1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Forza Motorsport Competitie!! [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 10 mei 2005.

1. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Welk gedeelte doel jij nu op? Online of Offline?

@Online: Toen wij die opzet bepaalden was niet bekend hoe het zou gaan. Nadat die schema's bekend werden hebben we ze naast elkaar gehouden en besloten dat het zo redelijk competitief kan zijn. De eerste maand (of halve maand) is een testrun van de site en de competitie. Daarna kan eventueel aangepast worden. Aanpassingen zijn altijd mogelijk!!

@Offline: Te vergelijken met pgr2, als het goed is zitten er ook weer een soort van time trials in. Daar staat de auto dus vast.

2. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    zou het mogenlijk zijn donderdag het spel al te halen (beetje iligaal maarja) bij een gameschop?? :9

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde offline, maar zijn dat niet gewoon time-trials van banen? Waar je dus met je career-auto op kan? Als dat niet het geval is kan je mn post vergeten ;) Maar snap je wat ik bedoel?

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet gewoon kiezen (met GT4 is dat wel zo) dat je als je de auto voor de Time Trail kiest kan kiezen uit een auto uit je garage (career) en/of een 'normale' auto uit de game. Dan kies je dus gewoon die normale auto.

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij werkt het zoals gaming4ever zegt. Dan is er niks aan de hand.

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik dus, in dat geval kan je alles doen aan je auto. Maar ik weet (nog) niet zeker of dat zo is.

7. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    You got the game...dus jij kunt het ons toch wel vertellen O-)

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    [overbodig]Kben net met een toernament bezig, dus kan nog niet kijken[/overbodig]
    Maar kzal zo snel mogelijk kijken en dan editten.

Edit: Ow, je kan toch save & quit. Klopt de time-trials zijn auto gebonden, dus had ik verkeerd gedacht |:- . Maar je kan wel assists aan/uit zetten. Hoe werkt dat dan? Mag je dat zelf weten? Het zijn er trouwens (maar) 31, dus daarna moeten we iets anders verzinnen.

Edit 2: Zijn er maar 22 :mad:

Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    En natuurlijk mag je je set-up perfectioneren (aardig zou zijn als je die deelt), maar voor de rest kan er (zoals vermeld) gevraagd worden om bewijs. En wat heb jij er aan om in een zwaar getunede mini te rijden terwijl de rest in een gewone rijdt? Bij de pgr2 competitie is het toch ook altijd eerlijk geweest?

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Je kunt ook gewoon een ofline en een online leaderboard maken :confused: , een idee mss.

Verder zei je dat die site het weer deed, maar bij mij staat er: kan pagina niet vinden :{

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    [offtopic] Helaas, we waren te vroeg blij. Er is/was een dosattack in het datacenter waar de server staat. Waarschijnlijk is dat bezig met de naweeen en zou de site het zeer binnenkort weer kunnen doen[/offtopic]

12. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Is al opgelost, zie mijn post hierboven...
    Maar zijn er toch niet zoveel, zijn we snel klaar zo.

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is toch weer 22 weken ;). Tegen die tijd moeten we dus een oplossing verzinnen ;)

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik wil ook graag meedoen! Kijken of ik uit het juiste hout gesneden ben. :cool:

15. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Met pgr2 hebben we er al heel wat meer versleten. Maar daarna kunnen we dus nog free run met elke track en met elke auto. Maar idd duurt nog een tijdje.

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik me eigelijk inschrijven?? Zoniet tja ok, en zowel schrijf mij maar in. Maar je rijdt dus in een auto die je NIET kan tunen?

17. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, dat sowieso, en tegen die tijd hebben de meeste ook meer auto's tot hun beschikking en meer geld, dus dan kunnen we wel weer genoeg andere opties verzinnen }:] ..maarvoorlopig redden we het nog wel 22 weken *)

Je hoeft je niet in te schrijven. Je kunt gewoon je tijd posten en die staat onder je naam zoals je die hier op XBW gebruikt. Hoe het allemaal met de auto's gaat zitten weet ik niet precies, daarvoor moeten we ff wachten tot we de game hebben en daarna wordt besloten hoe we het verder gaan doen...

En nogmaals, de site heeft een dos-attack...hopelijk is die zo snel mogelijk weer online :{

18. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij doet de site het niet hoor

edit:/ sorry had niet verder gelezen
    kan je hem niet voor even met iets anders online krijgen
    en dan met .tk ofzo
    voor eventjes totdat de goede het weer doet

19. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    @ NERD

Hij gaat ok pas woensdag de lucht in ;)

Maareh, ik vind wel dat er een foto oid van je scherm moet worden gemaakt waar
    je tijd op staat.
    Want er moet wel een bewijs zijn ofzo!

20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Nog even een aanvulling op de post van Superbol: Voor het online gedeelte (wat dus niet hier geregeld wordt!) moet je je wel inschrijven.

@n.e.r.d. Zoals ik al eerder noemde (ik was te blij dat hij het weer deed :9, was wat gekut met hostingbedrijf namelijk) vind er een dos attack op een server in het datacenter plaats. Daardoor komt er heel veel traffic over dat netwerk en doet eigenlijk niks in het datacenter het meer ;)

Deel Deze Pagina