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Forza Motorsport Competitie!! [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 10 mei 2005.

  1. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah!.. ik heb na zo'n 80.000 keer proberen eindelijk een tijd onder 1.36!
    ben er echt blij mee maar er is plaats zat voor een verbetering
    de tijd is: 1.35.722
    [​IMG]
     
  2. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    1.33.199 nieuw W.R Alex V.
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ :eek: _O_

    Das niet nix..... 1.33.199, ik snap totaal niet hoe hij meer dan een seconde van mn tijd kan afsnoepen. Zijn replay zou ik weleens willen zien :9 , marja geen L!ve :mad:
     
  4. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga toch eens een replay/ghost van een van jullie downloaden en kijken hoe jullie dat doen.. Ik kom nog wel met 43 seconden de tunnel in, maar daarna verlies ik volgens heel erg veel. Vooral die bocht na de haarpin vanuit de tunnel blijft lastig.

    Gisteren 2,5 uur achter elkaar geprobeerd, maar nog zonder veel succes.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Nieuwe tijd neergezet 1.35.832 :)
     
  6. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Oef! gelukkig was ik nog net ietsjes sneller :p

    @ M@cer: als ik onder de tunnel ben dan ist meestal 41.5/42 sec. maar daarna moet je bij de hairpin waar et niet echt lukt remmen als je nét over het rode heengaat.. dan hoor je nog net door de hairpin heen te komen.... maar daarna moet je een beetje een late apex make(zie boekje als je niet weet wat dat is)
    en als het goed is kom je bij je volgende bocht rond 1.20 of misschien eerder

    ik hoop dat ik een beetje heb geholpe maar het meeste ligt gewoon aan jezelf want je moet flink wat oefenen om het echt goed te krijgen

    veel succes er nog mee
     
  7. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga vanmiddag weer met frisse moed verder.. Gisteren na 2,5 uur gestopt, want er zat geen vooruitgang meer in en ging alleen maar slechter.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik wilde een carsetup van iemand downloaden. En toen kon ik dat niet. Toen kreeg ik een Error schermpje in m'n beeld.
    Terwijl ik wel een replay kon downloaden van iemand op het scoreboard!
    Weet iemand waarom ik die setup niet kon downloaden?
     
  9. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    In welke versnelling gaan jullie door de hairpin heen?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nieuw wereldrecord! WALKNBMX 1:33.054


    Net de replay van Alex V gedownload. Wat een ronde! En JPRaceGamer, jij zei dat je altijd slipte in de bochten? Kijk die replay maar 's, haarscherp door elke bocht! Maar Alex V staat op dit moment 2de.
     
  11. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    2,5 urr?! :eek:
    Daar zit ik totaal nog niet eens aan, miss net iets meer dan een uur.

    Tijd verbetert (poosje terug al, maar ik wilde zien of iemand 'm al verbetert had): 1.34.408
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom moet je dat nou net doen als ik net geupdate heb......

    Maar goed, ze zijn weer geupdate.
    Zie hier
     
  13. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik binnenkort ook maar weer eens mijn tijd proberen te verbeteren.
    Ik ben de laatste tijd alleen maar bezig geweest met de career mode.

    Ik hoop dat ik er voor maandag nog wat af kan halen. :9
     
  14. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn snelste tijd tot nu toe op deze baan: 1:36.830
    Denk alleen niet dat ik m nog ga verbeteren, wordt deze baan een beetje zat :{
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  15. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    He toxin,

    Ik weet niet of je de thread de hele tijd hebt bijgehouden, maar er is een probleem met je tijd. Je poste hier namelijk dat je tijd 1.35 ofzo was, terwijl je op het forzacompetitie.nl forum zei dat je 1.39 had gereden. Aangezien het dezelfde naam is en dezelfde avatar wordt gebruikt gaan we ervan uit dat jij beide namen gebruikt.
    Kun je daarom even een foto van je tijd posten, aangezien het dus onduidelijk is wat je échte tijd is?! Zo kunnen er ook geen bedenkingen komen van iemand. Bedankt alvast.... O-)
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een nieuwe tijd:

    1.35.255 (automatic, ABS aan)

    Ik weet trouwens niet hoe jullie dat doen hoor, onder de 42 de tunnel in. Ik heb daar 42 hoog:eek: Als ik daar 41/42 heb kan ik bijna een 1.33 rijden:cool: Ik doe het tot de tunnel zo:

    Volgas door de eerste bocht, en bij het uitkomen als het links naar beneden gaat remmen tot aan de bocht. Dan kom ik precies uit, dus sneller kán het daar bijna niet. Ik laat me aan de binnenkant uitkomen om de volgende rechts-linker beter te kunnen aansnijden. Daar ga ik liftend doorheen om zo min mogelijk te glijden. Dan de volgende rechter laat aansnijden omdat de baan daar smaller wordt, en er zo snel mogelijk uitkomen. Daarna voor de linker remmen ná de zebrapaden. Na die linker kom je over nóg 2 zebrapaden. Als k over het 2de zebrapad ga zit ik op de 28 sec.;)
    De volgende S-bocht vóór de tunnel snijd ik laat aan, om aan de binnenkant uit te komen en zo snel mogelijk het rechte stuk op te gaan. Tijdens mijn sneller rondje (1.35.255) kwam ik niet snel het rechte stuk op, dus een 1.34 móét mogelijk zijn voor mij.
     
  17. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net ook weer even geoefend en ik heb in ieder geval de 1:40 grens doorbroken..

    1:39:771

    Zit toch nog wel aardig verbetering in voor mijzelf.. Zeker nog een seconde of 2 (had al een halve seconde straf)
     
  18. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nie precies hoe dit toernooi werkt marruh, mijn tokyo tijd is: 1:34.934
    das dan plaats 11 online, marruh, black poema staat 3e of 4e, alex v 2e en iemand anders 1e.
    marruh... ik deed gister toevallig voor het eerst time trial en dat vond ik dan toch wel leuk, lees ik dat er hier een competitie is :D... en nog met die ene track die ik gedaan heb [tokyo].
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    anders lees je even op pagina 9 ;). Daar zie je ook dat Black P(oe)(u)ma geen wr meer heeft.
     
  20. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn tijd weer verbeterd:

    1.38.856

    ik vind het echt knap dat mensen hier lager dan een 1.35 kunnen rijden. als ik een keer voor mijn ghost zit kijk ik de hele tijd achterom en rijd ik overal de muur in |:-
     

Deel Deze Pagina