1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Forza Motorsport Competitie!! [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 10 mei 2005.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm...We kunnen vandaag wel een nieuwe beginnen want Superbol en Me zijn eigenlijk al zo goed als klaar. Ik hoef alleen morgen nog, en superbol (ook volgens mij). We zouden dan de tijden op z'n vroegst op woensdag morgen kunnen bijwerken. Rox gaat het bijwerken tot woensdag dan nemen wij het weer van hem over.

    Rox zal der zo aankomen met een nieuwe challange.
     
  2. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik wilde het net voor vandaag gaan voorstellen. Woensdag middag heb ik mn laatste examens en met een nieuwe challenge heb ik tussendoor nog lekker wat ontspanning }:] Dan betekend het dat de challenge vanaf nu van maandag t/m zondag duren, en dat er elke week een nieuwe zal zijn. Kleine uitbreiding, goeie uitleg en wat extra dingetjes zullen allemaal volgen :p Maar belangrijkste is dat de competitie vanaf nu goed gaat draaien en dat we niet meer 2 weken bij dezelfde baan hoeven te blijven hangen....succes dus weer met de strijd der strijden O-)
     
  3. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel een leuke baan :eek:.
    New York. Niet okmdat ik daar al een redelijke tijd heb, maar ik vind het serieus een fantastische baan, echt leuk om een record te plaatsen.
    Het is maar een idee :eek:.
     
  4. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Alweer een stratencircuit?? Road America is ook erg stoer met heftige auto..
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Road America vind ik persoonlijk een kut baan (net als Blue mountain).

    Ik ben voor Alpine Ring of Rio de Janeiro :)

    Maar eigenlijk maakt het toch niets uit omdat alle circuits wel een keer langskomen ;)
     
  6. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah daarom doen we new york1 :D.
    Nee mar new york is wel vet, jah weer een stratencircuit... is dat zo erg? :eek:.
    Ik vind ze wel wat leuker dan de andere, alleen is deze VEEL minder frustrerend als tokyo.
    Ik deed eerst 25 laps tokyo met realistische schade en da je moet tanken... nou nog nooit heb ik zo gefrustreerd... ik was sowieso slechter want ik deed het tegen alex v :p, maar ik knalde in totaal 3x op die ene rot chicaan op het einde, + dat je heel snel je motor opblaast omdat je natuurlijk zelf moet schakelen, hetzelfde hebben we gedaan op tokyo, dat ging een stuk btr, alleen snapte ik aan het begin nog nie dat je motor al naar de klote gaat als je gas ingedrukt houd als je over een hobbeltje gaat. Maar die lange races zijn wel het leukste van allemaal, das tenminste kicken gevoel :D.
    owjah 't ging over die competitie hier hè :D. Doe mar new york :p.
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, de oude challenge is gesloten.
    De standen zijn hier te vinden.

    [​IMG]
    De nieuwe time trial verkast van de smalle straten van Tokyo naar het brede asfalt van Silverstone II. De moeilijkheid zit hier niet in de baan, maar in de auto. De TVR Tuscan R is een auto met een spelerige kont (als we het zacht uitdrukken).
    De keus is op deze time trial gevallen om de afwisseling er in te houden. Vandaar dat Time Trial 12 (Maple Valley Raceway) en alle stratencircuits afvallen. Veel succes met deze time trial. Natuurlijk proberen we het wereldrecord weer in Nederlandse handen te brengen.

    Time Trial 3
    Silverstone Circuit Short
    Track Length: 2.64 km

    WR: 0:55.281 RMB 12
    Auto: TVR Tuscan R


    Veel succes allemaal.
     
  8. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    aah mijn tijd staat er niet in :'-(... hoe moek mijn tijd er dan in krijgen???
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar staat je tijd dan? Ik zie em nergens staan.
     
  10. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik veel, paar pagina's terug.. pagina 18 ofzo. Maar het is iig 1:34.934
    En op die nieuwe baan heb ik nu 57.296 gezet mar daar gaan nog een paar seconden af denk. Dus daarvan zet ik later wel een andere neer.
     
  11. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn nieuwe tijd: 0:57.590
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    I've made a mistake, ik zei dat m'n tijd 1.34.714 was, maar het is eigenlijk 1.34.718 :eek: :eek:
    Vanaf nu ga 'k ook met de nieuwe challenge bezig, maar ik wil wel eerlijk zijn dus vandaar, als jullie willen kunnen jullie 'em dan bijwerken? Alvast bedankt!;)
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2005
  13. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, ik ga ook maar eens meedoen. Kben lvl 50 met Forza, dus nu is het tijd voor time trials ^^. Mijn eerste tijd -> 0:56.659 ( Plekje 54 op Live ).

    Edit* 0:56.391 ( Rank 34 :) )
    Edit2 0:56.140 ( Rank 21 )
    Laatste edit vandaag :9 0:55.937 ( Rank 12 )
    Ok, nog eentje dan 0:55.835 ( Rank 7 )

    Ik ben het nog niet verleerd gelukkig :D
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2005
  14. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn snelste tijd was 56:424. Maar daar kan wel een stuk vanaf :D.
     
  15. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    De achterhoede meld zich ook weer :)

    0:58:411 (inmiddels verbeterd naar 0:57:421)

    Wel een leuke baan, vooral de eerste en tweede bocht zijn belangrijk..
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb met 3 rondjes gereden en kwam op een tijd van 0.58.232 maar hier zit nog veel verbetering in

    Moet toch eerst even goed aan de TVR (en z'n schijt kleur:eek:) wennen. Ik ga er morgen avond wel eens goed voor zitten :)
     
  17. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2 laatste bochten zijn veeeel belangrijker. Daar kun je echt heel veel tijd winnen...of verliezen natuurlijk ;).
     
  18. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu echt alleen maar bezig met huiswerk :mad:
    maar ik kan niet w8en om een leuke tijd neer te zetten hier op xbw
    ik weet dus nu niet uit me hoofd hoe de baan eruit ziet maar aangezien het time trail 3 is, zal het kort en makkelijker zijn dan de laatste
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn eerste tijd: 0.56.348
    Ennuh Fred, had je nou niet even kunnen wegblijven? :p
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    De baan is idd beduidelijk makkelijker dan Tokyo maar de TVR is zo veel moeilijker te besturen dan de 350z (uit de vorige challenge) dat het nog verschrikkelijk moeilijk is.

    Heb eerst geprobeerd zonder TC en STC maar dat lukte (nog) niet goed dus maar alle hulpmiddelen aan en dan zelfs in de TVR nog vrij pittig te besturen :) (Wel uitdagen though _O_ )
     

Deel Deze Pagina