Dit is echt de laatste keer. Je hebt hier niets te zoeken omdat je geen Forza hebt. Je hebt al je eigen dooie Forza vs. GT4 thread en zelfs je eigen GT4 competitie, dus daar genoeg plaats om je onzin kwijt te kunnen. Je kunt hier dus niks bijdragen behalve vervuiling van de thread/competitie wat niet is toegestaan op het forum. Laatste keer dus, anders gaan we maatregelen nemen. (Punt)
Dan post ik mijn tijd maar gewoon waar dit topic voor bedoeld is. Mijn tijd is 0.55.910 ik probeer het nog wel een keer te verbeteren maar niet meer vandaag in ieder geval.
téééring JPR is echt een zeikwijf... maar daar gaat et niet meer om ik heb net geprobeerd met manual schakelen en tsjonge jonge dat maakt echt veel uit.. trouwens als je in het rood schakelt ga je zelfs sneller wat niet in het echt hoort te gebeuren(het is rood omdat er dan vermorgensverlies is). het is wel irritant om te schakelen en op te letten in de bochten.. maar ik wou ff weten hoe iedereen hier schakelt.. schakele jullie terug vóór de bocht, tijdens de bocht of erna?? dit is namelijk echt handig om te weten ik kan nog steeds niet mijn snelste tijd(ghost) bijhouden.. maar oefenen baart kunst
Euj zie jij deze thread als een discussie :{ Ik iig niet. Dit topic is der voor om een leuke competitie tezijn en geen topic over om ''hoe lang die baan is'' Wie of wtf boeit dat nou dat tie baan net 0.025 langer is. Ga volgende keer ff ergens anders spammen of doe dat in het Forza vs GT4 forum daar is die toch voor 'Fanboy?' :{ Ga dus volgende keer ff lekker spammen in andere fora's over hoelang een baan is in Forza en in GT4. Tkan mij allemaal geen bal schelen. Dit topic is speciaal voor mensen die het leuk vinden om een tijd terijden en geen discussie topic. En verder Ontopic mensen, niet meer zeiken over die JPraceGamer. Hij weet gewoon niet beter! Ik zal ook weer is gaan rijden. En znx_janx ik rijd ook gewoon automatische, volgens mij ga je helemaal niet zo echt super sneller als je het handmatig doet.
Het ligt aan de auto waarin je rijdt of je wat aan het rode toerengebied hebt. Als je bijvoorbeeld een Japanner of een Ferrari hebt maken ze veel toeren voordat het maximale vermogen vrij komt, zelfs in het rode kan dan nog een versnelling plaatsvinden. Met andere auto's merk je gewoon dat doortrekken geen zin heeft (bijv bij de rs6 geloof ik) omdat je nauwelijks meer versnelt. Maar het belangrijkste is niet dat je in de 3e versnelling erg hard gaat, maar dat je wanneer je naar 4 schakelt meteen weer in het ideale gebied komt te zitten. Dan is iets langer doortrekken (soms) wel makkelijk. Ik schakel ook handmatig. Meestal schakel ik voor of in de bocht terug (afhankelijk van het soort bocht) en als ik mij heel erg verkeken heb op de bocht is het af en toe erna (maar dat is dus fout ).
Bij deze baan maakt dat volgens mij niet veel uit nee. Mijn tijden die ik heb gereden op automatic zijn maar een paar tienden sneller. Bij de vorige challenge was er wel een groot verschil
nee ik bedoel vooral bij het begin zie je het.. mijn record is met auto en dan ga je met manual en dan zie je bij het begin je ghost achterlope totdat je bij de eerste hairpin komt en daarna als je een late apex maakt dan loop je al heel ver voor
jah ok je hebt wel gelijk maar ik bedoel daarmee dat als je dat doet met AT en MT en dat dan vergelijkt dan zie je dat vooral na een late apex(bij mij dan) de MT ineens vooruit schiet
Jeej, ik heb even tijd gehad om de challenge te doen . 0:55.383 ( Rank 74 ). En er moet zeker nog een halve seconde vanaf kunnen. Maja btje weinig tijd atm
Nou, dan moet ik ook maar weer wat sneller 55.413 [79 live] edit/ Nog ietje eraf 55.330 [67 live] edit 2/ Final score 55.284 [58 live]
Mazzelpik, dan kan je vet makkelijk goed uit die hairpins optrekken. Ik kan pas op het gas als ik bij het uitkomen curbs ben. Van te voren maak ik wel snelheid, maar harder dan 100 kan ik niet uit die eerste bocht komen.
Mijn tijd is 55.437 (MT, ABS aan) maar ik kan simpelweg gewoon niet harder. Ik heb net weer een sessie erop zitten, maar ik rijd de hele tijd maar 55.6. Nu wil ik graag weten of ik dan wel de goede versnellingen pak dus ik geef aanwijzingen op mijn "Walktrough". Versnellingen: 1ste bocht (rechter-hairpin) : in z'n 3 2de bocht (flauwe linker) : in z'n 4 3de bocht (flauwe rechter) : in z'n 4 4de bocht (linker-hairpin) : in z'n 3 5de bocht (haakse rechter) : in z'n 4 6de bocht (flauwe linker) : in z'n 4 7de bocht (rechter-hairpin) : in z'n 3 8ste bocht (rechter doordraaier) : in z'n 5 (ik schakel naar z'n 4 bij 130 km en naar z'n 5 bij 180 km)
Als je een idee hebt kun je die naar Metal Mark of mij PM'en, maar dat is nu beetje kortdag. Morgen ga ik nog ff een nieuwe uitzoeken...