Blijven jullie bij de 2de bocht (die rechter-doordraaier) aan de binnenkant, of laten jullie je op het punt waar de bocht nijpt naar buiten gaan???
Ook naar buiten, dat scheelt echt veel, want als je iets harder dat rechte stuk op komt, heb je op het eind van het rechte stuk toch een aardige voorsprong. Maar ik stop er dekn ik mee, toch bijna nieuwe challenge.
Hopelijk eentje waarbij je goed kan pushen en niet zoals bij deze challenge de auto elke keer weer anders reageerd voor mijn gevoel. Time Trial 2. Met een JGTC-bak op Tsukuba.
Ik heb het ook eens geprobeerd en 0.57.299 gereden. Ik ga het later vandaag en morgen nog ff proberen te verbeteren _0/
mijn nieuwe tijd na veel moeite:57.147 dit had ik gedaan zonder TCS want dat versloomt je alleen maar als je door een bocht gaat ik snap dus niet hoe het jullie lukt om zonder STM te rijden.. das bijna onmogelijk
Waar zo'n lekkere zondagmiddag wel niet goed voor is. Onder de 56 seconden gehaald na lang ploeteren 55.971 [18 live]
Heya! Ik ga weer meedoen. Ben deze draad samen met de grote PGR2 competie een beetje uit het oog verloren.
nog meer "verbeteringen" tijd is nu: 56.965 wel een kleine vermindering maar nog steeds slecht.. vooral die laatste 2 bochte verneuk ik steeds anders is rond de 55 wel mogelijk
jaaaah, bij deze eindig ik deze challenge. Na een heel relaxed weekend drie avonden feesten is het nu tijd voor een nieuwe baan + auto. Time Trial 2: Tsukuba Circuit #77 Impreza Een bekende baan die de meeste al vaak zullen hebben gereden, maar die naar mate je hem beter kent zul je hele scherpe tijden neer kunnen gaan zetten. Het WR: 0.54.547 (PL Remi Fisher) Veel succes ermee, en ik verwacht op zn minst een WR in Nederlandse handen
Oeh ik heb et net geprobeerd... en et is best lastig om alles perfect te doen.. vooral die hairpins zijn klote maar goed mijn tijd: 56.223 ik kan der misschien nog net een 1 seconde deruit perse.. meer niet
En mijn tijd: 0.55.937 (MT, ABS aan) Wel een leuke challenge, tijden zullen dicht bij elkaar liggen, omdat ie best wel makkelijk is.
Tijden gaan volgens mij ook dicht bij elkaar liggen. Hoewel ik nu pas op 0:56.453 zit. Kben helaas nog wel druk bezig met school Maar dat is volgende week wel voorbij *) Hopelijk komt er dan nog zo'n leuke challenge